Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Destičky jsou sjetý pod limit? Nic mi do toho není, ale ze zkušenosti většina lidí chce utratit peníze za motorku pro dobrej pocit, tak mění destičky, který jsou ještě v limitu a zanedbávají věci, který by údržbu potřebovaly mnohem víc. V jakým stavu máš kotouče?
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
9 stovek za sadu 3 zadních ložisek i s guferama je dobrá cena.
Koukni ještě na ložiska kyvky, ale ty budou asi v pohodě.
Doporučuju u nově koupený motorky vyměnit brzdovku komplet, lidi na to kašlou a pak se diví, když vidí hadice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
http://www.stanleymo...3c683333f8ff4ad6029m
na ty kotouče kouknu hned zítra doufám že budou ještě dobré našel jsem kotouče tak za 5000 1 ks. Mazec tu brzdovku vyměním liješ tam asi dot 4 že?
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Ze zkušenosti, ještě jsem nejel na Suzuki, která by dobře brzdila (několik půjčených, jedna vlastní). Nevim proč, ale prostě to je bolest Suzuki. Možná místo destiček zkus pancéřový hadice, můžou pomoct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Milosh-GSX1400 píše: Dráťa> ono pocitově to moc nebrzdí ale přece je to těžká mašina. To ložisko kyvky bude dobré. Tady je odkaz na ty ložiska
http://www.stanleymo...3c683333f8ff4ad6029m
na ty kotouče kouknu hned zítra doufám že budou ještě dobré našel jsem kotouče tak za 5000 1 ks. Mazec tu brzdovku vyměním liješ tam asi dot 4 že?
Pocitově to moc nebrzdí především proto, že ty 6 pístky stojí mírně řečeno za prd. Bohužel je to jejich konstrukční vlastnost, kterou můžeš ovlivnit jen mírně použitím měkkých brzdových destiček a "pancéřovými" hadicemi.
Brzdovku ti, ze své zkušenosti, doporučím koupit v obyčejné "mototechně" nebo autoservisu. Specifikaci DOT4 mají také a litr tam přitom stojí zhruba třetinu ceny dvoudecové lahvičky na které je obrázek motorky a nápis moto .
Naposledy editováno 29.08.2014 20:14:19
Milosh-GSX1400 píše: Dráťa> má to hydrauliku asi nevíš kolik toho asi celkem tam vleze ale asi 0.5 l stačit nebude
Do brzd se ti vejdou necelé 2 dcl - včetně "proplachovací" dávky (když budeš shora dolévat novou a spodem vytlačovat starou kapalinu). Do spojky je to do 1 dcl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Destičky jsou v zásadě (pro nesportovní užití) dvojí. Organický a sintrovaný.
Organický bývají měkčí, mají menší životnost, horší odvod tepla, líp se zajíždějí do jetých kotoučů, bývají podstatně lacinější.
Sintrovaný (zpravidla se dávájí v prvovýrobě) bývají tvrdší, dobře vedou teplo, teorie říká, že by měly lépe brzdit.
Samozřejmě výrobci ještě různě čarují, jeden přidává víc majoránky, druhej víc solí, třetí nedává česnek.
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Vše pro GSX 1400
Vzdy jsem mel vse doma do 2dnu a kdyz to nemeli skladem hned volali. Jednani super. Ja jsem daval jednou desky od Bremba a pak ve financni tisni od SBS a zmenu jsem nepozoroval, ani na kotoucich. Olej jsem daval Motol, ale znacku bych asi moc neresil. Ono na vymenu oleje stejne pomalu potrebujes konev ....tech litru, to je mazec Pancere doporucuju, vyrazne to autobusu nepomuze, ale mirne zlepseni znat bylo.
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Jestli chceš pro motorku udělat něco smysluplnýho, tak projdi ještě ložiska v krku řízení, zkontroluj vidle, jestli neprosakujou, a zkus se podívat na tlumičovej olej, jestli má ještě barvu, nebo už je to šedivý kalný bahno smíchaný s vodou. Pokud je po něm, vyměň olej a rovnou i gufera, a když nebudou dobrý na 100%, tak i prachovky.
A jestli chceš mít ještě lepší pocit z utrácení peněz, tak nech seřídit ventily, ale od někoho, kdo na je vybavenej, ne od nějakýho mantáka, kterej má dvě odřený měrky a seřizuje stylem "projde-neprojde"
Naposledy editováno 30.08.2014 14:43:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
trigr píše: Tady si muzes vybrat vse co potrebujes.
Vše pro GSX 1400
Vzdy jsem mel vse doma do 2dnu a kdyz to nemeli skladem hned volali. Jednani super. Ja jsem daval jednou desky od Bremba a pak ve financni tisni od SBS a zmenu jsem nepozoroval, ani na kotoucich. Olej jsem daval Motol, ale znacku bych asi moc neresil. Ono na vymenu oleje stejne pomalu potrebujes konev ....tech litru, to je mazec Pancere doporucuju, vyrazne to autobusu nepomuze, ale mirne zlepseni znat bylo.
SBS jsou vyborne desticky. Jedine desticky, na ktere si tu lide pravidelne stezuji, jsou Goldfren.
Milosh-GSX1400 píše: Tak že jsem dneska přeměřil kotouče minimální tloušťka je uvedena ve předu 4,5 mm a já mát 4,8 mm tak že jsem skoro na doraz a v zadu je taky 0,2 mm na víc tak mě budou čekat asi i kotouče. Trigr díky za odkaz je super dá se tam sehnat fakt všechno určitě využiju... A s tou konví máš pravdu 4,5 L oleje je na motorku mazec když do auta liju cca 3,2 L.
Origo tloustka je 5mm takze 4,8mm nejsou sjete ani z poloviny
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Naposledy editováno 01.09.2014 09:01:17
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Naposledy editováno 03.09.2014 02:44:38
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |