Tak mi kámoš dovezl jeho zx-9, abych se na to podíval, že to nějak nejede, něco tam klepe, seřídit a tak. Tak jsem sundal airbox a že se do něj podívám. Inu smutný pohled to byl. Filtr vypadal tragicky, úplně suchej, špinavej a prostě hnusnej. Nejhorší bylo, že už nefiltroval a něco jako brusná pasta byla v celým airboxu. No trochu jsem se orosil a koukám do karbeců a tam byl ten sajrajt taky. Karbecy jsme vyčistili, byly ucpaný i hadičky na oddech z motoru. V předtuše nejhoršího jsem změřil tlaky a maximum jsem naměřil 8. Podle příručky by měl mít zdravej motor 12-14, hranice je 9. Po nalití oleje do válců byla komprese 12. Takže motor po smrti kvůli lenosti vyprat občas filtr a nastříkat ho. Fakt smutný.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zrušit motor zx-9 - poučný příběh
Jinak kdo chce kam,... Proste motorka neni jenom jezdeni. Smutne je, ze tu udrzbu vojebavaj i servisy, jeste smutnejsi je, ze autorizovane snad jeste vic.
Naposledy editováno 12.02.2008 09:30:00
1 reakcí na tento příspěvek Jak zrušit motor zx-9 - poučný příběh
to Rudýn: kde jsi vycetl, ze limit komprese je 9 bar?? Ptam se, protoze v manualu je, ze zdravy motor ma mit cca 10,4-15 bar, ale o tech 9 barech tam nic neni... To je otazka, to neni rejpani.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zrušit motor zx-9 - poučný příběh
1 reakcí na tento příspěvek Jak zrušit motor zx-9 - poučný příběh
2 reakcí na tento příspěvek Jak zrušit motor zx-9 - poučný příběh
Venda>Ted řeším taky otázku vlhčení filtru.Co sem se díval sou na to spreje a nějaký sešl oleje.Co mě nejde do hlavy, jak moc to má být tím olejem napuštěný? Přece , když to v tom vymáchám (doslova) tak to bude mít velkej odpor sání ne ?
Na starým foru se to řešilo, tak to pohledej