To dušení bych viděl na zasranej karbec, tim bych začal a pak jestli to dělá až po nějaký době, tak ti tam jde málo benzínu, tzn. u tejtěch čínskej motorů dělá strašnej problém ten kohout. Tak ho zkusit rozebrat a kouknout se. Je tam taková gumička, ta se tam hne a už tam nejde benzín.
2 reakcí na tento příspěvek Minibike-čina
Měl jsem to rozebrané doslova do šroubku a všechny šroubky, veškerá ložiska, lanka, bovdeny jsou vyměněny. Dále nové vidlice, řidítka blata, brýle blata, rozeta blata, spojka s pastorkem blata, řetěz blata. nové brzdové páky, plná klika úprava válce, převařený a vyztužený rám, výfuk a svod hikone, závodní stupačky a pneu PMT a určitě spousta věcí na které jsem zapomněl.
changes1 píše: Taky mám Minibike čínu. Koupili jsme si s kámošema každý jednoho. Co já jsem do toho investoval času a i peněz. Ale mám už to vyladěné a jenom jezdím. Mám ten palivový kohout odstaven a nepoužívám ho, právě kvůli té gumičce co se drolí. Dal jsem si tam vlastní kohout i filtr.
Měl jsem to rozebrané doslova do šroubku a všechny šroubky, veškerá ložiska, lanka, bovdeny jsou vyměněny. Dále nové vidlice, řidítka blata, brýle blata, rozeta blata, spojka s pastorkem blata, řetěz blata. nové brzdové páky, plná klika úprava válce, převařený a vyztužený rám, výfuk a svod hikone, závodní stupačky a pneu PMT a určitě spousta věcí na které jsem zapomněl.
Máš tam něco původní?
Rekonstrukce proběhla v panelákovém sklepě
Rozborce neunikl ani motor, nemám to ale nafoceno
Rám jsem tak zpevnil, že by unesl i 200 kilo
Pohled zepředu, ještě jsou tam původní řidítka, vidlice a není rychlopal a tlumič řízení. Jsou to staré fotky
Pohled zezadu
V roce 2009 jsem s naší partou vyrazil na minibike amatérské závody do Lipníka nad Bečvou a získal jsem pohár za 3 místo v kategorii čína vzduch
No a dnes už na tom drandí moje děcka.