Udělal jsem si ježíška dneska mi dorazil Bandit,tak jsem to jel projet, ze začátku pohoda, ale pak se to začalo nějak dusit a když sem to chcíp, tak to nastartovat nešlo ani za boha .. Až tak po hodině se mi to povedlo nastartovat se sitičem, ale otáčky šli tak na 3 litry a když jsem šoupnul sitič nahoru (vypnul) tak to hned chcíplo .. A tak celkově to potom při jízdě to nemělo takovej tah, ani na čtvrt plynu a když sem ho šoupnul na plnej, tak to pár vteřin trvalo, než to šlo do plnejch .. Takže borci pomůžete ? Jestli se to třeba taky někomu stalo ? Nějaká rada, pomoc, cokoliv uvítáááám, díky
1 reakcí na tento příspěvek Nemá správný tah
1 reakcí na tento příspěvek Nemá správný tah
RES-Razerva cca 3-4L na dojetí
PRI-Používat pouze při dlouhé odstávce pro naplnění karbců,benzín teče do karbeců přímo z nádrže mimo podtlakový ventil a mohlo by se to uchlastat nebo přetíkat.
Naposledy editováno 20.12.2014 19:58:51
1 reakcí na tento příspěvek Nemá správný tah
Než začneš utrácet peníze a měnit věci, který vůbec nemusí být nefunkční, tady rychlej návod na nalezení závady.
Sundej nádrž, vytoč všechny svíčky, a podívej se, jestli vypadají v pořádku a jestli není jedna z nich víc zakarbonovaná než ostatní. Jestli ano, pamatuj, odkud si jí vytočil, opal jí dočista na plynu - sporák nefunguje, chce to hořák (nebo aspon nouzově umyj v benzínu a brusným papírem vezmi elektrody - trochu prasárna). Na Youtube, například tady máš návod, jak si můžeš svíčky zkontrolovat.
Natoč svíčky zpátky, pokud byla jedna jiná než ostatní, dej jí na jinej válec. Pokud to teď půjde nastartovat bez problémů, problém bude v tom karburátoru, na kterým zazlobila svíčka, nebo těsnění pod hlavou, nebo hodně vyběhanej válec (svíčka se zanáší při spalování motorovýho oleje). Pokud to půjde nastartovat, ale bude to jasně vynechávat, snaž se to chvíli držet nastartovaný a podle teploty svodu zjistíš, na kterým válci je problém. Když by vynechával ten válec, na kterým byla zajetelená svíčka (a teď je tam jiná předtím bezproblémová) => karburace, nebo kabel ke svíčce, tzn. zkontrolovat nebo rovnou vyměnit kabely a provést synchro a v případě nutnosti seřízení karbců (může být i prasklá membrána). Když bude vynechávat válec, do kterýho si dal tu zajetelenou svíčku, je to svíčkou => výměna svíčky. Když to pojede normálně, ale závada se po ujetí více kilometrů objeví znovu, tak těsnění pod hlavou nebo problém s válcem.
Pokud nastartovat nejde ani teď, bude to palivová cesta mezi nádrží a karburací, popřípadě hodně zanesenej vzduchovej filtr.
Naposledy editováno 21.12.2014 00:48:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |