Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
cau potrěboval bich poradit mam hondu clr 125 přivezenou z nemecka a mam tam omezovač na 80 km/h a chci se ho zbavit, ten omezovač je elektronickej a je v rídicí jednotce, jedna možnost je viměnit celou řídicí jednotku ale pak nekdo nasel způsob jak to udělat levnějš, prej tam stačí zapojit usměrňovač kterej to viřeší ale nevim jakej a kam a kdo bi to udělal.
hmmm,tak to jo....ja bych tam teda čekal tu klasiku,no...ale když je to takhle...tak nevim...bud fakt jedině nějakeho elektronika,hobika,ktery by tomu rozuměl..nebo jine CDI...to vychazi na kolik...kolem 3,5k,co???to je nemalo,no...
Axel> napsal mi cca 3,5 tisic ale fur lepsí než origo to mi řekli 8 tisic ale třebas to je ta klasika to mi rěk na dálku třebas změní názor až se na to podívaj ale to bude muset chvíli počkat protože mam asi něco s vačkou
No hele, jestli ti to jede těch 80km/h, tak to bude omezený tim zapalováním. Ovšem nevim, jestli ignitech dělá ty "otvírací boxy" i na Cityfly. Já to měl na varanovi, koupil, namontoval a frčí to bez problémů už víc než rok ;)
Plaňa> mám zkušenost s Ignitechem a dával mi novou CDI jednotku na XV 125 a spokojenost, původně vyhrožoval za 3,5 ale nakonec za 2,5 a nechal mi i originál, Virago porychlilo z 80 na 110-115
Plaňa> v Ignitechu te nebude nutit do nový CDI, přivez tam motorku a oni vyzkouší jestli nejde omezovač vypnout. Mě si takle hrál 3 hodiny než kapituloval a řek že musí být nová
ZdenekH6> sject tam sledu ale bude to muset počkat ted mi to nejede asi prej neco s vackou pristi tejden de na operaci ta ji necham uděla vídrus a nove píst a podobně pak tam sjedu s kámošema tak potom uvidim
Zdarec potřebuji poradit, kámoš má taky tento problém s CLR, psal sem přímo do Hondy a ty mě řekli že Cena teto ridici jednotky je kc 4960,- vc. DPH a to kámoš určitě nedá, poraďte mě prosím nějakou levnější záležitost, Díkec
Čus, dívám se že poslední příspěvek je sice před hodně dlouhou dobou.. ale ja sem měl taky tenhle problem s Hondou clr.. byla omezená na 80 km/h. Po delším zjištování a marných pokusech jsem zjistil že v budíku techometru je schovanej takovej tišták kterej při 80ti sepne..(mezi jednu ze součástek tištaku vjede plíšek, kterej se pohybuje uvnitř budíku po kružnici stejnomerně s rafičkou a při 80 km/h vjede mezi dva kontakty jedne ze součástek tišťáku a ta sepne nejakej okruh a omezí) když sem ten tišták vytáhl a dal ho bokem do krabičky bylo po problemu už to mam tak cca 2 roky venku v krabičce chycené pod budíkem a utesněné před vlhkem a furt v pohode.. Nejvetší problem je se ale dostat do budíku, je totiž zalitej tak aby se do nej nedalo dostat :(.. proto sem do nej musel z boku velice opatrně vyříznout díru.. je to plast takže v poho to šlo plátkem na železo.. otvor jsem udelal cca 5x5 cm.. kdybych ho dělal znova udělam ho jeste vetší.. ale měl sem teda štestí že sem trefil zrovna místo kudy sem se dostal ke šroubkum co drželi ten tišták co omezuje.. pak sem jen dal vyřízlej kus skeletu budíku na silikon zpátky.. (Jo a nemejte strach vubec to nejde vidět protože tachometr má kryt kterym vše schováš).. Nevim jestli to někomu ješte pomůže tyhle rady ale třeba jo :) Kdyby nekdo potřeboval vedet kde přesne jsem delal ten otvor.. z hlavy to ted už nevím ale mohl bych na přani přidat fotku.. ale prve bych musel rozdelat ten kryt atd.. a to jen tak pro nic za nic delat nebudu :D..ale kdyby měl nekdo tenhle problem a mělo to nekomu pomoct tak proč ne.. sice z toho mam strach to rozdelavat mam tam strhlej jeden ze závitů šroubku co drží kryt a samotnej budík pohromadě.. jde totiž do plastu a ten moc opakovaných povolování a utahování nevydrží.. Ale myslim že než by se nekdo pouštel do dělání otvoru v tom budíku at se radej ješte ozve, protože po me zkušenosti vím že pokud bych otvor udelal z druhe strany než sem udelal, tak se k povolení tištáku nedostanu.. bylo to štestí, že sem trefil tu správnou stranu :).. ale i tak si pamatuju že ten tišták šel hodně špatně ven.. Těžko říct jestli byl na clrkách použitej i jinej zpusob omezování tohle delali na motorkach urcenych pro nemeckej trh co vim tady ty omezovače na 80.. ale bezpečně zjistíte jestli je to tenhle problem co sem mel já, a to tak že odpojíte náhon tachometru.. klasicky ten mechanickej v bovdenu.. proste ti nepojede tachec(sorač že to popisuju jak pro blbce ale tak aby to proste bylo pochopitelný a polopatycký :D :D)..pak se projedeš a když zjistíž že neomezí při 80km/h.. to proste poznáš že už jedeš víc než 80 :D.. hlavne tě nezařízne najednou ten hnusnej omezovač.. tak teprve pak je velka šance že je to omezený tím zpusobem o kterym sem psal..
Možná píšu trochu opožděně, ale stejně to sem napíšu: Odstranit tištěnej spoj z tachometru nestačí, potom totiž ta ,,mini´´ řídící jednotka zjistí, že není něco v pořádku, a začne omezovat výkon už od určitých otáček (asi 4500) na všechny rychlostní stupně, takže motorka jede ve výsledku furt 80, ale je to ještě horší než předtím, protože se nedá točit do otáček.