přemýšlím nad koupí laďáku a jedním z kandidátů jsou karbonové koncovky od Termignoni. Nabídli mi 2 verze, jednu homologovanou s 85db a jednu nehomologovanou se 102db.
Koncovku bych chtěl hlavně kvůli lepšímu zvuku (oproti sérii) a také kvůli vzhledu. Pomůžu si něčím, když koupím homologovanou verzi? Nebude to stejné jako se sériovýma? A mohl bych mít nějaké problémy s nehomologovanými koncovkami? Není 1O2db už moc velkej krával?
... Jedná se o XT660X.
1 reakcí na tento příspěvek Laďák - 85db nebo 102db?
seriovej vejfuk na TL ma 90db ... takze 85 uz je celkem septani... ladaky bos co mam na TL ja maj asi 94,5db bez db killeru, dbkiller to schodi o cca 1,5db... nevim jak hodne sedi ty hodnoty /jsou od BOSe/ ale bez db killeru sem slyset cca na 10km ve zvlnene krajine a bezpecne rozhoukam auto s otresovym cidlem na cca 10-20m. takze 102 db je hluk zavodni motorky.
ja bych vzal 85. 102 jestli to je vubec mozny, bude hroznej bengal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák - 85db nebo 102db?
assassin>hele stupnice hluku je logaritmicka... takze prestoze 85 db se zda malej rozdil od 102 ... tak ten rozdil je fakt velkej...
seriovej vejfuk na TL ma 90db ... takze 85 uz je celkem septani... ladaky bos co mam na TL ja maj asi 94,5db bez db killeru, dbkiller to schodi o cca 1,5db... nevim jak hodne sedi ty hodnoty /jsou od BOSe/ ale bez db killeru sem slyset cca na 10km ve zvlnene krajine a bezpecne rozhoukam auto s otresovym cidlem na cca 10-20m. takze 102 db je hluk zavodni motorky.
ja bych vzal 85. 102 jestli to je vubec mozny, bude hroznej bengal...
naprostá pravda.zvýšení hladiny zvuku o cca 8-10 dB vnímá člověk jako dvojnásobný kravál. Takže na těch 102 fakt bacha!!
3 reakcí na tento příspěvek Laďák - 85db nebo 102db?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák - 85db nebo 102db?
DavR1>Seriovej výfuk na GSXR 600 K6 má 100db ...
To se dost divím, vždyť by to nemohli homologovat?? Na GSX-R 600 jsem jel na K7, a je pravda že to hlučnější než běžný čtyřválce je, ale zas takovej jekot to nebyl :\
Ale každej sme jinej.
Já sem si svůj výfuk ještě utlumil a teď si jezdím po zadním po městě bez obav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák - 85db nebo 102db?
taky zalezi za jakejch podminek je to mereny... na stitku bejvaj otacky ... a rekl bych ze se to meri u nezatizeneho motoru.. tkaze tam natocis predepsanejch 5tis... a zmeris... ale treba u me je dost rozdil kdyz jedu na 5tis jen tak a pri zatizenym motoru... a to dost vyrazne...
pochybuju ze k6 se serii (100db) rve stejne jako me TL s BOSama (94,5db) ... protoze sem slysel zatim jednu moto kterou sem slysel pres svuj motor... 98 kawa zx9 s race DEVILem...
ale obavam se ze tech 102db u jednovalce bude dost podobnejch jako u V2 ... a z toho usuzuju na nehoraznej binec:)
2 reakcí na tento příspěvek Laďák - 85db nebo 102db?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák - 85db nebo 102db?
medved_puzzle_bedrich>tak tak, když už to nejede ať to alespoň dělá kravál :)
to je filozofie výrobce tvoji motorky? lol lol lol
Hodím sem volný překlad..
Zvuk bez DB-killeru je velmi hlasitý - jako řidič máte pocit, že vedle vás přistává helikoptéra. Pro město nedoporučuji DB-killer vůbec sundavat.
Originál: der DB-Killer ist mit wenigen Handgriffen zu entfernen, was aber für den Stadtbetrieb keinesfalls zu empfehlen ist. Der Sound ohne DB-Killer ist absolut gewaltig - als Fahrer hat man das Gefühl, ein Hubschrauber würde in unmittelbarer Nähe landen und man sorgt ohne viel zutun für starkes Aufsehen - der Biss ist sowohl mit, als auch ohne DB-Killer wesentlich besser als mit der Original-Anlage. .