někde jsem kdysi viděl (foto) J350 / 360 s nádrží typu calif (hranatá) a s blikači takže nemlich to co J250 / 592, jen ten motor měl o válec víc tj. 350 z typu 360. Nevíte jestli jde o tuning nebo reálný výrobní model? Myslím si, že to někdo udával za typ 363. Každopádně, supr stroj, kterýmu "nic nechybělo". Pokud by byly fotky, moc dík předem. Mira (J250/592).
1 reakcí na tento příspěvek existovala J35/360 z výroby s mádrží calif
361 je Californian III. Pro vývoz do USA. Byl tam klasický motor z panely, ale nemělo to plechy za motorem a jen filtr a místo dynama bylo magneto.
362 je námi známý Californian IV.
363 byla Panelka s blikači a nádrží z Californianu.
Ale obě nádrže jsou jiné! Californian měl nádrž na silenblocích a Panelka měla nádrž bez silenbloků...
Někde jsem měl dokonce naskenovaný časopis s USA, kde byla 361 testována.
1 reakcí na tento příspěvek existovala J35/360 z výroby s mádrží calif
Souhlasím s názorem, že to byl s největší pravděpodobností asi podomácký tunning.
Co se týče různých serverů o kývačkách bývají tam někdy nepřesnosti nebo i zmatky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) existovala J35/360 z výroby s mádrží calif
dakarista píše: 360 je klasická Panelka s kulatou nádrží
361 je Californian III. Pro vývoz do USA. Byl tam klasický motor z panely, ale nemělo to plechy za motorem a jen filtr a místo dynama bylo magneto.
362 je námi známý Californian IV.
363 byla Panelka s blikači a nádrží z Californianu.
Ale obě nádrže jsou jiné! Californian měl nádrž na silenblocích a Panelka měla nádrž bez silenbloků...
Někde jsem měl dokonce naskenovaný časopis s USA, kde byla 361 testována.
A myslím, že ta 361 měla jiný počet zubů na primáru. Kdysi jsem z toho měl blok motoru.
Je dost možné, že v rámci využitelnosti těch dílů to potom montovali i na 360, aby to prostě všechno zpracovali, než přejdou na typ 634, takže jak jsem psal, je dost možné, že to z fabriky i vyjelo. Každopádně typ 363 jako takový jsem nikdy neviděl. A pár 360 s blinkry, mělkým blatníkem a tou nádrží už jsem také viděl. Jenomžě jestli to původně byla 592 a někdo tam dal motor 360...
Tak zatím je to 50/50 jeden tvrdí tak a jeden onak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka | Marty634 | 11 | 2.4.2024 v 10:55 Johny_R |
brzdy Jawa 350/360 panelka | petrap | 2 | 1.4.2024 v 20:03 cmiral |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |