pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm
Naposledy editováno 22.09.2014 20:07:24
knedlo píše: jo video dobry ale mohl bys dat i to zkouseni tech svicek by me zajimalo cim jste vylekali toho zednika
Tak zrovna ty šlupky na tom videu nejsou a to je škoda, já to dvakrát zkusil natočit než přijel bratr se startboostrem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Mě je to vcelku šumák, až to bude zajetý a odladěný tak to prubnem zas
e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm
No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
Franco nebuď tak negativní (nestraš) Murkin na brzdě sníží omezovač na 10250 ot/min
Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
jj, nebudem to pokoušet Zatím to jelo do 5-6 ot./min.. Musí se na to opatrně, a pomalu při zajíždění ty otáčky zvyšovat, při vyšších otáčkách uvidíme jak se projeví ta komprese...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Franco nebuď tak negativní (nestraš) Murkin na brzdě sníží omezovač na 10250 ot/min
To byl samo zert, i kdyz popravde bych z toho malinky lepiky mel. Po brzde se uvidi, si me neprejte jestli ten graf bude vyssi nez z corsara... . To pak bude projekt MM bib bore 1340!
Kazdopadne maximalka je stejne na nic, uzasny na tom bude ten kroutak ve stredu (a ctvrtek teda taky ). A o tom muscle nahac je.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 22.09.2014 20:43:10
dewwil píše: No v serii 996ccm je v teleti 106Nm, v 1078ccm už to bylo 116,36Nm takže uvidíme...
jo a na 1078 bylo 100Nm už v 3500 ot/min ale Morini je fakt lokomotiva tak uvidíme zdali se přiblížíme ale jak se říká objem ničím nenahradíš
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Druha moznost je udelat silonovej krouzek kterej se na puvodni bubinek nalepi (u r1 se vejde jen asi 1,5 mm tlustej krouzek, takze se kloudne neda udelat tak jak ho delam na TL - s vyfrezovanymi zajistovacimi "nosy" - ten jde jen nacvaknout. U toho obyc krouzku se musi nalepit vterinakem...
Krom toho je tam uvnitr toho odlitku kde se bubinek otaci takovej nalitek kterej znemoznuje instalaci vetsiho bubinku, je potreba ho odbrousit treba modelarskou frezkou (dremel) ... Doma mam napsany rozmery krouzku a nekde jsem mel i fotky toho nalitku co je treba odbrousit... Kdyztak klido napis pm...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
U TL jde ten chod zkratit o cca 20procent, u te yamahy je to o dost min - nevejde se tam tak tlustej ten krouzek.
strakon píše: assassin> A není to s tím pak ještě ucukanější?
já měl vždycky strach dávat rychlopal protože se mi plyn pěkně dávkoval s tím co mám. Pak jsem zjistil že málokdo má ten plyn kratší, někdo si s tím pravděpodobně pohrál než jsem to koupil
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
(ne, neznám, nevim,.... jen jsem projel v nudě čerstvou inzerci)