S tou motorkou se stejně nedá moc lítat v dnešním provozu, brzdy tomu silně neodpovídají. Jezdi kochačku a máš to nebo to zkus s malou rozetou, investice není moc velká. Sežeň tisícihran, kup věnec rozety, naraž na unašeč a OBVAŘ cca 3* 1 cm housenka CO. Dej pozor ať to máš sousý a nešmajdá to. Nabodování nestačí uletí to a roztemování, jako na originálu z fabriky taky ne, neboť už to bejvá ožvejakný za ty leta a nedrží to.
E: Jo a ještě co mě bije do očí, dej pryč ten rámeček světla z Oktávky (dobový tuning) a dej tam co tam patří, ale jen můj názor
E1: A kolik mi to jelo nevím, ručka tachometru při vyšších rychlostech lítala jak žid v palírně.
Naposledy editováno 26.08.2014 18:01:08
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
zadní rozeta, jak již bylo řečeno 56 zubů, vepředu 17 zubů správně. Se 16kou má víc síly, je to znát. Větší kolečko jsem nikdy nezkoušel.
Kolik má najeto od generálky? Po GO je motor vždycky dost tuhej, správně se rozhejbat klidně může trvat 1-3000 km...
Jinak já loni i letos jezdil po rakouských a italských alpách na 475, takže už jsem taky na ní něco najezdil a myslim, že na to, jak je to starej stroj, jede fakt pěkně. Po rovině dám kilo jak prd, když jí nechám roztočit tak k těm 110-115 tachometrovejm jde v pohodě. Z mírnýho kopce ke 130 (opět podle tachometru analogu). Nevím, jak moc mi tachometr přeměřuje, testováno jen na těch radarech u silnic, rychlost +- max. 5km/h seděla...
Jinak předpokládám, že retěz není přepnutý, vše namazáno, kola nafouknutá, není třeba moc oleje v benzínu, motorka zajetá a jinak vše seřízeno.
Primár nevím, jestli by šel s něčim přehodit - primární kolečko je myslím atyp kvůli čepu kliky z 455, spojkovej koš stejnej jako všecky tyhle malý kejvačky.
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
Kynklačka píše: Chlapi, ta motorka má jet 115-120 km/h. Jestli s ní po rovince nedá víc jak 90 a motor je přetočený, tak může být problém jedině ve zpřevodování nebo v prokluzující spojce, nic jiného nepřipadá v úvahu. Něco jiného by bylo, kdyby třeba tomu motoru došel v těch 90 dech a spíše se dusil než zrychloval...
Pod to se podepisuji.
Jinak co je to za názory, že je to veterán a proto se s tim musí jezdit 60? Nebo naopak, že je to fuk, protože je dílů dost? Oboje docela fuj :D
Mě 175/450 jezdí po rovině 80, problém jsou akorát kopce, to začne zpomalovat. Z kopce to nepřetáčím, ale i přes 100 jsme tam párkrát měl, a tacho měří dobře, ozkoušeno. Je kravina se bát za to vzít. Co se tomu může stát? Maže se to? Chladí se to? Ano. Motorka byla na to stavěná. Když má největší sílu, má i největší účinnost. A aspoň tak nekarbonuje.
Stačí, když s ní jezdim přes tejden do práce, ani né 2km přes město. To je pak kouře, když jedu dál a prohřeje se :D ekologové maj radost
Zvládla "plnej plyn" asi 70km po strakonický. Pořád jsem tam měl okolo 80km/h. Občas nechat z kopce odpočinout a jede se dál. Motor jede jako hodinky.
Naposledy editováno 27.08.2014 14:16:34
2 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
1) motor je skutečně vytočen co nejvíc to jde, pak se přikláním k té prokluzující spojce či špatnému zpřevodování, pokud je primár a sekundár správný.
Mimochodem, výměna rozety za 52 nebo 46 zubou, je, myslím, jen taková špatná záplata... Raději bych hledal onen problém. Nehledě na to, že budeš muset vymýšlet úpravu krytu.
2) sice se to zdá, ale motor není úplně vytočený - pak na to může mít vliv předstih, špatná kladívka(řešil jsem nedávno, na pohled OK, ale nešlo to s nima vytočit, šlo s tim jezdit tak do těch 80-90, po výměně zase šla super), nebo například špatná tryska, pravděpodobně menší než větší, pokud se ti to nedusí. To bys mohl zjistit na svíčce podle barvy, ale chtělo by to chcípnout při jízdě na plnej plyn, aby ti to nezkreslila bohatost v jiném jízdním režimu... Nebo ti třeba můžou při jízdě přibrždovat brzdy, ale to bys je musel mít horké, nebo ten příliš napnutý řetěz...
Olej v poměru 1:40 je skoro bych řekl až na hraně, já bych dával raději 1:33 - po zajetí. Oleji do zahradní techniky nedůvěřuji, ale to je asi na každém soudruhovi. Za mě doporučuji mogul TS nebo TSF, dají se sehnat za dobrou cenu stále.
Kolik z toho maximálně vytáhneš na trojku po rovině? Mě chodí ohřátá kolem těch 90-100, sice má asi chut mi pěkně nafackovat, ale jde tam.
úplně ideální by bylo, kdybys to mohl porovnat s jinou 475, pokud nemá někdo v okolí, budeš alespon vědět, na čem jsi.
2 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
zelyvel píše: No jak to tak čtu, tak vidím asi dvě možnosti:
1) motor je skutečně vytočen co nejvíc to jde, pak se přikláním k té prokluzující spojce či špatnému zpřevodování, pokud je primár a sekundár správný.
Mimochodem, výměna rozety za 52 nebo 46 zubou, je, myslím, jen taková špatná záplata... Raději bych hledal onen problém. Nehledě na to, že budeš muset vymýšlet úpravu krytu.
2) sice se to zdá, ale motor není úplně vytočený - pak na to může mít vliv předstih, špatná kladívka(řešil jsem nedávno, na pohled OK, ale nešlo to s nima vytočit, šlo s tim jezdit tak do těch 80-90, po výměně zase šla super), nebo například špatná tryska, pravděpodobně menší než větší, pokud se ti to nedusí. To bys mohl zjistit na svíčce podle barvy, ale chtělo by to chcípnout při jízdě na plnej plyn, aby ti to nezkreslila bohatost v jiném jízdním režimu... Nebo ti třeba můžou při jízdě přibrždovat brzdy, ale to bys je musel mít horké, nebo ten příliš napnutý řetěz...
Olej v poměru 1:40 je skoro bych řekl až na hraně, já bych dával raději 1:33 - po zajetí. Oleji do zahradní techniky nedůvěřuji, ale to je asi na každém soudruhovi. Za mě doporučuji mogul TS nebo TSF, dají se sehnat za dobrou cenu stále.
Kolik z toho maximálně vytáhneš na trojku po rovině? Mě chodí ohřátá kolem těch 90-100, sice má asi chut mi pěkně nafackovat, ale jde tam.
úplně ideální by bylo, kdybys to mohl porovnat s jinou 475, pokud nemá někdo v okolí, budeš alespon vědět, na čem jsi.
výměna rozety za 47 z je daní do stavu jak ta motorka byla projektovaná z fabriky.
Tak tam dej originál airbox a místo drátěnky, tam pasuje s trochou násilí filtr na JAWU 350. Má to výhodu, že je papírovej, tím pádem víc filtruje a napadají z něj špóny, motor ti poděkuje to mi věř, vzduch není tak prostý prachu, jak by se mohlo zdát a že toho vzduchu tím motorem proteče . Já to tak měl a tryskovat jinak karburátor než je v sérii nebylo nutný.
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá rychlost cž 250 /475
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 | Rera247 | 29 | 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic |