globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.11.2014 v 11:18 | Nahoru | #601
 

Dovi  18.11.2014 v 10:44  píše:  ...Z rozdílů daných jinými koly by měly vyplývat tyto důsledky u WR 250R oproti WR 250X: - větší výška řídítek, odhadem asi o 4 až 4,5 cm, - větší výška sedla, odhadem asi o 3 až 3,5 cm, - větší světlá výška, pod motorem odhadem o cca 3 až 3,5 cm, - kvůli tomu delší stojánek (potvrzeno měřením - viz 3. strana této diskuse, 28.12.2012)


Tak ty nástřely výškových rozdílů mezi (vyšším) endurem Yamaha WR 250R a (nižším) motardem Yamaha WR 250X vlivem jiných kol souhlasí i s údaji od výrobce:

- řídítka jsou u Rka o 40 mm výš od země

- sedadlo je u Rka o 35 mm výš od země

- světlá výška je u Rka větší o 35 mm

 
Viz vybrané údaje v servisním manuálu:







 
Zkontroloval jsem to ještě pro jistotu i se všemi 15 anglicky psanými uživatelskými návody na oba modely (R a X) ročníků od 2008 do 2012 uloženými v mém "archivu" (příručky pro některé ročníky jsou ve dvojím provedení) - výškové údaje uvedené v servisním manuálu (výšky motocyklů, výšky sedel a světlé výšky) souhlasí s údaji ve všech 15 porovnávaných uživatelských příručkách...

Konec hlášení 
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.11.2014 v 13:09 | Nahoru | #602
Dovi> Takže jestli to dobře chápu rozdílné výšky jsou čistě a pouze zásluhou jiných rozměrů kol, když si odmyslím odchylku zadní kyvky -5mm narozdíl od erka. Předpokálám že tlumeča na Xku budou více tvrdé, ale jestli je podvozek plně stavitelný tak by to neměl byt žádný problém. No uvidíme každopádně nejspíš koupím nějaké to Xko místo vysněného eRka. Věřím tomu že budu spokojený. Čekat na to že se třeba objeví schopné eRko už nebudu a dat za ojetou motorku 130tis je mi nejevý jako dobrý nápad,...to už radši novou ale na tu nemám momentálně kasu a od lichvářů z banky si pučovat nechci,..takže tak....díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.11.2014 v 14:32 | Nahoru | #603

Rischwon píše: Dovi> Takže jestli to dobře chápu, rozdílné výšky jsou čistě a pouze zásluhou jiných rozměrů kol, když si odmyslím odchylku zadní kyvky -5mm na rozdíl od erka.


Ano, ty výškové rozdíly udávané výrobcem (osobně jsem je nepřeměřoval, i když k tomu byla příležitost v době, když jsem měl současně X i R) jsou plně v souladu i s těmi výpočty zde v diskusi 18.11.2014 v 10:44.

Dotaz: odchylkou -5 mm na kyvce máš na mysli co?

 

Rischwon píše: Předpokládám, že tlumiče na Xku budou více tvrdé


Jistotu sice nemám (nepátral jsem v tomto směru), ale domnívám se, že vzhledem k prakticky shodným hmotnostem, shodnému velkému užitečnému zatížení a velkým zdvihům vepředu i vzadu jsou pružiny i tlumiče stejné.

 

Rischwon píše: No uvidíme, každopádně nejspíš koupím nějaké to Xko místo vysněného eRka. Věřím tomu že budu spokojený.


Osobně znám lidi spokojené jak s WR 250R, tak s WR 250X. A nakonec i já jsem si taky tehdy Xko ponechal a Rko jsem prodal, a i přímo tady na foru je pár lidí s Xkem, a taky velmi spokojených. Ale zase Rko je už bez dalších úprav připraveno do středně těžkého terénu, takže to dilema, a zvlášť pro terénně založeného jezdce, zde stále je...

 

Rischwon píše: Dát za ojetou motorku 130tis je mi nejevý jako dobrý nápad,...to už radši novou, ale na tu nemám momentálně kasu a od lichvářů z banky si pučovat nechci,..


Aniž bych věděl, o jaký konkrétní stroj jde, taky by mi nějakých plus minus 130 tisíc za ojetinu připadlo jako vysoká cena. A kór u Rka ježděného a obouchávaného v terénu - a event. ještě dotaženého na kšeft z ciziny?
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.11.2014 v 16:08 | Nahoru | #604
Dovi>
1)Tu odchylku (slovo rozdíl by bylo vic na místě) jsem měl na mysli tak že R má zdvih kyvky 270mm a X 265mm, takže 5mm rozdíl.

