globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startovací sprej jo, nebo ne
27.2.2010 v 10:55
ahoj kamarádi, používá někdo na první start motorky po zimě startovací sprej? Nebo je to nanic? Odešly někomu přitom svíčky? Ještě jsem to nezkoušel, ale po zimě mám s prvním startem problém. Jak mně ale jednou chytne, pak běhá celý rok.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

1.3.2010 v 23:05 | Nahoru | #31
Lubos92 vždyť v profilu nemáš ani žádnou motorku,jen samý jebky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

2.3.2010 v 15:55 | Nahoru | #32
Pepa GSX-R> dík, polepším se, jen jak vyjedu a udělám foto i zápis. Dík za upozornění

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

2.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #33
Vino> OK,
už vrčíš?

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

4.11.2014 v 12:30 | Nahoru | #34
Kdyby to nějak poškozovalo motor a těsnění, tak to asi stěží bude vyrábět i MOTOREX ne?

http://www.amazon.de...ray-5l/dp/B002BWPWTE

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

4.11.2014 v 18:26 | Nahoru | #35

SM200 píše: Kdyby to nějak poškozovalo motor a těsnění, tak to asi stěží bude vyrábět i MOTOREX ne?

http://www.amazon.de...p/B002BWPWTE [/quote]

myslíš si,že bude čekat 4 roky,než se rozhodně jestli ho použije?

startovací sprej jo, nebo ne

4.11.2014 v 22:25 | Nahoru | #36
jak ty jarní startovací témata čtu, tak se začnu živit "oživováním" po zimě. vydělám těžký balík a ještě každému ušetřím za nové svíčky.

startovací sprej jo, nebo ne

5.11.2014 v 09:21 | Nahoru | #37
Problém není v ničem jiném než v suchém karburátoru. Jestli má motorka mechanické čerpadlo a podtlakový benzínový ventil, musíš startovat celou dobu, aby to vzniklým podtlakem fungovalo a karbec se zaplavil. Pokud nemáš kohout s přeplavovací polohou, stačí odpojit podtlak a hubou na chvíli nasát. Pokud máš ale i mechanické čerpadlo, to potřebuje podtlakové pulzy, to hubou neuděláš a nezbude než točit a točit. Startovacím sprejem tomu nijak nepomůžeš, protože Ti motor chytne akorát na těch pár vteřin, kdy to pojede na sprej, ale pak bude suchý a opět zdechne. Jedním nastartováním na sprej za rok tomu nic neuděláš, ale delším točením taky ne. Maximálně odhalíš baterii před smrtí, což u gelovky bývá z hodiny na hodinu.
Pokud je ti delší točení proti srsti, tak stačí odpojit přívodní benzínovou hadičku do karbecu a napojit ji na chvíli na petku, nebo cokoliv s benzínem. (ne uzavřenou, aby benzín samospádem tekl, musí být odvzdušněná)

Naposledy editováno 05.11.2014 09:26:01
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní moto Kawasaki EN 500 rob456 3 1.5.2024 v 10:19 dewwil
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz


TOPlist