globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 10:46 | Nahoru | #31
Instruktora motoškoly bych bral. Ale musel by být povolen tělesný trest.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 18:28 | Nahoru | #32
Veverčák> jak to ze neberes vazne instruktory agenturnich jezdeni a rikas ze nic nenauci? Jako nikoho nebo tebe a cim to je? Neumej jezdit rychle nebo to neumej vysvetlit?
Co te naucim ja? No to zalezi podle toho jak dobre jezdis asik kdyz ti ujedu tak ti asi neco dat muzu a kdyz ne tak ti vratim skolny
Kazdopadne motoskoly jsou primarne pro lidi co si jeste nemysli ze uz se nemaji co ucit a jezdi dostatecne dobre.

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 18:39 | Nahoru | #33
MimoCZ> ahoj pozoroval jsem vasi exhibici a trenink na obou vystavach a byl jsem nadseny i jsem vas chtel navstivita popovidat. Mate muj obdiv shodou okolnosti trapim obcas taky er6 na ktere to tam myslim nekdo bravurne zvladal a dostal bych na jednom kole 10sekund
Az to pujde stavim se na pokec. Nicmene to krouzeni mezi kuzely ma preci jen trosku daleko k promerne rychlosti pri ktere nekdo musi resit krizovou situaci na okrsce a o zvladnuti takovych situaci jde v motoskole predevsim dle meho nazoru.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 18:54 | Nahoru | #34
http://www.motorkari.cz/video/?v=62527
tohle chceš někoho naučit?tak to držím palec!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 19:00 | Nahoru | #35

NoFear4 píše: Veverčák> jak to ze neberes vazne instruktory agenturnich jezdeni a rikas ze nic nenauci? Jako nikoho nebo tebe a cim to je? Neumej jezdit rychle nebo to neumej vysvetlit?
Co te naucim ja? No to zalezi podle toho jak dobre jezdis asik kdyz ti ujedu tak ti asi neco dat muzu a kdyz ne tak ti vratim skolny
Kazdopadne motoskoly jsou primarne pro lidi co si jeste nemysli ze uz se nemaji co ucit a jezdi dostatecne dobre.



no uz jsem par agenturnich jezdeni videl a taky jsem i nejake instruktory zazil .. problem je, ze oni neucej, oni jen ukazujou stopu, ale jinak se nic kloudneho nedozvis ..

a nejde o to, jestli mi ujedes .. ale jestli odhalis, proc jsem tak pomaly , jak jsem (rady typu ser tam vic plynu a brzdi pozdeji jsou mozna zabavne, ale jinak uplne k hovnu) a pomuzes mi to zmenit. Ze jsi rychlejsi, to predpokladam, i kdyz na ER6 jsi mne nepredjel .

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 19:10 | Nahoru | #36
Ja bych na to abych byl rychlejsi potreboval vic talentu, to mi ale asi nikdo nesezene...

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 19:11 | Nahoru | #37
ramlik> tak ten kluk to zvladl jen proto ze umi ovladat motorku a vi co delat kdyz takova situace nastane....myslim ze obdobnou situaci resil mockrat podle jeho stylu jizdy. Takze se to urcite naucit da

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 19:30 | Nahoru | #38

Veverčák píše: no uz jsem par agenturnich jezdeni videl a taky jsem i nejake instruktory zazil .. problem je, ze oni neucej, oni jen ukazujou stopu, ale jinak se nic kloudneho nedozvis ..

a nejde o to, jestli mi ujedes .. ale jestli odhalis, proc jsem tak pomaly , jak jsem (rady typu ser tam vic plynu a brzdi pozdeji jsou mozna zabavne, ale jinak uplne k hovnu) a pomuzes mi to zmenit. Ze jsi rychlejsi, to predpokladam, i kdyz na ER6 jsi mne nepredjel .



Ale to uz ta er6 byla priskrcena na nynejsich 25kw ne? A to uz se na tom okruhu preci jen nekde musi projevit
I ukazovani stopy rychlejsim jezdcem te muze neco naucit ikdyz souhlasim ze bych mel taky vetsi ocekavani od instruktora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 19:40 | Nahoru | #39

assassin píše: Ja bych na to abych byl rychlejsi potreboval vic talentu, to mi ale asi nikdo nesezene...



Je otazka jestli je primarnim cilem naucit jezdit lidi rychleji? Urcite bude pravda ze cim rychlejsi jezdec tim lepsi jezdec ale za provozu to tak uplne neplati. Mel jsem rychlejsiho kamarada ktery uz nezije....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 20:19 | Nahoru | #40

NoFear4 píše: Je otazka jestli je primarnim cilem naucit jezdit lidi rychleji? Urcite bude pravda ze cim rychlejsi jezdec tim lepsi jezdec ale za provozu to tak uplne neplati. Mel jsem rychlejsiho kamarada ktery uz nezije....



O instruktorovi kterej uci lidi zpomalovat jsem jeste neslysel, vidim tu mezeru na trhu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 21:43 | Nahoru | #41

Stev píše: O instruktorovi kterej uci lidi zpomalovat jsem jeste neslysel, vidim tu mezeru na trhu



Co třeba instruktor, který tě naučí na silnici přežít?

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 22:49 | Nahoru | #42

Krejza píše: Co třeba instruktor, který tě naučí na silnici přežít?


A co tím myslíš? Co si pod tím představuješ, že by tě měl naučit?

Můj názor je, že ti někdo může poradit. Naučit se řídit, abys se nerozbil musíš sám!

PS:
A co se týká toho videa, silnice není okruh a to auto nebo cokoliv jiného můžeš běžně předpokládat. Naslepo vletět do zatáčky, je na silnici blbost.
Pokud někde vidím, a není nikde ani noha, tak ok klidně si přidám, ale vletět do zatáčky naslepo je loterie.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

22.3.2015 v 23:15 | Nahoru | #43
Rozjíždět podnikáni v tomhle odvětví při konkurenci, která tady je, no v 41 max jako koníček....nebo se nechat zaměstnat jak píšeš...ale otázkou je za kolik, aby to mělo výsledný efekt.

Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 01:23 | Nahoru | #44
twl co je to zase za trolling ??? ty bys mohl dělat instruktora tak na Manu, nebo někde jinde kde nejsou limity...

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 07:24 | Nahoru | #45
Já souhlasim s Krejzou a z toho důvodu i do motoškoly chodím. Abych přežil.
To videjko s překážkou v zatáčce je přesně to co nás Maty učil a přesně ukázkově tu jsou i obě možnosti řešení t.j vyhnout se zvenku nebo zevnitř. Samozřejmě se to učí v malých rychlostech 30-50km hod. Jde ale hlavně o to ukázat, že taková situace má řešení.
Teorie je také velice důležitá. Už jen uvědomit si, že brzdá dráha roste exponencálně. Při rychlosti 50km/hod zastavíš na 10m, ale když jedeš 100km/hod, potřebuješ už víc jak 40m. No a když si to vyzkoušíš na cvičáku, tak pak si tu dráhu co ubrzdíš zafixuješ do makovice. V provozu pak víš co ubrzdíš popř. kde budeš muset vymyslet něco jiného.
Třešničkou na dortu je pak Kammova kružnice přilnavosti pneumatik.

Ze začátku je dobré naučit se jezdit s prsty nachystanými na páčkách. Přehmátnutí z heftu na páčku trvá 0,5-1 sec a při 100km/hod je to 10m brzdé dráhy k dobru a to je sakra hodně.

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 07:40 | Nahoru | #46

Gahan37 píše: Rozjíždět podnikáni v tomhle odvětví při konkurenci, která tady je, no v 41 max jako koníček....nebo se nechat zaměstnat jak píšeš...ale otázkou je za kolik, aby to mělo výsledný efekt.



Myslis ze je u nas dostatecna konkurence a nabidka vyuky jizdy na motorce aby to pokrylo potreby lidi ktery se chteji zlepsit? Nevim ktera je dobra a ktera horsi ale jiz zmineny Srsen ma myslim vyprodano na sezonu coz znamena ze neco dela dobre ale lidi musi hledat jinde.
A konec koncu bral bych to i jako konicek miluju motorky a jezdeni a neni potreba z toho vyrejzovat milion

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 08:53 | Nahoru | #47
No konkurence… pár motoškol, agenturní jízdy, ale ty lidi si to už pár let budují. Tím jsem chtěl říct jen to, začít od nuly není legrace a trefit se do vkusu absolventů taktéž. Sršen má malé osmy, kouká kdo se jak bojí klopit, pak velké osmy, trocha křiku a adrenalinu při "krizovém" brždění a pak už dělá celé odpoledne co ho baví… jízda v provozu. Landa super, cvičení, má to dynamiku, ten vyučuje. .....Lisý zkušenost žádná…takže pokud se trefíš do vkusu a bude to zajímavé, klidně si zamlouvam termín jako absolvent

Naposledy editováno 23.03.2015 08:54:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 09:03 | Nahoru | #48

NoFear4 píše: Je otazka pokud chces poskytovat sluzbu motoskoly jestli si muzes dovolit to jeste selektovat na zacatecniky a pokrocile. Podle me ne. Ale urcite musi byt rozdeleni koho chces ucit ve smyslu okrska za provozu vs. okruh. Osobne bych si moc nedovolil ucit nekoho zavodit na to je u nas dost zavodniku. Pro me je priorita umet jet libovolne rychle a tak abych mel za kazde situace motorku pod kontrolou a vedet co a jak delat kdyz nastane neco necekaneho. Vseobecne pohyb vetsiny motorek za provozu ktere jsem vidal ukazuje ze temer kazdy se ma co ucit vcetne me :)


Na to stačí vtloukat lidem do hlavy tuhle pravdu - Počítej s tím, že za horizontem, zatáčkou, ve voze/motorce před tebou, ... sedí ještě větší blbec, než seš ty sám - na to mysli, než přidáš plyn ...

Škol jsou 3 prdele, Lisý se pro letošek osamostatnil, má svý spolupracovníky, takže projekt Bezpečně na motorce se už dnes jmenuje Bezpečně na motorce Akademie bez něj - prej se mu zvedal pajšl na praktikama původního projektu
Sršeň má při ceně cca 4500,- kurzy plný snad na rok a kus dopředu. Nedávno si koupil Freeride a piluje i off, protože to bez toho asi nepůjde
Byl jsem jezdit s jedním klukem, kterýho Lisý požádal o spolupráci s kurzy ... a dnes je dost trend cestovní enduro, který se posunulo hodně dopředu, jak v oblíbenosti, prodejích tak i v tom, že jsou to nakoňovaný bestie se silničním potenciálem a terénníma choutkama. Tam je vhodný prostor pro ty, co umí jak silnici, tak off. To splňuje BNMA, Lisý taky, který má opravdu snad nejširší rozsah.
pokud se budeš specializovat, tak zapadneš opravdu asi jen do toho segmentu okruhářů, jak tu bylo psáno výše.
Situaci ti usnadní "jméno", výsledky ze závodů, akcí - tím se můžeš prezentovat, přitáhne to lidi. Pokud to nemůžeš nabídnout, tak už jen nižší cena.
Byl jsem v enduroškole u R. Korbera a jedno z nejvíc, co jsem ocenil, byly lektorský schopnosti - on je v civilu učitel a to fungovalo fakt perfektně, umí nejen ukázat, ale i vysvětlit, proč se to má tak dělat a to často na základě fungování fyzikálních zákonů a podobenství z reálnýho života. To bylo asi nejvíc pro to, že jsem už mnohokrát slyšený pravdy od kamarádů u něj pochopil a přijal jako bernou minci.
Takže nestačí jen umět jezdit a musíš být i dobrý učitel a umět zaujmout - tím si získáš to, že se lidi budou vracet.
Atd.
Za mě, pokud tě to baví a chceš opravdu začít, uč lidi zdarma, pozvi si k tomu na prezentaci zdejší redaktory + další redakce periodik, .... Zní to v dnešní době blbě, ale je to tak. Každej, kdo má do prdele díru a něco umí, to chce zpeněžovat, za chvíli si tímhle trendem nebudou radit ani kamarádi mezi sebou a k tomu to opravdu směřuje ... . Možná nezískáš okamžitý profit, ale ono nic není nezjištný a projeví se to jako profit jinde, kde se to bude třeba hodit, když to budeš potřebovat.
Hodně zdaru, co vidím ty debily na silnicích vč. sebe, tak to opravdu chce výcvik
Co se spojit s nějakýma autoškolama a nabídnout následný soukromý kurzy pro nový držitele řidičáků? samozřejmě nezapomínej na úplatky, bez toho to nepůjde.