2)Já jsem lehce pátral ale popsané rozdíly jsem nikde nenašel takže předpokládám že žádné nejsou.

3) Jak říkáš to dilema tu stále je, ale už jsem se víceméně rozhodl že vezmu to Xko.
Jako ještě nevyhraněný motorkář, který brázdil rozbahněné lesní cesty a stezky plné bahna a kaluží na Hondě XR 125L a na univerzálních gumách Pirelli, si myslím že i kdybych měl zrovna obuté motard kola tak se v lehkém terénu neztratím. Navíc motardy se mi odjakživa líbili a minimálně přes to léto je budu mít osazené když budu jezdit na moto do práce a také na delší silniční výlety s manželkou v tandemu. A čas ukáže,... Jediná věc co mi momentálně šrubuje v hlavě je ta větší přední brzda jestli třeba nebude v terénu víc náchylná na poškození,...uvidíme co mi odepíše uživat r.ricci....

4) http://www.tipmoto....272865-wr-250-r.html

Podle fotek je to krásný skoro nový stroj a se zárukou od výrobce na další rok, jenže aj s papírama to vyjde na 130. Sice člověk dá zálohu "jen" 20 ale pak by následovali bezesné noci jestli bude vše v pořádku.
V itálii je ta motorka za cca 105tis, ale náklady na dovoz a marže dovozce udělají svoje, a to už jsme cenově kousek od úplně nového stroje. Moje první slovo bylo že strop je 100tis nebo rovnou koupit fungl nový stroj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.11.2014 v 10:08 | Nahoru | #605
 

Rischwon píše: http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/272865-wr-250-r.html Podle fotek je to krásný skoro nový stroj a se zárukou od výrobce na další rok, jenže aj s papírama to vyjde na 130. Sice člověk dá zálohu "jen" 20, ale pak by následovaly bezesné noci jestli bude vše v pořádku. V Itálii je ta motorka za cca 105tis, ale náklady na dovoz a marže dovozce udělají svoje, a to už jsme cenově kousek od úplně nového stroje. Moje první slovo bylo, že strop je 100tis nebo rovnou koupit fungl nový stroj.








Mám trochu (trochu dost) pochyby o tom roce výroby 2013, a proto bych Soukupa požádal o VIN a o fotky v plném rozlišení. Z VINka u Yamahy WR 250R/X sice není možno na první pohled určit rok výroby (jako to lze snadno u mnoha jiných značek, typicky podle 10. znaku VIN), přesto alespoň podle výrobní série (za JYADG) a pořadového čísla v sérii (poslední znaky VIN) se zhruba dá usuzovat, ovšem přesně by to pak mohli zjistit přímo u zastoupení Yamahy. A na detailních snímcích by zase možná byly vidět DOTy (rok a týden výroby) na ráfcích a/nebo na gumách...

Jinak podle toho černého rámu to je evropský model, ale ta bílá barva u Rka (podobně jako černá u případného Xka) by mi spíš seděla k prvním sériím pro Evropu z roku 2008... Samozřejmě už jen kvůli Tobě bych si přál, abych se mýlil, a tak pokud je to bílé Rko skutečně r.v. 2013, budu velmi rád a zároveň příjemně překvapen. Zatím ale jen tak na dálku tipuji, že by to taky mohla být i nějaká úloženka uvedená do provozu v roce 2013...

___

Co se dovozu týče - máš kontakt na italského prodejce, a tak bych se pro srovnání poptal ještě alespoň u těchto dvou firem s celkem slušnou pověstí, které navíc máš o dost blíž:

1)
Free-moto u Prostějova:
http://www.free-moto.cz/uvodni.htm

A tady je i profil uživatele DavR1, jinak též majitele/vedoucího firmy:
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=4552

 
2)
MotoTrade u Třebíče
http://www.mototrade.cz/cz/

 
Možná Tě pošlou do Prčic, anebo taky ne - a pokud by Ti to Rko vzali při jejich běžné cestě pro zboží, asi by se dostali na mnohem nižší cenu.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.11.2014 v 11:48 | Nahoru | #606
Dovi> S tím rokem výroby to bude tak, že je uveden rok uvedení do provozu ne fyzický rok kdy to stloukly dohromady

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.11.2014 v 12:01 | Nahoru | #607
Tak jak zmiňujete to bude určitě starší ročník, trošku jsem to prověřoval a v roce 2013 se vyráběli především modré s obarvenou vidlicí na brozovou či zlatou,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.11.2014 v 18:07 | Nahoru | #608

Dovi píše:  

___

Co se dovozu týče - máš kontakt na italského prodejce, a tak bych se pro srovnání poptal ještě alespoň u těchto dvou firem s celkem slušnou pověstí, které navíc máš o dost blíž:

1)
Free-moto u Prostějova:
http://www.free-moto.cz/uvodni.htm

A tady je i profil uživatele DavR1, jinak též majitele/vedoucího firmy:
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=4552

 
2)
MotoTrade u Třebíče
http://www.mototrade.cz/cz/

 
Možná Tě pošlou do Prčic, anebo taky ne - a pokud by Ti to Rko vzali při jejich běžné cestě pro zboží, asi by se dostali na mnohem nižší cenu.
 



Dovi,

pls máš osobní zkušenost nebo zkušenost tvých přímých známých s výše uvedenými? Na příští sezonu, budu pořizovat jeté WRR po 9 letech s TA 650. díky za info.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.11.2014 v 11:07 | Nahoru | #609
 

Skalik píše: S tím rokem výroby to bude tak, že je uveden rok uvedení do provozu ne fyzický rok kdy to stloukly dohromady


jj, jsme v souladu.

Psal jsem
- že mám dost pochyby o tom roce výroby 2013
- že mi ta bílá barva sedí spíš k prvním sériím z roku 2008
- a že to tipuju jako úloženku uvedenou do provozu v roce 2013

 

Tom_TA píše: pls máš osobní zkušenost nebo zkušenost tvých přímých známých s výše uvedenými (pozn. Doviho - myšleno s Free-moto a MotoTrade)? Na příští sezonu budu pořizovat jeté WRR po 9 letech s TA 650. Díky za info.


Dával jsem to k úvaze z více důvodů - jsou to zavedené firmy vozící motorky z Itálie, nacházejí se v celkem rozumném dosahu kolegy Rischwona a mají myslím si spíše dobrou pověst.

Osobní zkušenost mám s přístupem a ochotou lidí ve Free-moto (severní periférie Prostějova) ještě z doby, kdy jsem se po prodeji svého boxera poohlížel po něčem menším. Rovněž i na kluky v MotoTrade (Čihalín u Třebíče) jsem slyšel od pár kolegů kladné ohlasy, a v neposlední řadě na oba dva tyto bazary nejsou známy žádné podstatnější stížnosti nebo dokonce že by se tam stáčely kilometry, maximalizovaly zisky skládáním "nebouraných" leštěnek z havarovaných vraků atd.

P.S.
Samozřejmě i přes toto všechno je obezřetnost OBECNĚ vždycky na místě, mj. nelze zcela vyloučit případné zakolísání třeba v podobě osobního úletu některého zaměstnance apod., to je jasné.

Naposledy editováno 22.11.2014 09:10:26

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 18:48 | Nahoru | #610
Zdar hosi,

rozeta a retez uz prisli, tak snad pristi vikend dam vedet jak to slape. V tuhle chvili ale resim mensi problem. Myslel jsem si, ze mam ohla riditka, tak jsem je vymenil a hle, najednou predni kolo furt kouka jinam, stravil jsem nad tim hodinu, sundavani, nandavani kola a proste sem nezjistil, co je vlastne spatne? Myslel sem si na prvni pohled, ze by mohla byt ohnuta osa, to se vsak nepotvrdilo a i kdyz sem tocil kolem, tak se toci rovne, jen je natocene na stranu. Je to silene, ale fakt jsem na to nedokazal prijit. Nema nekdo nejaky napad ? :)



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 20:02 | Nahoru | #611

LaKy_ píše: Myslel jsem si, ze mam ohla riditka, tak jsem je vymenil a hle, najednou predni kolo furt kouka jinam, stravil jsem nad tim hodinu, sundavani, nandavani kola a proste sem nezjistil, co je vlastne spatne. Myslel sem si na prvni pohled, ze by mohla byt ohnuta osa, to se vsak nepotvrdilo a i kdyz sem tocil kolem, tak se toci rovne, jen je natocene na stranu. Je to silene, ale fakt jsem na to nedokazal prijit.


Nedostalo přední kolo nebo jedna strana vidlice větší ránu v terénu?

Prověř rovnoběžnost obou polovin vidlice, respektive levého a pravého kluzáku.
Anebo rovnou tu vidlici povol v brýlích, srovnej a dotáhni.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 20:16 | Nahoru | #612
Dovi>
Ted jsem nad tim znovu premyslel, a mas asi pravdu. Podle me se leva vidlice(prava z pohledu fotky) posunula dozadu. Naraz dostala, a nebyla to uplne pokladka jak do periny
Snad to pujde nejak srovnat, doufam ze jsem nehnul neco, co jsem nemel.

Uz takhle se mi po tom padu zkroutila packa




Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 20:37 | Nahoru | #613
Naštěstí WR 250R/X má robustní "obrácenou" USD vidlici, která by měla něco vydržet.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 21:18 | Nahoru | #614
Povol brýle a srovnej je - mel jsem takhle vicekrat pootocene kolo do strany a vzdy stacilo srovnat bryle a bylo to ok.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.11.2014 v 21:28 | Nahoru | #615
Diky moc Az to srovnam/nesrovnam, dam vedet, jak jsem dopadl

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.11.2014 v 11:52 | Nahoru | #616
 

r.ricci  12.01.2014  na 9. straně  píše: Ještě jeden rozdíl je mezi verzí R a X. A to úhel hlavy řízení a tím i závlek. X - 76 mm a R - 111 mm. Když se na X-ko dá větší kolo, tak se i zvětší závlek.


Ještě bych se pro úplnost vrátil k těm rozdílům mezi variantami R a X, které zde mj. byly dost podrobně probírány minulý týden.

Snad už posledním "rozdílem", který by ještě případně stál za pozornost a na který již dříve upozornil kolega r.ricci, je v technických specifikacích uvedený rozdílný úhel řízení a z něj plynoucí i rozdílná stopa (závlek předního kola).







Caster angle - úhel závleku (odpovídá úhlu řízení)
Trail - stopa, závlek kola

Závlekem kola respektive závlekem řízení (nazývaným též stopou) rozumíme vzdálenost mezi průsečíky svislice z osy kola s vozovkou a osy rejdového čepu s vozovkou.







Tyto rozdíly v úhlu řízení a závleku kola mezi WR 250R a WR 250X však neznamenají, že by kvůli nim musel výrobce konstruovat a vyrábět dva nepatrně odlišné rámy s nepatrně rozdílnou geometrií, respektive s rozdílnými krky řízení. Podobně jako výškové rozdíly mezi R a X (diskutované v předchozích příspěvcích na toto téma) i tyto rozdíly v úhlu řízení a závleku plynou z odlišných kol, kterými jsou osazeny tovární verze R a X.

Pokud je totiž stejný rám osazen menším předním kolem a větším zadním (řešení zvolené u verze X), pak je osa řízení i vidlice více svislá než když se předek té samé motorky posadí na kolo skoro o 11 cm větší - čímž se motorka vepředu zvedne, rám jako celek se celý nakloní dozadu a zároveň tím dojde i ke změně úhlu řízení a závleku.

Dobře je to vidět na následujících obrázcích, kde jsem ty rozdíly pro větší názornost záměrně přehnal, takže enduro (R) získává oproti motardu (X) čoprovitější vzhled s více podkopnutou vidlicí.





3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.11.2014 v 19:17 | Nahoru | #617
Uz jsem taky v klubu werkaru koupil jsem to xko a jeste ted se trepu z toho jak jsem na trojku v plnem uvidel na tachometru 105,...neskutecny tah otevrene wr,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.11.2014 v 21:10 | Nahoru | #618
Rischwon> tu z toho primoto?

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.11.2014 v 21:14 | Nahoru | #619
Jj tu jsem vzal, dal ji na motard kola a jeto krasne!

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.11.2014 v 07:12 | Nahoru | #620

Rischwon píše: Uz jsem taky v klubu werkaru, koupil jsem to xko a jeste ted se trepu z toho, jak jsem na trojku v plnem uvidel na tachometru 105,...neskutecny tah otevrene wr,... , dal ji na motard kola a je to krasne!


Tož vitaj chuape v klubisku!

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.11.2014 v 09:33 | Nahoru | #621

Rischwon píše: Uz jsem taky v klubu werkaru koupil jsem to xko a jeste ted se trepu z toho jak jsem na trojku v plnem uvidel na tachometru 105,...neskutecny tah otevrene wr,...



pecky gratulace .. tak ses dočkal .. teď ještě teplo .. ale po vanocich uz se to zacne blizit
nejaky pekny fotky do profilu motorky ..

Naposledy editováno 30.11.2014 09:34:07

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.11.2014 v 12:52 | Nahoru | #622
Gratulace k novýmu wrku !! Na trojku kilo to je docela mazec já to mám ještě zavřený ale jak tak koukám asi to bude dost rozdíl. A jakej máte názor na otevření a jak a co otevřít popřípadě neotvírat

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.11.2014 v 18:12 | Nahoru | #623
Pro endurkáře snad sezona nekončí ne ? Nebo jsem snad jediný kdo se těší na sníh ?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.11.2014 v 21:02 | Nahoru | #624

Rider23 píše: Gratulace k novýmu wrku !! Na trojku kilo to je docela mazec já to mám ještě zavřený ale jak tak koukám asi to bude dost rozdíl. A jakej máte názor na otevření a jak a co otevřít popřípadě neotvírat


Tachometrových 105 km/h (jak psal Rischwon) je reálných baj voko tak asi 95 km/h, a to při zařazeném 3. rychlostním stupni zvládne každá normální (nikterak neupravovaná) WR 250X při cca 10.500 ot/min - což je pár procent nad otáčkama motoru při maximálním výkonu...





1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.12.2014 v 11:35 | Nahoru | #625
Počasí mě sice nijak nepřeje ale za sucha mě -1 neodradilo. Otevřená není uplně, flapper (airbox) i AIS je stále na místě. Je tam laděná koncovka RP tunning a přeprogramování palivových map, soused od naproti že "co sis to nakonec koupil to je 650?" Čekal jsem že to pojede, ale až tak moc jsem opravdu nečekal. To bylo raz dva tři, jak jsem byl zvyklí na mojí XR 125 jenže s tím rozdílem že na XR jsem jel 50kmh a na WR jednou tolik,... hned jak to přepíšu na sebe tak nahodím enduro kola a půjde se řádit. Jen se stím musím trošku seznámit, pač je to fakt na mě dost rychlé,...takže s maximálním respektem,... Motard kola na chvilku odložím ale určitě si je tam na léto vrátím. Takže nadšení a spokojenost.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.12.2014 v 16:24 | Nahoru | #626
Nikdy jsem nezkoušel kolik to jede na kterej kvalt zatím jsem to jenom šetřil No a co se dá vlastně otevřít na týhle motorce slyšel jsem že se dá udělat něco se sáním ale samozřejmost je vejfuk no a co dál ? Docela by mě to zajímalo i když ten výkon v origu je uplně dostačující pro mě

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.12.2014 v 17:14 | Nahoru | #627
Já ne že bych to zkoušel co to dá,...prostě jsem tam narval jedna dva tři ani mi to nepřišlo že bych tak letěl,...jsem chtěl vyzkoušet jestli jede tak jak má a jela víc než jsem očekával. Proto říkám že to jede až moc,..taky by mě základní výkon 23kW bohatě stačil,...ale těžko říct jestli ten výfuk budu chtět dát dole,...ten zvuk je fakt bomba,...spíš pořídím nějakou tlumící vložku, nebo možná ji najdu v příbale kde je origo výfuk a enduro řetězovka. Jo a ted mě napadlo že tam vlastně nechal přední kolečko z enduro sady, které je o zub menší. Jinak rozeta na motard kolech je stejná.

Tady na tomto odkaze najdeš kompletní rozpis úprav.
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=4760

Tedka během dalšího víkendu dám plasty a sedlo dole, tak se podívám co je tam dělané. Každopádně AIS a airbox klapka tam jsou.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

1.12.2014 v 17:29 | Nahoru | #628
Nevíte někdo k čemu slouží kabel který vede ke spojce? Já ho mám odpojený. Jakou by měl plnit funkci?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.12.2014 v 11:53 | Nahoru | #629

Rischwon píše: Já ne že bych to zkoušel, co to dá,... prostě jsem tam narval jedna dva tři, ani mi to nepřišlo, že bych tak letěl,... jsem chtěl vyzkoušet, jestli jede tak, jak má, a jela víc, než jsem očekával. Proto říkám, že to jede až moc,... taky by mě základní výkon 23kW bohatě stačil,... ale těžko říct, jestli ten výfuk budu chtět dát dole,... ten zvuk je fakt bomba,... spíš pořídím nějakou tlumící vložku, nebo možná ji najdu v příbale, kde je origo výfuk a enduro řetězovka. Jo a ted mě napadlo, že tam vlastně nechal přední kolečko z enduro sady, které je o zub menší. Jinak rozeta na motard kolech je stejná. Tady na tomto odkaze najdeš kompletní rozpis úprav: www.offmoto.com/viewtopic.php?id=4760 Teďka během dalšího víkendu dám plasty a sedlo dole, tak se podívám, co je tam dělané. Každopádně AIS a airbox klapka tam jsou.






(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.12.2014 v 22:30 | Nahoru | #630
Rischwon> dát otevřenou koncovku a ponechat AIS systém... No je vidět, že to ladil "odborník"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist