Co se stalo. Na jaře nám nabourali auto. Auto se dalo do opravy na pojistku viníka do smluvního servisu pojišťovny. Náhradní auto jsme dostali od smluvní půjčovny ale jiné než byl servis. Do této chvíle bylo vše OK. Problém nastal ve chvíli, kdy naše auto bylo opravené.
V podmínkách pojišťovny bylo, že smíme auto používat do doby vystavení faktury. Na tom není nic divného. To co následuje potom je už minimálně divné. Servis vystavil fakturu na mé jméno, o faktuře mi nedal vědět a poslal jí rovnou do pojišťovny. Následující den mi volal likvidátor s otázkou, kde je zapůjčené auto. Říkám mu u nás v garáži. A on na to, že přišla faktura a auto má být odevzdané. Následoval telefon do servisu co se jako děje a oni na to, že je to standartní postup a čeká se na krycí dopis. Až prý dopis přijde moje auto mi předají. Krycí dopis došel třetí den od vystavení faktury. Hned jsem jel zapůjčené auto vrátit a vyzvedl si svoje. No a teď chce pojišťovna, abych uhradil půjčovné (vrátil vyplacené plnění ) za tři dny. Šel jsem do servisu. S otázkou co s tím. Že to je jejich vina. Servis tvrdí, že chyba na jejich straně není. To za to můžu já? Podle mého neměl servis právo vystavit fakturu dříve než jsem si přebral své opravené auto. Takže ať na koukám jak chci nedoplatek za půjčovné by měl hradit servis jako viník celého problému. Mám pravdu? Naštěstí jsem si nechal vystavit předávací protokol na den, kdy mě skutečně auto vrátili.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
Nikdo mu nebránil aby si fakturu s autem vyzvedl sám a pak si svůj nárok řešil s pojišťovnou dodatečně!
Pořád nikde nevidím, že mu servis NÁSILÍM AUTO ZADRŽOVAL?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
choze69 píše: honzajendabenda> dálám po servisech 20 let...mimo jiné jsem dělal v jednom značkovém, kde měli se zákazníky dobré vztahy a měli pohledávek za 4 mega i rok po splatnosti
to platí obecně o každém kšeftu, nejen servis..bohužel. Proto se není čemu divit, že takto servis postupuje.
Krom jiného když vidím zakladatele vlákna, auto bych mu bez platby taky nedal.
Křičí tady do tmy hloupé řeči jak cikán, každej je debil a pitomec, půjčí si SUPERB nejdražší půjčovně a pak brečí, že nebudou mít děti Vánoce.. a to má doplatit jen 3dny pujčení..
Jak by asi zaplatil servisu kdyby mu to pojišťovna nepřiklepla?
honzajendabenda píše: to platí obecně o každém kšeftu, nejen servis..bohužel. Proto se není čemu divit, že takto servis postupuje.
Krom jiného když vidím zakladatele vlákna, auto bych mu bez platby taky nedal.
Křičí tady do tmy hloupé řeči jak cikán, každej je debil a pitomec, půjčí si SUPERB nejdražší půjčovně a pak brečí, že nebudou mít děti Vánoce.. a to má doplatit jen 3dny pujčení..
Jak by asi zaplatil servisu kdyby mu to pojišťovna nepřiklepla?
Presne to jsem si rikal, ze kvuli takovym lidem jako je zakladatel ti servis nevyda auto bez penez v ruce a ja se jim nedivim
Mimochodem, opravdu je mozne resit rozpoctem a pokud oprava vyjde na vic, tak rict pojistovne, ze chci proplatit fakturu a oni v klidu doplati zbytek? To se mi nejak nezda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
Redguy píše: No a ty vazne myslis, ze ti pojistovna da znatelne vic, nez to bude v autorizaku stat? Co kdyz ti daj 50 tisic a servis bude za opravu uctovat 60, to si asi moc nevydelas co?
Záleží na situaci. U novýho auta to je blbost u staršího to dává smysl.Plechařina se dá sehnat z vrakovišť. Nejvíc ušetříš na bočních dveřích, ty bývají nové drahé jako čert. Dám příklad.na předek a bok chycený Ford fusion letos v létě. Řešil jsem z havarijka s nulovou spoluúčastí. U havarijka pojišťovna platí cenu nových dílů. Dveře na odpis. Nové origo 15.000,- aftermaret se u dveří nedělá (moc složitý díl s výztuhama a vlivem na bezečnost), ale po vrakáších je dost dveří mezi 3000 a 4000 kč na výběr. Takže to dáš na rozpočet, vezmeš dveře z vrakáče (ochotně sehhnal autorizovaný servis), ale pojišťovna zaplatila cenu nových dveří plus lak, tj. hned jsi 12.000,- v plusu :) Vše legální a čisté.
choze69 píše: Hlemýžď_007> ono to může být i naopak
E: a teď mudrujte
1 reakcí na tento příspěvek Vrácení vyplaceného plnění
Vyčůránků, kteří si přišli pro vozidlo po opravě bez peněz a s policíí už jsem taky pár zažil. Prý nesmím zadržovat...tak jsem je hnal i s těma policajtama
Jeden pak zkoušel i advokáta, ušlý zisk atd.. neuspěl. Vozidlo vydáno až po zaplacení, tak jak bylo původně dohodnuto.
Jinak VELKÁ CHYBA je vozidlo dávat na opravu do smluvního servisu pojišťovny... tam si můžeš být jistý, že nějakým způsobem ošidí kvalitu opravy. Musí totiž vydělat, ale nesmí moc pustit žilou pojišťovně. Tak jak to asi udělají???
Ve značkových smluvních to může být ale vše OK... i když vím o značkových smluvních servisech, kde vám na provalené dveře u auta navalí 2 kila tmele. Místo výměny za nový origo díl.
Pojišťovna nemůže nikomu nutit, kam si má dát vozidlo opravit
Naposledy editováno 13.11.2014 21:33:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
I když měli si vystavit zálohovku, tu poslat pojišťovně a vyžádat si krycí dopis. S ostrou fakturou už měli auto předávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
Marek9... píše: DucS> Chápu.
I když měli si vystavit zálohovku, tu poslat pojišťovně a vyžádat si krycí dopis. S ostrou fakturou už měli auto předávat.
To by byl ideální postup. Ty jsi byl bez auta a z jednoho úhlu pohledu jsi na to náhradní měl nárok až do předání tvého hotového. Tlačil bych na pojišťovnu. To že si to pojišťovna nedokáže vyhandlovat se smluvním servisem, není tvůj problém. Jestli je to ale Česká pojišťovna, tak to ti řeknu...to jsou zmetci největší. To je moje osobní zkušenost.
Naposledy editováno 13.11.2014 21:44:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
Doufám, že aspoň servis odvedl dobrou práci na opravě.
1 reakcí na tento příspěvek Vrácení vyplaceného plnění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení vyplaceného plnění
Práci neodvedli špatnou.
Naposledy editováno 13.11.2014 22:22:01
Superb už je střední, podle mne už o třídu vyšší auto.
Zařazeni do třídy pochopitelně nemusí korespondovat s novou cenou auta, jasny nova audi bude stat stejně jako Superb, ale to není zařazeni do kategorie auta..
Taky nepředpokládám ze jsi měl Audi novou, to bys ji dal do autorizovanoho..
Když už jim tady bylo vynadáno do všech možných nadávek...
A promiň, makléř je ten, kdo na tom má zcela bezpracný vývar,
zkus ho požádat, aby těch pět a půl tk uhradil , když
ti jeho kamarádi vlastně vnutili dvojkového supa, aby měli lepší vývar.
Dvojka za den, to je teprv okrádačka