Naposledy editováno 23.03.2015 09:07:49

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 09:10 | Nahoru | #49
Odpovim za sebe jako zacatecnik, muzu byt samozrjme uplne mimo

1) Tipuju, ze tak 95% majitelu supersportu stejne nevyuzije jejich potencial. At kvuli vlastnim schopnostem nebo okolnostem provozu. Je fajn motoskoly na okruhu, kde aspon tam to muzou vyuzit nebo pripadne jako adrenalin a zdokonaleni na okruhu, ale pro prakticky provoz to ma omezene vyuziti (rychlost na okruhu vs limity v provozu, zahrivani pneu vs kratsi mestske vyjizdky atd. atd. Za sebe rikam, ze mne SS netahnou, zaroven ale chapu, ze ne kazdy je stejny. Do toho je jeste problem, ze ne kazdy ma okruh po ruce

2) Vice chybi kurzy ala , jasne, dost jde pochytit i pri dlouhodobem najezdu autem, ale i tak v normalni autoskole tohle neuci a motoskoly nevim, Libros pokud vim ne, Maty mozna (?), jinak nevim

3) Dost se tady mluvi o rychlosti, jasne to je adrenalin, ale co to ma spolecneho s beznym provozem mimo dalnice? Za plyn umi vzit kdekdo vcetne mne a i ten nejsvatejsi proste za to jednou za cas vezme kvuli zvuku, touze to zkusit nebo jen proste proto, ze to je motorka a ne auta, na rovince to v podstate neni problem a s dostatkem mozku to jde na rovine i zavcasu pustit a slusne dobrzdit, zatacky to uz trva dele podle schopnosti jednotlivce, ale strasne malo je obecne skoleni co s motorkou v nizsi rychlosti kde zacatecnici, ale i spousta "pokrocilych" ma problemy s ovladanim motorky at uz kvuli nevhodnosti vyberu nebo jen proste proto, ze jsou v takovych situacich minimalne nebo maji obavu to zkouset a nerozbit svuj tezce nasetreny stroj

4) S bodem 3 obzvlaste treba Praha, Brno, Ostrava minimalne a dalsi mesta asi podobne souvisi napr. dostat do ruky takhle motorku mi prijde pro mestskou, primestskou nebo obecne jizdu v CR a i mimo ni mimo dalnice mnohem uzitecnejsi nez ovladani ve 150 a vice (v CR jsou pokuty nizsi, ale v zahranici uz to tak levne neni takova sranda ) Vetsina problemu nastane prave v takovych situacich a treba filtering pokud se dela spravne, tak opet osobne povazuji za vetsi prinos pro jezdce a zrychleni jeho jizdy v beznem provozu nez cokoliv jineho

5) Fajn jsou enduro skoly (nemam tuseni kolik jich je a jak dobre je "pokryta" CR z pohledu vzdalenosti), ale kdyz budou vsichni v lese, tak nebude dlouho trvat a budou zase nejake hromadne buzerovaci zakony. Neco preskocit nebo bezpecne prejet neco rozbiteho se opet hodi i do normalniho provozu, ale asi malokdo si troufne vzit do enduro skoly sveho nahace, SS a podobne aby si zkousel veci jako Motojournal z Francie

6) Narazit na nekoho v desti nebo na podzim/zimu je jak nejaky svatek, pritom prave v takovych situacich mi prijde, ze se clovek nauci mnohem vice nez za pekneho pocasi. Jasne, ne kazdy chce tahat vyvonenou motorku do takoveho marasu nebo chybi vybaveni aby clovek nebyl za 3 minuty snehulak, ale kdysi se tak jezdilo a treba autor videii z bodu 4 ma i videa kdy jezdi ve snezeni a najdou se mnohe dalsi. Za komunistu na Jawach a CZ se tak taky bezne jezdilo. Nerikam, ze tak maji jezdit vsichni, to neni nutne a je to kazdeho vec, ale vlakno je o motoskolach a nevim o zadne, ktera by nabizela kurzy prave i v hnusnem pocasi nebo zime a ne kazdy ma na to delat vylet do Afriky nebo na Aljasku nebo kam at uz z duvodu penez, casu, rodiny nebo kdoviceho dalsiho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 09:21 | Nahoru | #50
Gahan37> ty me pravdepodobne neznas nemas na me zadne reference a presto bys sel ke me do kurzu jen kdyz se ti trefim do vkusu zvazim co ti muzu nabidnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 09:27 | Nahoru | #51
Janek> diky moc za takovy prispevek asi o tom neco vis a dal jsi hodne prinosne info a nazor. Jeste par takovych a dame tu motoskolu dohromady

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 10:29 | Nahoru | #52
puffybodie> dik ze sis dal praci s takovym textem a vlozil dalsi nazor a podnety k zamysleni...

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 10:30 | Nahoru | #53
NoFear4> Když se tě zeptám, na prodejce zahradní techniky, koho mi vyjmenuješ? Mountfield, Obi, Baumax, Hornbach, .. ale už nevíš, že je tu cca dalších 5000 prodejců ... Podobný to bude i s motoškolama. Každý zná jen ty největší, ... Proč bys nemohl být jedním z těch dalších? .
Je to dost věcí marketingu, sledování, pracovitosti ... brácha nedávno začínal s malým e-shopem a každý mu říkal, že namá šanci proti těm velkým a zaběhlým .... a během cca 2 let má z ročního obratu pár set tisíc současných 6 mega + potenciál do budoucna.
S prezentací na m.cz neuspěješ, převálcují tě zaběhlý firmy, nábor tady je relativně jednoduchý, dělá to každý, zaměř se na místa, kterých je víc, ale kde je to pracnější ... a předběhni konkurenci .. to může být cesta.
Ve finále, co jsi schopný kohokoliv naučit? Skoro prd, jednu dvě techniky?, možná, víc nic. I když to do něj budeš hustit celej den ... lidi nejsou schopný vstřebat tolik nových informací, zažít si návyky ... důležitý je, aby měli pocit, že svoje peníze dobře investovali - tohle chce dnes snad každý .
Takže není od věci natáčet videa s výcvikem pro každýho jednotlivce ... i tady se ti vyplatí první tři zásady obchodu - 1. Péče o zákazníka, 2. Péče o zákazníka, 3. Péče o zákazníka ... potom je všechno ostatní ... a lidi se ti budou rádi vracet, když budou mít pocit ...

4 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 10:41 | Nahoru | #54
Ad zacatek diskuse:

Predjel bys Lisyho i Srsne? Kurva tobe teda nechybi sebevedomi. A ze jsem o tobe jeste neslysel? Nejsi nahodou motoStig? S tim co tu pises odhaduju tvoji zivotnost na par let a lituju kazdyho, kdo vyhodi prachy za to, abys ho na zmrzline hecoval, ze ma vic tahat za heft. To umi kazdej.

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 10:56 | Nahoru | #55

Venca_BMW píše: Ad zacatek diskuse:

Predjel bys Lisyho i Srsne? Kurva tobe teda nechybi sebevedomi. A ze jsem o tobe jeste neslysel? Nejsi nahodou motoStig? S tim co tu pises odhaduju tvoji zivotnost na par let a lituju kazdyho, kdo vyhodi prachy za to, abys ho na zmrzline hecoval, ze ma vic tahat za heft. To umi kazdej.



1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 11:18 | Nahoru | #56
jakmile se tv nova dozvi ze ma NOFEAR motoskolu a ze zrovna tenhle pilot uci lidi jak maj jezdit v provozu, to bude zas terno!

Naposledy editováno 23.03.2015 11:18:24

Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 11:36 | Nahoru | #57
Jeste jedna podstatna vec........
Az tak jsem to nehledal, ale mam pocit, ze to delaji jen Crazy Days a to to, ze kurz probiha na jejich motocyklech od maleho k velkemu. Ted je jedno jestli jde o kurz na okruhu nebo neco co jsem popisoval ja nebo nejake enduro. Je to hodne psychologicka vyhoda, protoze ne kazdy je Rockeffeler aby si mohl kazdou chvili rozflakat motorku a koupit jinou nebo svoji rozflakat svoji a pak pul roku, rok cekat (a mezitim ztracet schopnosti) nez bude opravena a bude moct zase jezdit.

Tohle je a bude dost velky blok u velke casti zajemcu o existujici nebo budouci kurzy a to bude taky to, proc instruktor sice ukaze teorii, bude dohlizet atd., ale ten zak to nezopakuje nebo je na nem videt, ze se boji to zkusit (a ja se mu nedivim) a da tak penize za neco, kde se nemusel az tolik naucit. U motorky je to obzvlaste velka nevyhoda absolvovat ty kurzy na sve misto toho prvni na pujcovanych nebo pulku na pujcovanych a zbytek na sve. S autem na 4 kolech si clovek troufne vice nekde v centru jizdy na mokru smyky na rucku a podobne vylomeniny, protoze v podstate v rychlostech co to bude delat hrozi jen to, ze si ojezdi gumy a kdyz to nezvladne, tak si jen bezpecne sklouzne. Za to na sve motorce na kterou vetsina z nas musi dost tvrde makat to v pripade chyby jen tak bezpecne nemusi sklouznout. A pak misto ceny strelim treba 5000 za kurz je z toho najednou 40tis a podobne za opravu motorky, mozna i nejaka oprava hadru atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 11:47 | Nahoru | #58

Venca_BMW píše: Ad zacatek diskuse:

Predjel bys Lisyho i Srsne? Kurva tobe teda nechybi sebevedomi. A ze jsem o tobe jeste neslysel? Nejsi nahodou motoStig? S tim co tu pises odhaduju tvoji zivotnost na par let a lituju kazdyho, kdo vyhodi prachy za to, abys ho na zmrzline hecoval, ze ma vic tahat za heft. To umi kazdej.



Sebevedomi je pri jizde na motorce hodne dulezity a myslis si ze bych psal ze bych Srsne predjel a ujel mu kdybych to nedokazal to bych si nedovolil. A co se tyce pana Liseho tak s tim jsem bohuzel na okrsce ani na okruhu jeste tu cest nemel. Sveho casu moji zivotnost odhadovali v radu a ty mi davas par let to me tesi mozny by nebylo od veci usporadat zavod instruktoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 11:50 | Nahoru | #59

dejf. píše: jakmile se tv nova dozvi ze ma NOFEAR motoskolu a ze zrovna tenhle pilot uci lidi jak maj jezdit v provozu, to bude zas terno!



no ty vole to bude takzvana reklama zadarmoani nebudu stihat vitat vsechny zajemce o cvicne jizdy

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

23.3.2015 v 11:59 | Nahoru | #60
NoFear4> Jo mas pravdu, omlouvam se, to je jasny, hlavne silnou masinu, zadnej mozek, jezdit co to da to je zakladem bezpecny jizdy. Az vyrostu a budu velikej tak bych chtel bejt jako ty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist