Téma: Překlad z němčiny
 
4.2.2010 v 19:40
Předem díky za pomoc (google překladač zklamal) natürlich hat sie ein paar kleinere Mängel. Letzte MFK 10.2006. Zweiter Motor ( Kompl.rev. ) bei ca. 60´000 Km. Gegen zusätzlich Fr. 1´800.-- gebe ich einen kompl. rev. Zylinderkopf mit C4 Nockenwellen und grösseren Ventilen dazu !! Es ist auch noch ein Motor ( zerlegt ) vorhanden !

1 reakcí na tento příspěvek Překlad z němčiny

4.2.2010 v 19:59 | Nahoru | #1
Samozřejmě, že má pár drobných nedostatků. Poslední vozidlo 10.2006. Druhý motor (Kompl.rev.) Při přibližně 60.000 kilometrů před další CHF 1'800 .-- dám kompl. rev. C4 vačkové hřídele a hlavy válců s většími ventily! Je také poruchu motoru () je k dispozici!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:03 | Nahoru | #2
rancher> Děkuju ale tenhle překlad na mě už vyplivnul pan Google

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:06 | Nahoru | #3
Desmik> Copak, tys chtěl jiný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:11 | Nahoru | #4

rancher>Desmik> Copak, tys chtěl jiný?

jen počkej až spolu změříme síly na závodech klasiků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:17 | Nahoru | #5

Desmik>jen počkej až spolu změříme síly na závodech klasiků


Já se radši budu dívat, jak s někým měříš síly na závodech klasiků...přijde mě to levněji....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #6
rancher> Jak to ? Už tě to neláká?

(reakce na) Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:28 | Nahoru | #7
Desmik> Láká,, ale to z toho budu mít houby, jen samá starost...

1 reakcí na tento příspěvek Překlad z němčiny

4.2.2010 v 20:45 | Nahoru | #8
prekladac.net

(reakce na) Překlad z němčiny

5.2.2010 v 17:37 | Nahoru | #9
Pavel-Walmez> Dík za tip,výsledek je bohužel podobný tomu co spáchal Google -Text k pfekladu ... samozřejmě, že má pár drobných nedostatků. Poslední vozidlo 10.2006. Druhý motor (Kompl.rev.) Při přibližně 60.000 kilometrů před další CHF 1'800 .-- dám kompl. rev. C4 vačkové hřídele a hlavy válců s většími ventily! Je také poruchu motoru () je k dispozici!

1 reakcí na tento příspěvek Překlad z němčiny

5.2.2010 v 17:45 | Nahoru | #10
Zde je živočišný překlad od kámošky:)
cosi tam píše že to má pár chybiček, poslední asi generálka v 10/2006. druhý motor (kompletní cosi) u asi 60 tis. km. když připlatí ještě 1800,- dá kompletně cosi hlavu válce s C4 pohovem váčkového hřídele a s velkým ventilem. a ještě že tam motor, ale rozebraný

(reakce na) Překlad z němčiny

5.2.2010 v 18:49 | Nahoru | #11
Molex> Díky,zítra mu budu volat s jedním němčinářem

Překlad z němčiny

3.9.2014 v 12:16 | Nahoru | #12
Nechci zakládat novej list tak jestli byste mi někdo udělal stručnej překlad tohodle videa.

dík

Překlad z němčiny

4.9.2014 v 20:59 | Nahoru | #13
Test Golf versus Audi. Mekotaj tam německy, tak nerozumím

1 reakcí na tento příspěvek Překlad z němčiny

5.9.2014 v 00:04 | Nahoru | #14
Předem díky za pomoc (google překladač zklamal) natürlich hat sie ein paar kleinere Mängel. Letzte MFK 10.2006. Zweiter Motor ( Kompl.rev. ) bei ca. 60´000 Km. Gegen zusätzlich Fr. 1´800.-- gebe ich einen kompl. rev. Zylinderkopf mit C4 Nockenwellen und grösseren Ventilen dazu !! Es ist auch noch ein Motor ( zerlegt ) vorhanden !

Samozřejmě má pár menších nedostatků, Poslední technická kontrola (MFK =Motorfahrzeugkontrolle) 10.2006. Druhý motor (kompletní repas) zhruba v 60tis Km. Za dalších 1800 franků k tomu přidám kompletní repasovanou hlavu s C4 (jiné časování) vačkami a většími ventily. Ještě je tu jeden rozdělaný motor. Vorhanden se dá přeložit jako, že motor někde má, ale jestli je k tomu zadara nebo jak, to není z toho textu poznat.

Video

Golf je prej vlk v rouše beránčím, má 18 kola, sportovní sedadla, těžkej 6ti válec a dsg, tudíž nemá spojkový pedál. Brzdy dobrý. Na peníze se srovnatelnou výbavou stojej zhruba stejně a to 35000 euro. Golf má o 100 kilo víc a 50 koní míň takže souboj na dráze prohrál. Golf má prej dobrou odezvu řízení a jede jak po kolejích, pak tam říká něco o rozdělení výkonu. To samý u audi, jenom něco říkal o vlnění zadku, ale nevím, jestli je to dobře nebo ne.
Audi má dvoulitr 265 turbokoní, převodovka řadí rychle a přesně, brzdy jsou lepší než u předchozí generace. Toť asi vše co jsem pochytil. rozumím tak 35 procent.

Naposledy editováno 05.09.2014 00:32:25

(reakce na) Překlad z němčiny

5.9.2014 v 00:41 | Nahoru | #15
mvmoto> Hlavně ten první překlad nebude už asi potřeba, po čtyřech letech

Překlad z němčiny

5.9.2014 v 01:03 | Nahoru | #16
jo všim jsem si toho až potom, co jsem to sepsal a co, třeba to někoho zajímá.

1 reakcí na tento příspěvek Překlad z němčiny

5.9.2014 v 05:38 | Nahoru | #17
což o to, i bych to video přeložil, ale jako 7 minut kecání...to by bylo už za flašku aspoň :D

(reakce na) Překlad z němčiny

5.9.2014 v 08:20 | Nahoru | #18
kakabus> přesně na to jsem myslel

Překlad z němčiny

6.9.2014 v 11:09 | Nahoru | #19
Mvmoto...dík

Překlad z němčiny

6.9.2014 v 12:03 | Nahoru | #20
No spíš mám strach, co je s Desmíkem...před 4 lety říkal něco o chemo... Tak snad je z toho venku a jen se vykašlal na motorkáře...

Překlad z němčiny

6.9.2014 v 18:06 | Nahoru | #21
Taky jsem si říkal, že tu není vidět. Ty 4-5 let zpátky jsem mu chtěl dohodit motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist