globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?
17.9.2014 v 18:56
Zdar, dnes jsem našel v zadní pneu hřebík asi 2cm, takže žádný krovák a čistý průstřel. Zkaženou náladu jsem měl jen pro to, že jsem se místo projížďky musel vydat do servisu. No a tam mě vyděsili. Že výrobci pneu nedoporučují opravovat. Při nejlepšim bude utíkat a při nejhorším se vyvalí a praskne, což demonstrovali ukázkou části předni pneu, kterou měl borec opravovanou a roztrhla se ve 200km/h. Dali mi tam takovej ten gumovej hřeb s velkou plotnou zevnitř. Takovej měla i ta bouchlá guma. Říkali, že moto pneu mají nějaký nekonečný kord, který se přeruší pravě defektem. Jen pro info, jde o motoservis s dobrou pověstí. Na druhou stranu si takto opravovat pneu nechávají všichni. Mám to na 1200GS, je to v podstatě nová guma Metzeler. Jaké máte zkušenosti, komu to takhlě řamplo a zabil se. Nechávate si opravovat nebo kupujete nový. Chci se nechat uklidnit :), že hledám problémy kde nejsou.
Anketa: Co děláš po píchnutí pneu na moto
Koupim novou
13%
17
Opravim nějakou sadou sám (knotem) a neřešim
60%
77
Nechám opravit v pneu servisu
27%
35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 13:27 | Nahoru | #91

KATRTER píše: blackmamba777> Sem s tebou mám rád život a hodně rád jezdím,tak že bych se nerad
chodil dívat na motorku v tom lepším případě o berlých ušetřit dva táci a pak
už si nezajezdit to se rodši zabít



V tomto tématu mi přijde, že se pomalu bojíš si tu gumu doma dofouknout a tak se tě prostě musím zeptat - podle fotky má každý kolo na tvým CBR jinou barvu. To se nebojíš, že je bouraný? Nebo že bylo měněný z důvodu deformace ráfku? To mohlo poškodit i něco jinýho. Měl jsi to u odborníku v Hondě?

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 13:30 | Nahoru | #92

fockewulf píše: z tvého problému uděláme problém neřešitelný...motorkáři.cz



Spíše "z běžné a všude normální věci uděláme již neřešitelný problém".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 13:53 | Nahoru | #93

gugo píše: spalovac> Svete div se , ale jsou gumy co ti na rafek proste pri 4 barech nenaskoci.
Namatkou anakee2 ani hovno.
Tedy nez ze bych nejaku takovou cedulku celt, ale zcela jiste se bude jednat o dlouhodoby tlak ne o montaz.

A jee...ted tu zase budou pohadky o tom jak tlak nesmi prekrocit urcitou hranici jinak je guma mrtva a nebezpecna svemu okoli.

Jenom pro upresneni, ja to fakt na tech hornich mezich nekontroluju ale kompresor fouka neco okolo 8 , takze kazda guma se bude foukat tak na 4-8 nez naskoci patka a pak se hned ufukuje.



samozrejme, ze je jednodussi to prefouknout nez se s tim mrdat pul dne
No a to je ten duvod, proc si obouvam gumy doma.

edit: samozrejme ze muze dojit k poskozeni kordu, ktere se bohuzel neobjevi hned.

Naposledy editováno 19.09.2014 13:55:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 13:58 | Nahoru | #94
spalovac> Muzes me rict jak donutit jinak gumu skocit na rafek nez ze ji nafouknes. Skakani moc nepomaha.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 14:22 | Nahoru | #95

gugo píše: spalovac> Muzes me rict jak donutit jinak gumu skocit na rafek nez ze ji nafouknes. Skakani moc nepomaha.



srazit, narazit, ocistit rafek, ocistit gumu,lip namastit, stahnout kurtem, nekdy si pomuzu i kladivem, monterajznou....proste ruzne jak se da a zatim jsem uspesny.
Navalit do gumy 8 atmosfer, aniz bych zkusil neco jineho povazuju za zhovadilost. Bohuzel to tak resi skoro všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 14:29 | Nahoru | #96
spalovac> A proc bohuzel??? Kdyz do ty gumy mlatis kladivem, tak v to miste kde do ni mlatis vyvines lokalne daleko vetsi tlak na plochu nez je pri nahusteni na 8 baru.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 14:47 | Nahoru | #97

spalovac píše: srazit, narazit, ocistit rafek, ocistit gumu,lip namastit, stahnout kurtem, nekdy si pomuzu i kladivem, monterajznou....proste ruzne jak se da a zatim jsem uspesny.
Navalit do gumy 8 atmosfer, aniz bych zkusil neco jineho povazuju za zhovadilost. Bohuzel to tak resi skoro všichni



Jasně, fouknout do gumy, kdy se tlak rozdělí po celé ploše, je zhovadilost a jedním dechem dodat lokální mnohem větší deformací mlácení kladivem nebo zařízlého kurtu je v pohodě

Na druhou stranu jestli máš z odvedené práce dobrý pocit a klidné spaní tak proč ne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 15:20 | Nahoru | #98

gugo píše: spalovac> A proc bohuzel??? Kdyz do ty gumy mlatis kladivem, tak v to miste kde do ni mlatis vyvines lokalne daleko vetsi tlak na plochu nez je pri nahusteni na 8 baru.



je to stejny, jako prejet kamen.
Ale rozhodne naprat do gumy, co zvladne kompresor a foukat ji jak balon na navesu kamionu me normalni neprijde.

Jasne. Mlatim do toho 8kilovym ocelovym kladivem

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 15:30 | Nahoru | #99
spalovac> Asi takhle, šprcka pobere kde co, je stavěná na MNOHEM více. Každý má nějakou svou metodu "něžného násilí" a stejně to pobere v obou případech bez keců. Ale přijde mi k smíchu o jednom způsobu namáhání bezdůvodně tvrdit, že je "hovadina", a uplně jiný způsob také namáhání (neustále nasazovat, zhazovat tam zpět, deformovat, ...) vydávat za košér überrichtig. Auplně stejně k smíchu jako se pohoršovat nad záplatou a "hazardování kvůli pár tisícům na které si cením blabla" a potom gumu dojet na plátno.

Ano, drží nás na silnici, jako celý podvozek, tlumiče, souosost, ale není to atomová věda.

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 15:30 | Nahoru | #100
Je-li pneumatika huštěna v průběhu montáže, může se stát, že část
patky zůstane zachycena na okraji ráfku a hrozí nebezpečí, že se
patka vlivem přehuštění příliš natáhne a může pak dojít k natržení
nebo přetržení některých nebo všech patkových lan. Hustící tlak
potřebný k překonání okraje ráfku nesmí být proto vyšší než
300 kPa. Není-li možná montáž ani při tomto tlaku, musí se tlak snížit,
musí se najít a odstranit příčina závady.
Zpravidla není vnější poškození patkových lan patrné. Takové „skryté“
poškození pak brání pneumatice v pevném usazení na ráfku
a mimořádně snižuje bezpečnost jízdy.
Je rovněž nebezpečí, že poškozené lanko patky praskne během
jízdy a vytvoří se tak trhlina v bočnici pneumatiky. Stejně tak dojde-li
k takovému natržení při huštění v průběhu montáže, kostra pneumatiky
je zničena.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 17:28 | Nahoru | #101
spalovac> Ja se s tebou hadat nebudu. Vytahujes dokumenty, ktery se tykaj pneumatik na auta.
Klidne si nazouvej jakym zpusobem chces, zjevne ty to delas nejlepe a my vsichni okolo jsme trubky.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 18:53 | Nahoru | #102

gugo píše: ODBORNE opravena jeste neznamena SHITOVA. I lezacky (to jsou boty) se opravuji a predstav si, ze na nich stojis na stene a mnohdy jsou tvym jedinym pojitkem se zemi

bajdwej o gumach vis co, ze o tom muzes tak zanicene mluvit ?



mám takovou zkušenost, že jsem píchnul silniční Metzeler M3 (zadek, cca 50%) , kterou jsem opravil knotem, dojel domu a poté ke gumaři k přezutí...knot jsme zkoušeli vytrnout a nešlo to, ale i tak jsem přezul protože ty 3000Kč za zanovou mi za tu jistotu a klid stojí...

jsem i takovej posera, že nejezdím na kord a na hlavě mám nerepasovanou přilbu....

2 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 19:17 | Nahoru | #103
Chlopi, co to tady melete?

Já teda málokdy s "gugo" souhlasím, ale tentokrát ano...

"efas" a "andrewsb" sorry, nikdo vám netlačí abyste jezdili na lepené gumě, mě by jen tak ze sportu zajímalo, jestli jste oba tak akurátní při všem co s motorkou děláte, včetně povolené rychlosti... Pokud dodržujete povolené rychlostní limity dle zákona, tak vám sděluju, že můžete s klidem jezdit i na lepené gumě...

Dovolím si vás taky upozornit, že lepení gumy na motorce je běžný postup v celém civilizovaném světě.

Pokud by byla recidiva průserů (nehody a smrťáky skrz lepenou gumu) několikaprocentní z celkového počtu nehod, jistě by to byla v médiích nebo u dodavatelů pneu nepřehlédnutelná informace...

Rozhodně se u lepené gumy nesníží rychlostní index na polovinu, pokud tomu někdo věří, ať věří...

Jistě se najde imbecil, kterej zaknotuje gumu džiglou z boku a pak na ní vyvádí psí kusy i přes 200 km/h, ten si dřív nebo později tlamu rozštípne, ale tam se to dá logicky očekávat, je to jeho volba...

Někdo tu psal, že u auta bouchlá guma nevadí, že to má ještě tři kola... to musel být ultraosel, páč si může vyzkoušet, nebo zkouknout někde na videu, co znamená bouchlá guma na autě a jakej je to cirkus... a to by mamina s kočárem neustála zcela jistě...

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 19:42 | Nahoru | #104
Mně se líbí, jak tu zaznívá povědomí, že Češi jsou šetřílci nebo něco v tom smyslu. Vůbec se tomu ale nelze divit, když srovnáme platy v "západních" zemích a naše Taky je super, jak někdo s motorkou třeba za dvacet táců propaguje co píchnutí, to nová guma. Co když ale píchnu za sezonu třeba 4 krát? To je tak 15 tisíc jen za gumu. Navíc občas někdo píše, že ví o někom, komu knot vylítl ve 240 za hodinu (proto jsem gumu zalepil radši hříbkem), ale vzhledem k počtu opravených pneu na motorkách dejme tomu v Evropě a počet případů případného karambolu, není tento poměr podobný tomu, kolik denně vystartuje letadel a kolik jich při tom spadne? To abych ani radši už neletěl ani na dovolenou a radši seděl doma na zadku
Myslím, že poctivě zalepené pneu hříbkem i podomácku nepřinese nikomu problém, pokud teda guma není proražená třeba kramlí

Naposledy editováno 19.09.2014 19:45:47

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 20:33 | Nahoru | #105
ty vole, já se tady snad naučím i nazouvat správně gumy, kladivem, montpákama a kompresorem na kamion

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 20:38 | Nahoru | #106
BorekS> Ja taky nikomu nevnucuji aby kupoval novou pneu. Psal jsem jen svuj nazor na to , ze bych na silnicni motorce lepenou gumu nejezdil.Nedodrzuji rychlost a nejezdim jen po dvou proto nebudu jezdit lepenou gumu to je vse. Kazdy at si jezdi na cem chce treba na 10 let stare lepene gume protoze ji ma od Tondy za par a ten rikal jak je ok.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 20:54 | Nahoru | #107
lopata75> Dobrý, to jsem neznal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 21:50 | Nahoru | #108

BorekS píše: Chlopi, co to tady melete?

Já teda málokdy s "gugo" souhlasím, ale tentokrát ano...

"efas" a "andrewsb" sorry, nikdo vám netlačí abyste jezdili na lepené gumě, mě by jen tak ze sportu zajímalo, jestli jste oba tak akurátní při všem co s motorkou děláte, včetně povolené rychlosti... Pokud dodržujete povolené rychlostní limity dle zákona, tak vám sděluju, že můžete s klidem jezdit i na lepené gumě...

Dovolím si vás taky upozornit, že lepení gumy na motorce je běžný postup v celém civilizovaném světě.

Pokud by byla recidiva průserů (nehody a smrťáky skrz lepenou gumu) několikaprocentní z celkového počtu nehod, jistě by to byla v médiích nebo u dodavatelů pneu nepřehlédnutelná informace...

Rozhodně se u lepené gumy nesníží rychlostní index na polovinu, pokud tomu někdo věří, ať věří...

Jistě se najde imbecil, kterej zaknotuje gumu džiglou z boku a pak na ní vyvádí psí kusy i přes 200 km/h, ten si dřív nebo později tlamu rozštípne, ale tam se to dá logicky očekávat, je to jeho volba...

Někdo tu psal, že u auta bouchlá guma nevadí, že to má ještě tři kola... to musel být ultraosel, páč si může vyzkoušet, nebo zkouknout někde na videu, co znamená bouchlá guma na autě a jakej je to cirkus... a to by mamina s kočárem neustála zcela jistě...



jezdím podle citu a na oči...
neřeším lepení pneu ze zákona, ale z hlediska své bezpečnosti...dovolil jsem se vyjádřit, že považuji lepení bezdušových pneu a následné používání takových pneu za zbytečné nastavbové riziko...

já osobně, takovou poškozenou pneu vždy vyhodím...

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 21:55 | Nahoru | #109

efas píše: jezdím podle citu a na oči...
neřeším lepení pneu ze zákona, ale z hlediska své bezpečnosti...dovolil jsem se vyjádřit, že považuji lepení bezdušových pneu a následné používání takových pneu za zbytečné nastavbové riziko...

já osobně, takovou poškozenou pneu vždy vyhodím...

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 22:13 | Nahoru | #110
efas> Asi tak.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 23:05 | Nahoru | #111
Letos jsem měl defekt zadní gumy která měla najeto cca 600km, zalepeno knotem a od té doby najeto dlaších cca 6000km a pohoda bez problému :)

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 23:15 | Nahoru | #112

KATRTER píše: V první řadě je třeba si uvědomit že nejde jen o tvůj život, ale i oživot těch,který sestřelíš
až to bouchne. Nechci nikoho strašit může se to povést a nemusí být problém, ale když se
to nepovede? Přemýšlej o tom,jen chvíli, a pak si spočti kolik stojí nová guma
a pak počítej znova kolik stojí rozflákaná moto.+ dejme tomu něčí auto a možná jeden +-
lidský život prostě za mne novou není to auto tam když praskne jedna nevadí. ok?
A ještě něco já kdybych si ji nechal zalepit,asi bych na tom jezdil jako na odjištěnym
granátu pořád bych na to myslel,možná bych na chvíli zapoměl ale jenom na chvíli nová je nová
budeš mít čistou hlavu.každopádně rozhodnutí je jen na tobě,tak hodně najetejch km kolama
dolů



No mel sem lepenejch pneu uz dost, nekolik jsem jich projel i durch, tu posledni v cca 200kmh nic strasnyho se nestalo, utekla pomerne plynule a proste se to jen zaclo chvat jako mekka pneu vic a vic - dojel jsem pak asi 3km k nejblizsi benzince po uplne prazdne, dalo se jet i kolem 80kmh - rozhodne netvrdim ze je potreba jezdit takhle, uz sem z toho taky lehce "vyrostl" - ale spis sem to chtel dat jako kontrast ktem explodujicim gumam a ohrozeni na zivote nejen sebe ale i tech ostatnich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 04:53 | Nahoru | #113

gugo píše: andrewsb> Tak proti obave z naruseni kordu nemohu slouzit, tedy vono staci se podivat a jeto videt, ale...
Proti strachu z nahle ztraty tlaku, staci si tam dat dusi a je po ptakach.

Tohle mně docela zaujalo,jak poznáš že je třeba jeden drát narušený průrazem.....?Pokud máš tak dobré oči se divím,že nesnímkuješ ve špitále....

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 04:59 | Nahoru | #114

spalovac píše: Je-li pneumatika huštěna v průběhu montáže, může se stát, že část
patky zůstane zachycena na okraji ráfku a hrozí nebezpečí, že se
patka vlivem přehuštění příliš natáhne a může pak dojít k natržení
nebo přetržení některých nebo všech patkových lan. Hustící tlak
potřebný k překonání okraje ráfku nesmí být proto vyšší než
300 kPa. Není-li možná montáž ani při tomto tlaku, musí se tlak snížit,
musí se najít a odstranit příčina závady.
Zpravidla není vnější poškození patkových lan patrné. Takové „skryté“
poškození pak brání pneumatice v pevném usazení na ráfku
a mimořádně snižuje bezpečnost jízdy.
Je rovněž nebezpečí, že poškozené lanko patky praskne během
jízdy a vytvoří se tak trhlina v bočnici pneumatiky. Stejně tak dojde-li
k takovému natržení při huštění v průběhu montáže, kostra pneumatiky
je zničena.

Kráně popsané,čerstvě proškolen?Je fakt,že takhle asi nikdo nepostupuje,většinou to do 300 kpa naskočí,preventivně mažu i ráfek abych tomu ulehčil,ale mlátit tam 8 to je fakt zhovadilost.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 05:07 | Nahoru | #115

Piwell píše: Knotem jsem naposledy látal pneu 215-něco R17 na Golfa, ale to je šumák. Předtim mnohokrát (jako provizóro opravu, ale třeba i zadní kolo 10 tunovovýho nakladače, kterej zadníma kolama pořád hrabe po betonu (ale ne "tunersky", nýbrž naváží další 4 tuny materiálu a kolikrát mnohem víc hrne před sebou do 40° úhlu - do kopce). Už je to přes rok, je v provozu den co den a světe div se - nic zvláštního se neděje.

Jinak opravy "hříbkama" na denním pořádku ...

Knot do nakladačového kola?Tohle je opravdu látaní

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 06:41 | Nahoru | #116

motoblb píše: Knot do nakladačového kola?Tohle je opravdu látaní



Ano, je. Ten nakladač nejezdí po veř. komunikacích, ty zadní pneu jsou za zenitem a potřebovali to opravit hned a s co nejmenším úsilím. Jenom jsem tím chtěl naznačit, že není třeba se obávat když to vydrží i tohle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 12:55 | Nahoru | #117

mar36 píše: Dávám sem příspěvek, který jsem psal v jiné diskuzi:

Píchnul jsem zadní gumu malinkou šponou. Gumu se mi nechtělo vyhazovat (Pirelli Diablo), protože nemá moc najeto, tak jsem sundal kolo, nechal ji svlíknout z ráfku (doma to fakt nešlo ), vyvrtal dírku vrtáčkem cca 2mm, vše očistil, zevnitř prostor pro "hříbek" odmastil, srovnal a zdrsnil, pak namazal lepidlem jak gumu, tak i záplatu a nechal 10 minut zavadnout. Pak jsem namáznul "nožičku" toho hříbku taky stejným lepidlem, aby to dobře klouzalo, zevnitř protáhl ten vodící drátek záplaty a pak už jen tahal a přitlačoval zevnitř záplatu, nakonec pořádně uhladil okraje a zvenčí to vše zastřihnul. Asi za 10 minut jsem už růčo gumu na ráfek nahodil a nafouknul kompresorem na 5 atm. a pak ufouknul na správný tlak. Kolo jsem nakonec na doma vyrobené vyvažovačce vyvážil, tak uvidíme, jestli to vydrží. Cena opravy cca 40 Kč za hříbek a lepidlo, sundání v pneuservisu bylo grátis
Jo ale jelikož byl potřeba ořech 36 mm na sundání zadního kola, který jsem neměl a musel ho za 290 Kč koupit, tak se oprava trochu prodražila
Asi po týdnu: tak už jsem jezdil, sám i ve dvou, zkusil jsem i 250 po dálnici a kolo je podomácku vyvážený super a tlak nemizí. Ten hříbek nemá šanci se propasovat 2mm dírkou, když má vevnitř základnu cca 3 - 4 cm.


















Když se podívám na zadní pneu, tak vidím, že jezdíš jako paní radová tedy i na spotřebu (bez urážky, jen kontatování stylu jízdy). Pneu nenese stopy po zátěži při akceleraci jak přímém směru, tak zatáčkách. Nedokáži si představit, co dělá "hříbek" v plné zátěži při akcereraci nebo při zátěži v náklonu (nejsem odborník, ale jsou chvíle kdy určitým otvorem projde i hlava dítěte) . Navíc testovat opravenou pneu ve dvou na dálnici v 250km/h, je harazd hodný blba i když zatím dobře dopadl.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 18:48 | Nahoru | #118
Piwell> Na to ti lehce odpovím jsem čtvrtý majitel, tak že mi nikdo nerozmluví že moto
nebyla bouraná a určitě né jen jednou,ale předchozí majitel se o ní hodně staral a mám
všechny doklady ze servizu, moto nijak nešmatlá neháže tak že ok.

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 21:54 | Nahoru | #119
to andrewsb - jojo, lepit motokrosovou gumu hříbkem. To jsou mi postupy :D
Za mě, kdo nelepí, ať platí, je to jeho věc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 22:04 | Nahoru | #120
motoblb> jeden prasklej drat netreba resit. a kdyz je jich vic, svete div se ty konce jsou v ty gume videt. kdyz do toho zajedes treba pilnikem tak je to citit ze pilujes kov a ne gumu.

Me se fakt libi, ze tady lidi co gumu pravdepodobne videli pouze zvenci a mozna ji parkrat nahustili budou hodnotit zda lepit ci nelepit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 Včera v 20:09 DolphinXXL
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist