globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém Te 610 2001
17.11.2014 v 17:34
Zdravím, mám husqvarnu te 610 2001 ostrá verze kopil sem jí pak se me párkrát ucpal karbec ale pořád jezdila no a jednoho krásného dne jesm byl u sestry ale tam me pak morotka chytla ujel sem asi cca 10m a vzdechla tak jsem hledal problém v karbecu sem tam blafla ale nenaskočila...karbec je čistej jiskra jde a když ani takhle nechtěla naskočit tak jsem si řekl že udělám ventilové vůle to se myslím povedlo ale stále motorka nejede.... po motorce skáču jak blázen a nic ona teda za studena špatně chytala takže jsem jí často pouštěl z kopce... ale pak už chytala na našlápnutí... Takže když to shrnu tak karbec je čistej jiskra jde vzducháč sem vypral a udělal ty vůle kde mám dané 0.05 a 0.05. Když sem vyndal svíčku tak i přez asi 5min hopsání na ní byla svíčka suchá.... sem v koncích .. a tak se obracím na vás esi někoho něco nenapadá ... předem Dík

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 21:35 | Nahoru | #31
Tak to je super. My máme magneto na cestě k panu Kotrbovi. Není to totiž tak uplně stejná motorka. Je původně závodní kroska - rám te 610, ale motor je v tom závodní (ale origo od Husky) 630. A taky nikdo moc neví jaký je to ročník, takže je to takové složitější.

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #32
Aha tak to bude asi složitější ale pokud má motor číslo tak by se to dalo najít na netu podle toho čísla já tak tenkrát hledal ročník na yz co jsem měl a našel sem

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 21:59 | Nahoru | #33
No já jsem mluvil s panem Kotrbou a říkal, že podle těch magnetů zjistí, v jaké poloze tam mají být nalepené a aj je tam nalepí. Říkal, že je to pro něj otázka tak 15ti minut, tak uvidíme. Majitel motorky tama má zítra cestu, tak mu je tam vezme a uvidí se.

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:07 | Nahoru | #34
Tak aspoň že tak ono to jde asi dát do té dobré polohy podle toho kde máš ten konrolní otvor a tam by mela být i ta část magnetu kde je takový menší výstupek který to přerušuje já o tom mluvil s dědem a on mě to tak říkal... Dělal elektro motory a i tady takové cívky No hlavně ad dobře dopadnete a pak sem napiš jak to dopadlo

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:11 | Nahoru | #35
Ony tam právě na těch magnetech byly značky dvě. Fakt na posr***. Nemáš náhodou fotku těch tvých magnetů?

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:27 | Nahoru | #36
sem to nevyfotil to me nenapadlo... ale mužu poradit tak jak me poradil ten děda když se koukneš na ty magnety tak na vnitřní straně když se budeš pozorně dívat tak je tam někde takovej bod a ten je vidět má jiné zbarvení a to je bod kterej by měl být zároveň s tím kontrolním otvorem .Takže magnety musíš nalepit tak aby byl ten bod s tím otvorem ve stejné urovni pak když bys to magneto cele otočil tak jak je tam ten malinkej otvor tak v nem by mel být vidět právě ten správný důlek který je na hraně tech magnetu .. já mel po cele te hraně magnetu dulky a tak sem právě taky neveděl kterej je ten správnej ..

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:34 | Nahoru | #37
ono na tom nic není jen to dobře pochopit :-\ me to právě dneska ukazoval a už to chápu ještě sem s ním řešil ty cívky teda protože to tam bylo nejaký takový nepěkný tak skrz to přišel a já s ním o tom právě mluvil. No a když už sem ho tu měl tak sem se ho na to právě ptal taky

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:39 | Nahoru | #38
No tak já zrovná tam nemám žádné důlky, ale díry skrz celé magnety. Aje jich tam asi 10 větších a 6 menších. A jedna z těch menších by měla sedět s tím otvorem. Jenže každá je prý pro jiný rok výroby. No ale to už je docela jedno. Zitra budou magnety u pana Kotrby, tak to snad bude v poho. Vypadal že ví o čem mluví a že to zná, tak si snad bude vědět rady.

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:44 | Nahoru | #39
Aha tak to budou asi nejaký trochu jiný ... já vím že mě děda říkal že se mám řídit ne podle těch dulků ale podle toho bodu na vnitřku těch magnetů že ten je důležitej A asi mel pravdu protože mašina jede no hele uvidíš já myslím že pokud ti řekl že je to na 15 min tak určo bude vědět víc jak já a ty dohromady

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 22:59 | Nahoru | #40
No řekl bych, že ten toho ví o Huskách dost no. Určitě víc než my.

Problém Te 610 2001

19.12.2014 v 23:02 | Nahoru | #41
Tím pádem bud v poho a snad bude huska brzo taky jezdit

Problém Te 610 2001

20.12.2014 v 19:14 | Nahoru | #42
O Kotrbovi nepochybujte ani náhodou. Svého času mistr v motokrose a celý život jezdil a dělá jen Husy. Co já s ním vyřešil problémů po telefonu.... Dnes už to ale moc nedělá a věnuje se mašinám svýho kluka, páč ten mu jde ve šlépějích. Ale nějakou drobnost a radu určitě dá a opraví Pro mě je to Mistr svého oboru.

Problém Te 610 2001

20.12.2014 v 19:21 | Nahoru | #43
Já vím. I tady na fóru jsem na něj četl mnoho chvály, a proto jsme se na něj obrátili s prosbou.

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 17:48 | Nahoru | #44
Já o něm tady na forku take četl a sama chvála proto o něm nepochybuji dneska jsem se snažil doladit na mašině ten karbec ale vubec me to nejde tedkom tam jde nejspíš moc směsi ( když sem na ní jel tak v nízkých otáčkách me chcípala a když sem jí pomáhal plynem tak dobrý ale není to pořád ono když sem plyn nechal být tak chcípla a střelila da loufu) takže jsem hodil jehlu na šoupátku uplně dolu a směs sem dal 2a pul otáčky jinak mě přišlo že fouka i do karbecu podle toho jak bylo ocuděné šoupátko ... když sem je tam dával bylo čisté ... jinak jsem se chtěl zeptat zda nědo nevíte přesné ventilové vůle na te 610 ostrá verze 2001 díkec to by taky mohlo mít asi vliv ...

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 17:56 | Nahoru | #45
Vůle z hlavy nevím, někde jsem je měl, ale už nevím kde. Zkusím pohledat. A podivej se jakou barvu má svíčka.

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 17:57 | Nahoru | #46
svíčku jsem dával uplně novou a když sem na ní koukl tak je černá zakarbonovana

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 17:59 | Nahoru | #47
Jestli je černá, tak to máš moc bohaté.

1 reakcí na tento příspěvek Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 18:03 | Nahoru | #48
Tedkom sem tu na forku vyčetl že sací 0.1 a výfuk 0.15 na rok 01 ale nevím.Když jsem to hledal všude maji psáno uplně neco jiného

Naposledy editováno 21.12.2014 18:04:28

(reakce na) Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 18:15 | Nahoru | #49

Smikin píše: Tedkom sem tu na forku vyčetl že sací 0.1 a výfuk 0.15 na rok 01 ale nevím.Když jsem to hledal všude maji psáno uplně neco jiného



Ale dám je tam protože tady jsem ještě nic špatnýho nenašel sere mě že když sem to hledal tak jednou je to psáno tak a pak zas tak .... pak člověk neví co si vybrat :-\

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 18:50 | Nahoru | #50
Já taky vím, že to bylo docela málo, ale přesně ti neřeknu.

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 18:55 | Nahoru | #51
Tak jsem našel manuál co mám stahlý. Je to ale pro rok 2006. Tam se píše 0,05 mm sací i výfukové ventily. A tak sme je tak nastavovali.

Naposledy editováno 21.12.2014 18:55:33

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 18:58 | Nahoru | #52
A tady sem našel ještě manuál pro rok 2000. a tam je dokonce 0,025 a 0,05mm. Takže teď si vyber.

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 19:08 | Nahoru | #53
no tak tedkom sem zamotanej ješte víc

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 20:18 | Nahoru | #54
podle toho co jsem našel tak 2000 by měl být stejnej jako 2001 takže vůle bych měl mít 0.025 sací a výfuk 0.05 ale problém je tan že nemám měrku 0.025, mám nejmenší 0.05 to je poděl

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 20:29 | Nahoru | #55
Tak ho nastav na 0.05 a pak maličko ještě přitahni. Prostě citovka no. Nebude to uplně přesně, ale líp to asi neuděláš. Nebo si někde puč menší měrku.

Problém Te 610 2001

21.12.2014 v 20:32 | Nahoru | #56
zítra se stavím někde kde by je mohli mět a dyštak si je i koupím a nebo to udělám jak říkáš přitahnu to na těsno a výfuk dám trochu volněj

1 reakcí na tento příspěvek Problém Te 610 2001

22.12.2014 v 14:47 | Nahoru | #57
Ono už i těch 0.05 je dost málo. Já si dávám 0.06-0.07 a nikterak to nevadí a i líp to startuje. Těch 0.01 je už prakticky žádná vůle a bál bych se,že se mi podpálí ventily. Ty hlavy jsou stejný uspořádáním,takže když dáš 0.05 na obou, tak se nemůže nic stát. Pokud by to dělalo neplechu (jakože si myslim, že nebude) tak bys to předělal. Ale lepší je mít malinko fóra,než natěsno a podpálit to.
Nevim co máš za karb, ale všeobecně jednoduchá rada. nastartuju,volnoběh zatoč na max a otáčej směsí dokud nevyladíš nejvyšší otáčky motoru. Pak stahni volnoběh na normál a je to. Dost možná to v létě uděláš znova. Bude řidší vzduch, než te´d v zimě. Dělej na zahřátym motoru.

Problém Te 610 2001

22.12.2014 v 14:54 | Nahoru | #58
O 0.01 tady nikdo nemluvil. :) V amnuálu je 0.025 sací a 0.05 výfuk. Výfukový se víc ohřívá, tak má větší vůli. Ale určitě radši trošku větší vůli, než aby tam nebyla žádná.

(reakce na) Problém Te 610 2001

22.12.2014 v 15:27 | Nahoru | #59
Wirus> podpálit bych je nechtěl dneska se na to zase mrknu jak prifrcim z prace a pak zas napisu jak to dopadnlo a dík za radu hlavně ten karbec je dobra pomůcka to me ani trochu nenapadlo no jo 4t me dává v dílně zabrat 2t je jednoduší.

Problém Te 610 2001

22.12.2014 v 16:26 | Nahoru | #60
Jo sorry, já se přehlídl. Tam bylo 0.1 On 4T neni složitej. Člověk to párkrát rozebere a pak už ví co to chce. Já jsem na tom byl stejně a časem jsem přišel co to chce. Když jsem si jí přivezl, tak jsem měl zkušenost jen s Pionýrem a bál se i našponovat řetěz, aby to nebylo moc . Pak jsem jí dal do servisu a vrátila se mi v horšim stavu co se týká startování a chodu motoru, že jsem se do toho pustil sám a učil se. Pak mi to ukázal ještě kámoš a já zjistil,že je jednoduchý jak facka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin


TOPlist