paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Střílí do výfuku
25.2.2015 v 12:38
Ahojte,
chci se zeptat zkušenějších. Mám DL1000 V-Strom. Když zavřu plyn, střílí do výfuku. Někdo říká, že je to u 2-válce normální? Je to tak, nebo to mám řešit? Střílení není pravidlem, někdy jo, někdy ne.
Díky za názor.

Střílí do výfuku

25.2.2015 v 12:49 | Nahoru | #1
Jestli mas ladak a jen si to tak nekolikrat prdne a není to prásknutí tak si myslim ze ok :)
na 2V s vykuchnutym ladakem mi to delal normalne a svicka mela spravnou barvu

Střílí do výfuku

25.2.2015 v 12:52 | Nahoru | #2
Proc by to melo byt na 2V normalni a na jinych motorech ne? co jsi to potkal za experta?

Me to taky strili a dost! ale neresim, mam to z KTM naladene na Akrapy a prave po naladeni to strili jeste vic. nekdo rika ze se podpaluji ventily, ale nevim no....
Mam s tim najeto pres 15000km ve vsech rezimech a asi dobry

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

25.2.2015 v 12:59 | Nahoru | #3
Střílení je normální,má to na svědomí PAIR system (přisávání vzduchu do výfuku).
U laďáku se to projevuje víc než u origo vejfuku.
Neřeš to.

(reakce na) Střílí do výfuku

25.2.2015 v 13:06 | Nahoru | #4
Kaja-SV> Tak díky, všem, laďáky nemám, jsou tam origo. Tak to nechám střílet )

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

25.2.2015 v 13:27 | Nahoru | #5
Zkontroluj, jestli není netěsnost na výfuku (i svodech samozřejmě). Pokud by to bylo v pořádku a tobě to nadále vadilo, deaktivuj PAIR.

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

25.2.2015 v 13:32 | Nahoru | #6
No hlavně si objasněme pojmy "střílení" a "postřelování" ...
Střílení je rána jako cca. z pistole(to normální není)... poprdlávání při dojezdech na kvalt je něco jinýho.,..

(reakce na) Střílí do výfuku

25.2.2015 v 14:26 | Nahoru | #7
t_freedom> Věř, že kdyby Ti to fakt střílelo, budou to jeby ajk svina, to je špatně. Ale to bublání i občasnej plamen fakt střílení není na Teleti jsem měl podpálenej ventil a panečku, lidi zdrhali z chodníků

(reakce na) Střílí do výfuku

2.3.2015 v 12:42 | Nahoru | #8

BlackSabbath píše: Zkontroluj, jestli není netěsnost na výfuku (i svodech samozřejmě). Pokud by to bylo v pořádku a tobě to nadále vadilo, deaktivuj PAIR.



Taky si občas při zavření plynu prcla, po dání KN filtru eště častějš. Pak musely svody dolů kvůli přepákování a zjistil sem netěsnost na objímce zadního svodu.

Zapatláno nějakým sajrajtem a od té doby i s KN filtrem bez problémů. K

Naposledy editováno 02.03.2015 12:43:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist