globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: existovala J35/360 z výroby s mádrží calif
22.2.2015 v 21:11
Zdravím,
někde jsem kdysi viděl (foto) J350 / 360 s nádrží typu calif (hranatá) a s blikači takže nemlich to co J250 / 592, jen ten motor měl o válec víc tj. 350 z typu 360. Nevíte jestli jde o tuning nebo reálný výrobní model? Myslím si, že to někdo udával za typ 363. Každopádně, supr stroj, kterýmu "nic nechybělo". Pokud by byly fotky, moc dík předem. Mira (J250/592).

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

22.2.2015 v 21:15 | Nahoru | #1

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

22.2.2015 v 21:18 | Nahoru | #2
dík, potvrzuje to moje domněnky, hledá se ale jako model špatně (i fotky). Dá se však celkem snadno udělat doma. Sehnat nádrž a blikače není problém.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

22.2.2015 v 21:36 | Nahoru | #3
Pokud se nepletu tak k osazení 360 hranatejma nádržema nikdy nedošlo ale pokud ji neděláš jako veterána tak není problém.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

22.2.2015 v 21:56 | Nahoru | #4

Ta motorka se vyráběla, kamarád si ji koupil tuším v roce 1972-73.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

23.2.2015 v 00:24 | Nahoru | #5
Ja mam sice 361 r. 69 a hranatou nadrz mam taky z fabriky....

1 reakcí na tento příspěvek existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

23.2.2015 v 08:26 | Nahoru | #6
360 je klasická Panelka s kulatou nádrží
361 je Californian III. Pro vývoz do USA. Byl tam klasický motor z panely, ale nemělo to plechy za motorem a jen filtr a místo dynama bylo magneto.
362 je námi známý Californian IV.
363 byla Panelka s blikači a nádrží z Californianu.

Ale obě nádrže jsou jiné! Californian měl nádrž na silenblocích a Panelka měla nádrž bez silenbloků...

Někde jsem měl dokonce naskenovaný časopis s USA, kde byla 361 testována.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

23.2.2015 v 14:49 | Nahoru | #7
jo souhlas Calif měl silenbloky nádrže.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

23.2.2015 v 23:43 | Nahoru | #8
Já si myslím, že se to sériově nikdy nevyrábělo, protože souběžně s tou 592 běžela výroba klasických 360 a pak tahle řada "kulatých" naráz skončila výrobou 634. Zatímco 559 se přestala objevovat někdy v roce 1970 a nahradila ji právě 592, tak 360 se objevuje ještě v roce 1974. Samozřejmě nevylučuji, že se pár desítek kousků 360 s hranatou nádrží a blikny nemohlo objevit, ale jako typ 363 nikdy označeny nebyly.

1 reakcí na tento příspěvek existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 09:11 | Nahoru | #9
no a to je právě to, oč tu běží. Na 99.5% vím, že se dala dokoupit samostatně sada blikačů s držáky a kabeláže k tomu k jawě 350/360 i k jiným panelkám. Nádrž z califa se taky dala jistě někde sehnat ikdyž možná složitě, ale Mototechny byly a v Týnci byly i jiné možnosti . . . Pak zbývá zadní světlo z J350/634 nebo J250/592 a je to.
Souhlasím s názorem, že to byl s největší pravděpodobností asi podomácký tunning.
Co se týče různých serverů o kývačkách bývají tam někdy nepřesnosti nebo i zmatky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 09:23 | Nahoru | #10

dakarista píše: 360 je klasická Panelka s kulatou nádrží
361 je Californian III. Pro vývoz do USA. Byl tam klasický motor z panely, ale nemělo to plechy za motorem a jen filtr a místo dynama bylo magneto.
362 je námi známý Californian IV.
363 byla Panelka s blikači a nádrží z Californianu.

Ale obě nádrže jsou jiné! Californian měl nádrž na silenblocích a Panelka měla nádrž bez silenbloků...

Někde jsem měl dokonce naskenovaný časopis s USA, kde byla 361 testována.



A myslím, že ta 361 měla jiný počet zubů na primáru. Kdysi jsem z toho měl blok motoru.

(reakce na) existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 15:15 | Nahoru | #11
mira592> V mototechně se daly běžně koupit věci, co nikdo nepotřeboval, takže si myslím, že nádrž nebyl problém. Problém byl s díly jako jsou lamely, pakny, bowdeny, žárovky, ložiska atd. Prostě věci co se kurví a často se mění. A taky nebyla mototechna jako mototechna.
Je dost možné, že v rámci využitelnosti těch dílů to potom montovali i na 360, aby to prostě všechno zpracovali, než přejdou na typ 634, takže jak jsem psal, je dost možné, že to z fabriky i vyjelo. Každopádně typ 363 jako takový jsem nikdy neviděl. A pár 360 s blinkry, mělkým blatníkem a tou nádrží už jsem také viděl. Jenomžě jestli to původně byla 592 a někdo tam dal motor 360...

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 20:58 | Nahoru | #12
jo dík, pánové. zas to nepitvejme do morku kostí, to jesltli je nádrž na silenblocích nemá až takový význam jako to, že je hranatá nebo kulatá. Ano, calif měl silenbloky nádrže a 592ka jen plechy s dírou pro uchycení.
Tak zatím je to 50/50 jeden tvrdí tak a jeden onak.

existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 21:12 | Nahoru | #13
heureka, hledání se vyplatilo, majitel však nepíše, co je to za typové označení.
Je je mi dost líto otočení zadních blikačů dopředu, to je vopruz. Otočit to ale jde.



(reakce na) existovala J35/360 z výroby s mádrží calif

24.2.2015 v 21:45 | Nahoru | #14
V_i_c_i> no to není přesné J 350/361 00 je přece klasická panelka 350 sportka na velkých kolech, se sportkovými blatníky a řídítky s hrazdou. NA netu lehce dohledatelné. M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ Jirk_K 3 15.4.2024 v 08:56 Dolin
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka Marty634 11 2.4.2024 v 10:55 Johny_R
brzdy Jawa 350/360 panelka petrap 2 1.4.2024 v 20:03 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist