pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
e: a ty bys měl vědět, že práce na soukr. vozidlech má u nás ve firmě pravidla:
a) nesmí narušovat chod servisu
b) musíš to dělat ve svém volnu (ŘD)
c) pouze ve standardní prac. době
d) nesmíš v háku zůstat sám( nebezpečí úrazu atd...)
Tudíž jsem dost omezen, když si kluci objednaj auto, který potřebuje na vysokej hever
Naposledy editováno 17.09.2014 07:25:31
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: mít za šéfa toho co ty tak mu na to taky dlabu No vlastně za chvíli mít budu
Naposledy editováno 17.09.2014 07:52:27
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: YOSH_BOY> jj, my máme jen o dvě desetinky víc, ten motor to dá Sam jezdil na 1078 taky se 14,1:1 a jakou on tomu dával čočku na těch sprintech do vrchu Takhle to TLR vypadá až na prdel seriově, když vynechám ten zadní tlumič a asi cartridge ve vidlích... No buhví co tam má nasypaný... Jen mě dostává, že nemá upgradeovaný ty šestipísty Tokico za nějaký jiný, na to jakou tam jezdí kudlu, prostě umí, no...
já vám to tenkrát spočítal na 14.19, info od Yoshe je taky zajímavý, asi to byl tenkrát 1000 ccm a honili každýho koně, spolehlivost až tak neřešili. I když je fakt že podle nějaký poučky je vysoká komprese na obtíž spíš ve vysokejch otáčkách, a vy chcete jezdit v nízkejch.
e: jo limit pro funkčnost spalovacích motorů je prej 14.5 jsem slyšel
Naposledy editováno 18.09.2014 09:40:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: já vám to tenkrát spočítal na 14.19, info od Yoshe je taky zajímavý, asi to byl tenkrát 1000 ccm a honili každýho koně, spolehlivost až tak neřešili. I když je fakt že podle nějaký poučky je vysoká komprese na obtíž spíš ve vysokejch otáčkách, a vy chcete jezdit v nízkejch.
e: jo limit pro funkčnost spalovacích motorů je prej 14.5 jsem slyšel
jj, to ti sedí, takhle mi to taky vyšlo, ještě jsem odečetl půl kubíku pro svíci, jinak byl spalovák 43ccm, ale dáváme tam vysokokompresní svíce, který nemaj ten zobáček pod elektrodu a jsou skoro zaroveň se závitem v hlavě
e: jinak ten AMA motor byl zralej po 700 okruhovejch km na GO, max. 2000km/na pohodu a to se měnilo skoro vše dle racing manuálu TL1000R...
Naposledy editováno 18.09.2014 11:04:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> tak to jo, se 43 ccm to vychází na 14.04
musím ti říct Steve že ty jsi od začátku věděl nejvíc o té kompresi aniž by jsme ti pořádně doložili jaký má píst hrb a že nedojde uplně na horu je 0,65mm níž od horní ůvratě, prostě jsi podle toho pístu z 1078 a zvětšeného vtání spočítal kompresní poměr jseš na to dobrej my všichni ostatní jsme na to hádali a došli defakto až to Honza nalél ale to nalétí je pak skutečnost která člověka vyděsí nebo bude spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
P.S.: Určitě kolem něj chodím a čumím na něj a najdu ho až vyměním zámky
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: já říkal Dewwilovi hned ať Pepovi prodá mojí race úpravu a uřeže ty zámky do řiti
to není špatný nápad