paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 14:21 | Nahoru | #16951
Tak Hyperstrada je nakonec u noveho majitele a me ted jedna dobra a jedna neprijemna zalezitost.
Vybrat novy stroj a pak ho nekde koupit, coz v dnesni dobe neni zrovna lehky ukol..

Zatim vubec nevim, co to bude, takze casu dost.

Ale kandidati jsou, jen se rozhodnout:
HM EVO SP, HM SP 821, 1198 S, Multistrada 1200, Monster 1200 a mozna taky SF S.

Casu je dost, tenhle rok se stejne uz nesvezu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 14:33 | Nahoru | #16952
Petta> počkej co pořídí drippera a pak to od něj kup, určitě to bude něco z toho výběru. Nebo může drippera udělat to samý s tebou. Záleží kdo se cukne první, bude to boj nervů

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 14:39 | Nahoru | #16953
Petta> ikdyby to Dripp zabalil...nebojím se...máme náhradu za předsedu

mi spadl kámen ze srdce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 14:43 | Nahoru | #16954

Stev píše: Petta> počkej co pořídí drippera a pak to od něj kup, určitě to bude něco z toho výběru. Nebo může drippera udělat to samý s tebou. Záleží kdo se cukne první, bude to boj nervů



Už mi teda do toho nic není, ale určitě nic z toho výběru to nebude když si nechával sundavat nápisy z kombošky.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:00 | Nahoru | #16955

Frennky píše: Už mi teda do toho nic není, ale určitě nic z toho výběru to nebude když si nechával sundavat nápisy z kombošky.



určitě, to je u drippery naprosto jistý

Snad to nebude brát osobně, nechci ho ani nikoho jinýho jakkoliv osobně napadat ...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:04 | Nahoru | #16956
Frennky> Možná pro větší prodejnost.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:13 | Nahoru | #16957
Franco82> tak to nevědí co by za to chtěli

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:14 | Nahoru | #16958
Nápis dolů nejdou...prej jim to nejde odpárat. Včera je sundali a dnes ráno tam zase byly. Nikdo z managmentu PSI to nechápe...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:15 | Nahoru | #16959
drippera> A je to jasné!! Už to tam bude až do smrti

Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 15:40 | Nahoru | #16960
Řekl bych, že podporujeme rozmanitost, takže stejný mašiny mít nemůžeme, že Drippe?

Průser je, že jsem slíbil, že už je to naposled.. Takže musím vybrat dobře..
Člověk by toho měl vyzkoušet víc, aby věděl, co chce.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 20:24 | Nahoru | #16961

Petta píše: Tak Hyperstrada je nakonec u noveho majitele a me ted jedna dobra a jedna neprijemna zalezitost.
Vybrat novy stroj a pak ho nekde koupit, coz v dnesni dobe neni zrovna lehky ukol..

Zatim vubec nevim, co to bude, takze casu dost.

Ale kandidati jsou, jen se rozhodnout:
HM EVO SP, HM SP 821, 1198 S, Multistrada 1200 , Monster 1200 a mozna taky SF S.

Casu je dost, tenhle rok se stejne uz nesvezu..



Výběr dobrej, jen bych musel kua udělat ještě jednu banku...

Brácho, neříkej jim dopr*ele, že jsme z rodiny...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 20:25 | Nahoru | #16962
Každopádně to vypadá na hooodně zajímavý "zimní vybírání"

Petta má ovšem jednu nespornou výhodu.
Má prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 22:23 | Nahoru | #16963
No, nejdřív jsem nechtěl mít tolik peněz v motorce, ale když už v ní jednou jsou a nechyběly, tak je vrazím zase do mašiny..
Už jsem tak trochu zúžil výběr na SP 821 a Monster 1200.
Obě jsou za stejnou cenu, takže trochu dilema..
Ale možná z toho nakonec vyleze něco jiného, ale to vidím na jednu z nich..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.8.2014 v 22:27 | Nahoru | #16964

drippera píše: Každopádně to vypadá na hooodně zajímavý "zimní vybírání"

Petta má ovšem jednu nespornou výhodu.
Má prachy.



Uz jsem se zacinal bat, ze to bude bez fnukani

Jsem zase napnutej, co to bude. SF asi ne, ten az potom, ob model. Ale cim to sakra tedka prolozis?

Me ted napadlo, ze Rossi ma prezdivku doktor. Ty bys mohl mit prezdivku pacient, a klidne taky tak vesele barevnou a ve fontu comic sans . Normalne se diky tobe ani nebojim zimy, pac nuda rozhodne nebude i kdyz nepujde jezdit.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 07:29 | Nahoru | #16965
Franco82> To nejni fňukání, to je pouze konstatování reálné situace.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 07:35 | Nahoru | #16966
Petta> Petelíne, výběr je to rozmanitej. Zajímalo by mě, co chceš jezdit. Jezdíš spíše ve dvou? Máš rád pořádnou palbu, potřebuješ výkon, jezdíš kolem komína a nebo cestuješ? Hyperstradu jsi měl, hypermotarda taky a přesto máš ve výběru nového HM. Bavily tě? Měl jsi vlastněi malého SF a chceš okusit velkého. SF je dost radikální motorka primárně určená na opravdu velice rychlé ježdění. Nevím, jaký styl ježdění preferuješ, ale mě z toho nejlogičtěj tak nějak vychází nový Monster 1200. Co...?

Je to hezký, je to silný, sedí se na tom dobře, až na ty paty opřený do spolujezdcových stupaček a uveze to dva lidi vcelku obstojně. No rozhodně lépe než SF a nebo Diavel. To je bez debaty. Ale esko je asi o 67% hezčí než social edition, ale kurva ty love!

Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 08:22 | Nahoru | #16967
Mne by se libilo SP s dvanactkovym motorem..
Monster by byl asi nej, ale malicko bojuju s
designem.. A taky, jak rikas, social.
Oproti SPcku rozhodne, ale na eSko nedosahnu..
Hyperstrada byla dobra, takze sp
musi byt uzasny..
Blby je, ze si clovek nektery masiny nemuze ani vyzkouset..

Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 09:49 | Nahoru | #16968
Týjo, monster bez Ska je social
Když už ale těch deset koní, černej vejfuk, jiný kola a brzdy musíte nezbytně mít, tak mi 380k vs 445k nepřijde jako zásadní rozdíl. Není to ani 20 procent navrch...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 10:00 | Nahoru | #16969
V Itálii pořídíš Monstera už za 280, ale eSko je za raketu. Víc, jak tři kila za mašinu nedám..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 10:04 | Nahoru | #16970
Petta> monster 1200 - počkej do jara, budou předváděčky... a mašiny od "Dripperů" ...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 10:11 | Nahoru | #16971
Jojo, nikam nespěchám.. I když na jaře půjdou ceny maličko nahoru, i tak budou nižší, než teď. Asi ho ještě pojedu vyzkoušet ve dvou..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 11:02 | Nahoru | #16972
Petta> nejlepší doba na nákup je do března pak už ceny malinko lezou hore.Začal bych hledat po Novém roce - po svátcích jsou lidi bez peněz nic moc se neprodává a ceny tomu odpovídají.Alespoň tak mám zkušenost já a hned 2x

Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 14:27 | Nahoru | #16973
Dík za tip. Ok, nákup nechám po Vánocích..

A kde hledat? moto.it, tam koukám já. Máš ještě nějaký tip?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 15:05 | Nahoru | #16974
ahoj všem,
měl bych dotaz, řešil jste někdo automatické mazání řetězu? případné zkušenosti či typy vítány. Děkuji

Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 15:09 | Nahoru | #16975
infomotori,cubomoto,dueruote

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2014 v 15:24 | Nahoru | #16976
první jsem koupil v It. nalezeno přes http://www.subito.i...dita/moto-e-scooter/ ,druhou v De cena v It lepší do De blíž takže ekonomicky ta druhá vyšla lépe v De. Druhá nalezena přes Mobile.de ale koukat se muzes i na: http://www.autoscout24.it/moto-e-scooter , http://www.moto.it/moto-usate/index.html, a čekat a čekat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 16:50 | Nahoru | #16977

Blek píše: ahoj všem,
měl bych dotaz, řešil jste někdo automatické mazání řetězu? případné zkušenosti či typy vítány. Děkuji



Na hovno to je...

Řetěz to k životu nepotřebuje. Jen ti teče volej na řetěz a zasírá to všechno kolem. Tuková náplň řetězu je uzamčená okroužky (x-kroužky, z-kroužky) a já nevím čím ještě, uvnitř! Jakmile se tato vymeje, tím že řeťaz začne ztrácet v průběhu života právě o-kroužky, je po něm. Články se začnou zadírat a máme popiči. Tuková náplň je daná z výroby, natlačená za horka a má vydržet po dobu životnosti řetězu.

Samozřejmě, že aby šel po ozubených kolech čistě, hladce, bez velkého odporu a tiše, je potřeba ho po vnitřní straně mazat i dále. Nikoliv z boku, tam je mazivo k hovnu, ale jen ve směru ze vnitř, tam kde dosadaj válečky na zuby. Ale to snad víme všichni. Nejsme přeci joudové. No a k tomu bohatě stačí, jednou za 1000km (cca) - tento údaj lze brát trošku orientačně, záleží na stylu jízdy a okolních podmínkách, řetěz vyčistit a máznout k tomu určeným přípravkem, který na řetězu ulpí a kvalitní produkty (MOTUL, CASTROL, MOTOREX) s teflonem a já nevím čím ještě na řetězu vydrží. Po čase články zmatní a pak začne prosvítat kov. Je na čase domazat (popř. vyčistit a domazat). Články by se nikdy neměly lesknout jak psí koule. To už bývá jako že, pozdě. Vždycky by měly bejt matný - s mazivem.

I dobře namazaný řetěz vypadá jako suchý, není třeba ho obalit do bílého mazadla celej, to se rozumí. Na delší cestu si koupim jedno mini balení a po dešti a nebo delší štrece ho dostříknu. Automatické mazání dávkuje přeci něco tekutého, co se musí za jízdy zákonitě rozstříknout a zasvinit motorku. Myslím si, že k životu tohle důmyslný zařízení řetěz nepotřebuje. A kdo si myslí, že ano, ať si koupí kardan a GS!





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 16:55 | Nahoru | #16978
drippera> maže se jak váleček zvenku, to je na dosedání na zuby, tak prostor mezi válečkem a čepem na kterým je, aby se váleček mohl volně otáčet. Mazivo z výroby zajišťuje hladké ohýbání řetězu. To jen pro doplnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 17:02 | Nahoru | #16979
drippera> Souhlas. Ve velmi obsáhlém vlákně o tom Jak Sršeň radí se tohle probíralo víc než vydatně

Kettenmax bych si na motorku nedal, ale to je jasný kvůli zaměření. Na cesťák bych se toho nebál, protože ten jezdí v blátu, dešti a troška maziva na kyvce navíc ho nerozhodí a má to relativně bez starostí. Stříknout řetěz na druhou stranu není otázka na půl dne, takže s cestovním balením no problem ani na delších štrekách.

Já řetěz postříkám všude, nechám zatéct a pak důkladně otřu všude suchým hadrem. Na článcích zboku zůstane film proti korozi, na válečcích zůstane mazivo na nějaké to tlumení rachotu a kroužky jsou zvenku ošetřeny proti vyhřátí a stárnutí, aby vnitřní mazivo udržely co nejdéle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

26.8.2014 v 17:47 | Nahoru | #16980

Stev píše: drippera> maže se jak váleček zvenku, to je na dosedání na zuby, tak prostor mezi válečkem a čepem na kterým je, aby se váleček mohl volně otáčet. Mazivo z výroby zajišťuje hladké ohýbání řetězu. To jen pro doplnění.



Ano ano, tak ono při tom stříkání na váleček se to dostane většinou tamkam má. Já to taky občas dostříknu i z venku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist