už dlouho se snažím přijít na to jak je možné že pět let staré motorky mají z 90% najeto nad 30tisíc km a motorky které jsou pomalu starší než já nemaj sílu se přes tuto magickou hranici přehoupnout. Dneska už ale vím že je to pro lepší pocit kupujícího a ideální by bylo kdyby se prodávající vždy zeptal kolik kilometrů si zákazník přeje nastavit. Je ale pravda že znám kluka co si koupil v roce 2004 novou yamahu xjr 1300 a do dneška má najeto neuvěřitelných 2500km! Já v průměru najedu 12tis.km/rok a když bych kupoval motorku tak bych na tachometr zbytečně nečuměl ale spíš bych použil uši. Pro mě motorky se 100tis.km jsou daleko důvěryhodnější než s udajnýma 30tis.Jak jste na tom vy?
Boris. píše: Samozřejmě,že jsou někteří,co málo jezdí,ale prvotní příspěvek byl o tom,že 5 roků stará má najeto 30000km a 10 roků stará má 32000km.Je u většiny motorek minimální rozdíl v nájezdu km mezi 5 a 10 toky stáří.
Vždyť to tady čteš. Když si někdo koupí novou motorku, tak má i na benzín a jezdí. Když má někdo sotva na 5 let olítanou vránu, tak peníze nemá a nejezdí. Proto ty 2 tisíce
když jsem ji prodával s 32.000km (r.v.99), tak jsem si užil takovou sbírku telefonních debilů, že jsem si řekl, že ji radši nechám shnít v koutě....ostatně jako FJ, který tam už hnije...
1 reakcí na tento příspěvek Záhada najetých kilometrů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada najetých kilometrů
Bandaska píše: Bubrak-ZX10R> největší cenu na tý tvojí vráně má spojkovej mikrospínač...ten jsem ti totiž opravoval já...
no neke
ale normalne porad to zlobi hele, a to sem ho koupil novej, akorat nevim jestli predtim nebo potom, spis potom, ale stejne to porad zlobi a promeroval sem kabel od spinace do prvniho stekru a uplne v pohode vodivej (oba), tak fakt nevim uz , jedine pak merit jeste dal asi...