Bubrak-ZX10R píše: No pokud nespadnes z motorky, tak ujedes to samy, jen je to samozrejme narocnejsi na fyzicku, kdyz nemas opreny nohy. Litat v sedle je pouze k preneseni teziste (souboru ridic+moto) do vnitrku zatacky a je mozne jet stejne rychle pri mensim naklonu motorky. Ale da se to plne nahradit vetsim naklonem motocyklu s jezdem sedicim zcela rovne jak na zachode (a ostatne tak se jezdily i zavody pred 70 lety). Tam nicmene muze nastat problem kdy je pri vysokem naklonu motocyklu uzsi stycna plocha pneumatik a nemusi to udrzet, ale to je opravdu extremni naklon, presto je 'jistejsi' trochu vysednout a mozna je to i prirozenejsi zpusob projeti, ale neni to rozhodne nutne nebo jedine mozne.
Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem
Dalsi vec je podfouknuti pneumatik, ktere zapricini rychlejsi a vyssi ohrivani uz beznou jizdou (tim ze se guma vice zvejka, vic pracuje) a take se guma rozplacne, cim zajisti sirsi stycnou plochu a take zmizeni 'poserprouzku' uz pri temer svisle jizde (takovou fotku ma i treba zavodnik Michal Dokoupil, kdy jede temer svisle, ale jak je guma rozplacla, tak je na asfaltu az ke kraji).
Cili ja vubec neuznavam nejaky 'neposerprouzky' ci kolinka, protoze to je vec pouze jizdniho stylu (ci nafouknuti pneu) a v provozu toho jak ma kdo vyhrablo (a to je potreba ostatne i na okruhu).
Můžeš sem dát fotku kde Dokoupil jede na podhuštěnejch pneu,že jsou na rovině rozpláclý až po okraj, nechce se mě tomu věřit. Co by s nima tak udělal v zatáčce.
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Když přidám vědomý kontra, půjde to lépe.
Když lehce přenesu těžiště pohybem trupu, půjde to taky lépe.
Když zatlačím nohama, vnitřní na stupačku, vnější na nádrž, půjde to taky lépe.
Když použiju všechno dohromady, půjde to vůbec nejlíp.
To si může vyzkoušet úplně každej a nežrat takový polopravdy. Nejjednodušší je začít s kontra který se rychle zažije, možná proto se opomíjí.
To že umí jezdit neznamená že má talent na výklad, jak píše Bubrák.
Stev píše: Ten poslední screenshot od Sršně už jsou vážně bláboly. Motorka se řídí celým tělem, ať už chceme nebo ne. Když se nebudu na nic soustředit a pojedu, tak stejně řídím celým tělem, akorát to vědomě nekontroluju a motorce kladu odpor kterej by tam bejt nemusel.
Když přidám vědomý kontra, půjde to lépe.
Když lehce přenesu těžiště pohybem trupu, půjde to taky lépe.
Když zatlačím nohama, vnitřní na stupačku, vnější na nádrž, půjde to taky lépe.
Když použiju všechno dohromady, půjde to vůbec nejlíp.
To si může vyzkoušet úplně každej a nežrat takový polopravdy. Nejjednodušší je začít s kontra který se rychle zažije, možná proto se opomíjí.
To že umí jezdit neznamená že má talent na výklad, jak píše Bubrák.
Vypsal jsi to asi nejsrozumitelneji Pasujem te na novou celebritu
3 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
BorekS píše: co je kontra rizeni?
Nejsnáze to pochopíš když povedeš kolo za sedačku bez držení řídítek zcela rovně a pak ho nakloníš třeba doprava aby jsi tedy zatočil doprava a koukej se co udělají samy od sebe řídítka, nezatočí hned doprava ale nejprve dají kontra doleva.
PEPAFJR píše: Nejsnáze to pochopíš když povedeš kolo za sedačku bez držení řídítek zcela rovně a pak ho nakloníš třeba doprava aby jsi tedy zatočil doprava a koukej se co udělají samy od sebe řídítka, nezatočí hned doprava ale nejprve dají kontra doleva.
kontra doleva udelaji nejen nejprve, ale udelaji to naporad po celou zatacku
takze kontra rizeni je zcela normalni prujezd zatackou a pouziva se vzdy, jen nekdy se muze na riditka zatlacit a vyvolanym kontra rizenim zatocit, a nebo se zatoci telem a kontra rizeni prijde samo sebou automaticky
kdyz lezi motorka v naklonu na pravou stranu, tak jsou riditka natocena vlevo, kazdym dalsim tlacenim riditek doleva se motorka vic naklani doprava (a naopak)
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Gahan37 píše: Jinak se mě jako mazadlo dost osvědčilo škvařené sádlo.Když za to vezmu line se vůně řízků a pomohlo mě to i v technice jízdy. Mám kluzké stupačky a jak po nich kloužou boty nechávám nohy na zemi a jen lehce se v zatáčkách odpíchnu špičkou...
ostatnim diky za teorii kontra
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Naposledy editováno 02.08.2014 22:20:55
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Bubrak-ZX10R píše: Zaznelo tu i o tom ze nekdo ma 2cm 'poserprouzek', a to je taky velice osemetna vec. Pokud totiz nekdo hodne vyseda (a je to jeho vec), tak do zatacek ma logicky motocykl mene nakloneny pri stejne rychlosti a pri nahustenych pneu pro normalni jezdeni (zpravidla 2.5+2.9) tam ten prouzek zustane zcela logicky. A jinej jezdec, co jede zatacku uplne stejne rychle, ale nevysedava a ma vice nakloneny motocykl (a to je uplne jedno), tak dre stupackama, nema zadny 'poserprouzek' a vypada hrozne drsne (podle nekterych tady na foru), pritom jede stejne rychle jen jinym stylem
a nejlepci je vysedat, tahat stupacky a nemit čiknlajny na gume Pak ses teprf hustej!
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
tady na foru je taky kazdej hrozne rychlej,respect sem psat!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35974 | Dnes v 07:01 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |