3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Vybrat novy stroj a pak ho nekde koupit, coz v dnesni dobe neni zrovna lehky ukol..
Zatim vubec nevim, co to bude, takze casu dost.
Ale kandidati jsou, jen se rozhodnout:
HM EVO SP, HM SP 821, 1198 S, Multistrada 1200, Monster 1200 a mozna taky SF S.
Casu je dost, tenhle rok se stejne uz nesvezu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: Petta> počkej co pořídí drippera a pak to od něj kup, určitě to bude něco z toho výběru. Nebo může drippera udělat to samý s tebou. Záleží kdo se cukne první, bude to boj nervů
Už mi teda do toho nic není, ale určitě nic z toho výběru to nebude když si nechával sundavat nápisy z kombošky.
Frennky píše: Už mi teda do toho nic není, ale určitě nic z toho výběru to nebude když si nechával sundavat nápisy z kombošky.
určitě, to je u drippery naprosto jistý
Snad to nebude brát osobně, nechci ho ani nikoho jinýho jakkoliv osobně napadat ...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Petta píše: Tak Hyperstrada je nakonec u noveho majitele a me ted jedna dobra a jedna neprijemna zalezitost.
Vybrat novy stroj a pak ho nekde koupit, coz v dnesni dobe neni zrovna lehky ukol..
Zatim vubec nevim, co to bude, takze casu dost.
Ale kandidati jsou, jen se rozhodnout:
HM EVO SP, HM SP 821, 1198 S, Multistrada 1200 , Monster 1200 a mozna taky SF S.
Casu je dost, tenhle rok se stejne uz nesvezu..
Výběr dobrej, jen bych musel kua udělat ještě jednu banku...
Brácho, neříkej jim dopr*ele, že jsme z rodiny...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Petta má ovšem jednu nespornou výhodu.
Má prachy.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Už jsem tak trochu zúžil výběr na SP 821 a Monster 1200.
Obě jsou za stejnou cenu, takže trochu dilema..
Ale možná z toho nakonec vyleze něco jiného, ale to vidím na jednu z nich..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Každopádně to vypadá na hooodně zajímavý "zimní vybírání"
Petta má ovšem jednu nespornou výhodu.
Má prachy.
Uz jsem se zacinal bat, ze to bude bez fnukani
Jsem zase napnutej, co to bude. SF asi ne, ten az potom, ob model. Ale cim to sakra tedka prolozis?
Me ted napadlo, ze Rossi ma prezdivku doktor. Ty bys mohl mit prezdivku pacient, a klidne taky tak vesele barevnou a ve fontu comic sans . Normalne se diky tobe ani nebojim zimy, pac nuda rozhodne nebude i kdyz nepujde jezdit.
Je to hezký, je to silný, sedí se na tom dobře, až na ty paty opřený do spolujezdcových stupaček a uveze to dva lidi vcelku obstojně. No rozhodně lépe než SF a nebo Diavel. To je bez debaty. Ale esko je asi o 67% hezčí než social edition, ale kurva ty love!
Monster by byl asi nej, ale malicko bojuju s
designem.. A taky, jak rikas, social.
Oproti SPcku rozhodne, ale na eSko nedosahnu..
Hyperstrada byla dobra, takze sp
musi byt uzasny..
Blby je, ze si clovek nektery masiny nemuze ani vyzkouset..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
měl bych dotaz, řešil jste někdo automatické mazání řetězu? případné zkušenosti či typy vítány. Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Blek píše: ahoj všem,
měl bych dotaz, řešil jste někdo automatické mazání řetězu? případné zkušenosti či typy vítány. Děkuji
Na hovno to je...
Řetěz to k životu nepotřebuje. Jen ti teče volej na řetěz a zasírá to všechno kolem. Tuková náplň řetězu je uzamčená okroužky (x-kroužky, z-kroužky) a já nevím čím ještě, uvnitř! Jakmile se tato vymeje, tím že řeťaz začne ztrácet v průběhu života právě o-kroužky, je po něm. Články se začnou zadírat a máme popiči. Tuková náplň je daná z výroby, natlačená za horka a má vydržet po dobu životnosti řetězu.
Samozřejmě, že aby šel po ozubených kolech čistě, hladce, bez velkého odporu a tiše, je potřeba ho po vnitřní straně mazat i dále. Nikoliv z boku, tam je mazivo k hovnu, ale jen ve směru ze vnitř, tam kde dosadaj válečky na zuby. Ale to snad víme všichni. Nejsme přeci joudové. No a k tomu bohatě stačí, jednou za 1000km (cca) - tento údaj lze brát trošku orientačně, záleží na stylu jízdy a okolních podmínkách, řetěz vyčistit a máznout k tomu určeným přípravkem, který na řetězu ulpí a kvalitní produkty (MOTUL, CASTROL, MOTOREX) s teflonem a já nevím čím ještě na řetězu vydrží. Po čase články zmatní a pak začne prosvítat kov. Je na čase domazat (popř. vyčistit a domazat). Články by se nikdy neměly lesknout jak psí koule. To už bývá jako že, pozdě. Vždycky by měly bejt matný - s mazivem.
I dobře namazaný řetěz vypadá jako suchý, není třeba ho obalit do bílého mazadla celej, to se rozumí. Na delší cestu si koupim jedno mini balení a po dešti a nebo delší štrece ho dostříknu. Automatické mazání dávkuje přeci něco tekutého, co se musí za jízdy zákonitě rozstříknout a zasvinit motorku. Myslím si, že k životu tohle důmyslný zařízení řetěz nepotřebuje. A kdo si myslí, že ano, ať si koupí kardan a GS!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Kettenmax bych si na motorku nedal, ale to je jasný kvůli zaměření. Na cesťák bych se toho nebál, protože ten jezdí v blátu, dešti a troška maziva na kyvce navíc ho nerozhodí a má to relativně bez starostí. Stříknout řetěz na druhou stranu není otázka na půl dne, takže s cestovním balením no problem ani na delších štrekách.
Já řetěz postříkám všude, nechám zatéct a pak důkladně otřu všude suchým hadrem. Na článcích zboku zůstane film proti korozi, na válečcích zůstane mazivo na nějaké to tlumení rachotu a kroužky jsou zvenku ošetřeny proti vyhřátí a stárnutí, aby vnitřní mazivo udržely co nejdéle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: drippera> maže se jak váleček zvenku, to je na dosedání na zuby, tak prostor mezi válečkem a čepem na kterým je, aby se váleček mohl volně otáčet. Mazivo z výroby zajišťuje hladké ohýbání řetězu. To jen pro doplnění.
Ano ano, tak ono při tom stříkání na váleček se to dostane většinou tamkam má. Já to taky občas dostříknu i z venku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |