Jaroj píše: Ahoj čtu tohle vlákno od začátku a nedá my abych nereagoval. PokyXX fakt myslíš že litrový SS je správna volba??? Ja proti velkemu obsahu nic nemám ale na SS už človek musí být trochu vyježdění. Ale je to jenom můj názor
taki my neda abich nereagoval na tohle cestynski byzarni porno
t_freedom píše: přesně tak to je...
já začínal na hrozně krutohustým stroji XS750 se 65HP ...pro mě to bylo něco hróóóózně nebezpečnýho a strááášně silnýho. Dneska ti každej řekne, že mu po roce supersport se 120HP už nestačí ...a můj táta mi jako 17letýmu říkal : "přemýšlej mozkem, koukej očima a rukojeť ovládej hlavou a né pérem ...a až si začneš myslet, že už to máš v paži a umíš to, pamatuj že to je přesně ten moment, kdy si kupuješ jízdenku do pekla"
..naprosto přesně , lépe by to snad už nikdo ani neřekl jak člověk z toho ztratí respekt - většinou končí
3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
později, už je to věcí přístupu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
dejf. píše: ja myslim ze nejdulezitejsi je mit to tak trochu fpýči.
A srat tam vic plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
t_freedom píše: Ozzy_> a na gumy taky srát...že?
Gum mam pekelnou spotrebu jen letos jsem v tom za 30 jen v gumach a to jsem neresil mokrou sadu. Pravda jeden novej zadek mi jeste zbyl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Ozzy_ píše: Gum mam pekelnou spotrebu jen letos jsem v tom za 30 jen v gumach a to jsem neresil mokrou sadu. Pravda jeden novej zadek mi jeste zbyl
Co ty to jezdis vlastne, zadek CompK a predek K2?
Naposledy editováno 23.10.2014 12:07:55
t_freedom píše: dejf.> mám za to, že na začátku se to moc nevyplácí
později, už je to věcí přístupu
Tak ja to nikdy fpyci nemel. Jenom radim ostatnim
"...pod si zahrat sachy."
"ja sachy neumim"
"dyt si mu pred chvili radil."
"to jo, radit ja umim, ale hrat ne. " Nebo jak to rikal Kemr v tom filmu...
To jak jezdim ted, me stalo hodne propalenyho benzinu a tisice km v zatackach. Jenom letos cca 6-7 tis. jenom z dubi . ..
Naposledy editováno 23.10.2014 12:14:35
RoumenS píše: Co ty to jezdis vlastne, zadek CompK a predek K2?
Ted celou sezonu vsechno K2 ve slicku. Na zacatku jsem dojizdel zadek CompK. Fungovalo to vyborne od +12 az po trat co mela 60 stupnu. To by chtelo sice spis K1, ale zase to bylo na pannonce/slovaci kde je celkem drsnej asfalt, a K2 zadek makal alespon na moje casy jak mel.
Mam poskozenej predek, tak dam na zacatek sezony na chladnejsi pocasi dopredu K1, a az to budu po dvou zadkach na vrchol leta prezouvat, tak tam soupnu zase K2. Nikdy me nezradila, a na pannoce sem na tom jel opakovane 2:08 i s tim poskozenim (v podstate vyrizlej vzorek uplne v max naklonu kde i vzorkovany gumy jsou slick )
Ale ja sem obecne neznej na gumy ... na zadni K2ce se mi na jedny povedlo naject neskutecnejch 1195 okruhovejch kilaku
Naposledy editováno 23.10.2014 12:14:29
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Edit: a kdyztak jdem odsud s gumama na drom do myho vlakna, to asi Ennie nebude moc zajimat tak at tu nezasirame.
Naposledy editováno 23.10.2014 12:30:57
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
a jak se taví ...v neděli už bylo chladno...ale na 25°C a vejš už to nejde...
Všimněte si toho tmavšího pruhu cca. 4mm na kraji boku ... a to bylo tak 16-17°C ...už se to "rozpouštělo"
já jsem si taky říkal, jak je zapotřebí na mejch pekelnejch 130HP pořádný lepivky... hovno, tohle je na silnici daleko lepší - líp se to zahřívá a na podzim a zjara je to daleko víc bezpečnější...(fotka je samože z dromu)
Naposledy editováno 23.10.2014 12:46:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
t_freedom píše: srát na gumy... starý dobrý RSko římská I.
já jsem si taky říkal, jak je zapotřebí na mejch pekelnejch 130HP pořádný lepivky... hovno, tohle je na silnici daleko lepší - líp se to zahřívá a na podzim a zjara je to daleko víc bezpečnější...(fotka je samože z dromu)
bez vyhrad souhlas ..Ale stejne ti budou sportari tvrdit jak to nedrzi a pak te na tech svejch lepidlech brzdej v zatackach
Ja ji nikdy neupek poradne, takze bez problemu, ale ono hladkej štyrval se 106 hp vs surovej dvouhrnec se 130 je taky rozdil. A hlavne silnice/sosnova vs most
Naposledy editováno 23.10.2014 13:31:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
...myslíš že to Enie pomůže v rozhodování ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Naposledy editováno 23.10.2014 13:50:00
t_freedom píše: dejf.> spíš to, že v Sosnový to na tý hraně valíš dvě-tři sekundy a zase zvedáš...zatímco matador, pod depem, dvojitá vracečka na rovinku, dlouhá levá za retardérem v Mostě to hoblujou a taví pěknou řádku vteřin pod palbou...
...myslíš že to Enie pomůže v rozhodování ?
Jo to je recht, tam je to takova preklapecka sem a tam v nizkejch rychlostech. Ani nejsou ty gumy nejak extra horky po par kolech. Podobna teplota na vošah jak z provozu.
Snad to Enie nevadi, ze tu cintame mimo tema. Ale venku prsi, tak co jinyho
Od 4. kola jsem cejtil jak to začíná bejt divně uhoupaný v zatáčkách...jak kdyby vytekl zadní tlumič...takový nejistý...nedrželo to přesně stopu... myslím, že jsem byl tak kousek od průseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
dejf. píše: RoumenS> prave z ty sosny na ten zimak moc bordelu z gum nenabalis, pac se ta guma tolik nelepi a taky se ho tam moc nevali...
Tak v Sosne je hlavne na trati vic pisku nez gumy kolikrat Ja teda jezdim jen sportovni gumy, pro jistotu.
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
RoumenS píše: ] Ja teda jezdim jen sportovni gumy, pro jistotu.
pro jakou ?
Ozzy_ píše: Letos kdyz jsem byl na pannonce tak tam bylo jasno, slunicko, +34 ve stninu, a draha pres 50 stupnu. Tolik padu na draze jsem nikdy nevidel, a 80 procent byli lidi na seriovejch gumach .... od ty doby vim svoje.
to ale nemusi byt jen gumou, obecne pri techhle teplotach ztracis rychleji silu, koncentraci a delas vice chyb ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
podle mě tyhle měkký směsi sportovních gum maj větší problém fungovat za běžnejch povětrnostních podmínek(než sport touring), neřku-li na jaře a na podzim... a na to, abys je dostal na jejich limit, za limit sporttouring gumy, bys musel jet na silnici nehoráznou palici...
Dnes to už chápu...
Naposledy editováno 23.10.2014 14:07:10
Ale ted sem se nechal ukecat a vobul sportsmart 2 a zda se, ze to bude pecka! Jel sem ted v utery..docela chladno uz a pod mrakem a zadnej naznak nejistoty. Sice sem nejel nejak extra rychle, ale pomaly to nebylo a zacly i trochu hrubnout Dobry gumy asi
Naposledy editováno 23.10.2014 14:19:05
t_freedom píše: Ozzy_> no stejně tak mi nezahřátá K3 na předku 2x po ujetejch 500m z garáže v 90°zatáčce tak drsně klouzla, že jsem se málem pokaždý pokadil...
podle mě tyhle měkký směsi sportovních gum maj větší problém fungovat za běžnejch povětrnostních podmínek(než sport touring), neřku-li na jaře a na podzim... a na to, abys je dostal na jejich limit, za limit sporttouring gumy, bys musel jet na silnici nehoráznou palici...
Dnes to už chápu...
Naprosto souhlasim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |