globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náporové sání Kuryakyn.
21.12.2014 v 01:07
Zdravím,potřeboval bych poradit od hlavně majitelů Dragstáru 1100,jestli má někdo náporák vzduchu od Kuryakynu.Chci jej pořídit,ale zajímalo by mne jestli je nějak složitá instalace s nějakými nutnými úpravami a nutnost vyštelování karbecu,přetryskování,nebo nutnosti pořízení Dynojetu.Lítá mi to s laďáky od Leo Vince výborně,tak abych to nějak zásadně neovlivnil k horšímu.Popř.bych byl rád i za info po instalaci ohledně změny výkonu,nebo spotřeby,ale to jen tak pro info,co od toho mohu čekat.Díky.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

23.12.2014 v 01:17 | Nahoru | #31
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:25:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

23.12.2014 v 13:41 | Nahoru | #32
ppll> pokud by tento graf narustu pretlaku byl pravdivy,karbec by daval cimdal chudsi smes,mozna i zadnou,jelikoz pretlak, benzin z karbbce vysavat opravdu neumi.Vzhledem ke skutecnosti ,ze do plovakove komory neni priveden tento pretlak,nemuze toto fungovat.Delal jsem naporove sani na ZXR a musim konstatovat ,ze sikmooci inzenyri to maj jooo vychytany.Ram air slapal ale sebemensi zmena tlaku/protivitr atd/okamzite menil hodnotu AFR a bylo treba korigovani, pridanim nebo ubranim plynu, pro docileni konst.rychlosti.Ne nadarmo Ramair obsahuje rezonancni komory a pod zalezitosti.Navic pouhe pripojeni tlakove sondy do plov.komory nestaci,je treba pouzit omezeni tlaku/trysky/pro, rekneme setrvacnost systemu,coz se mi bez rezonancnich komor nepovedlo.O dalsim problemu,coz je funkce rovnotlakeho karb.a otvirani jeho soupatka uz mluvit zde nema valneho vyznamu

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

23.12.2014 v 18:07 | Nahoru | #33
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:25:14

Náporové sání Kuryakyn.

23.12.2014 v 20:27 | Nahoru | #34
Starý karburátorový Haryk 1992




Náporové sání Kuryakyn.

30.12.2014 v 19:19 | Nahoru | #35
Zda hosi.Som majitelom hyperchargeru od firmy Kuriaki.Kupil so m si sadu na V-Star 1100.Montaz som robil sam.Nakolko to bola sada na konkretny model vsetko pasovalo ako malo.Ak niekto potrebuje navod na montaz v slovencine mozem mu pomoct.Moj velmi dobry kamarat Dr.Vladimir Koncek ktory sa zivi technickym prekladom mi to spracoval.Montaz jednoduch horsie nastavenie.Ja som to ladil podla farby sviecok.Robota na dlhsie.Podla mojich skusenosti mensia spotreba trosku citit zivsi motor aj maximalku,ale zaujimave otazky od laikov typu:ty kokso to mas turbo?alebo to vyzera brutalne to turbo a tak...Pre dobre naladenie to chce brzdu a ludi co to vedia.Vzdusniky som nemenil.Seriovky su vecsie.Pri montazi treba ladit aj zmes ta sa nachadza pod misadznou blombou ktoro treba odvrtat.Podloskami ktore su v sade treba podlozit ihly a urobit nastavenie.TIE NASTAVENIA SU NA DVA TYPY VYFUKOV.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78


TOPlist