Jde vlastně jen o změnu v letopočtu :)
Naposledy editováno 07.01.2014 18:54:29
http://rendypie.rajc...Mertou/#IMG_4925.jpg
Marián81 píše: martinka46> Tak to musela být fakticky paráda, kdy se chystáš znova? Mimochodem dají se brousit i svody Řadička je prevít mám v záloze taky jednu klasickou. Ta přímá se mi ještě nepodařila zbrousit , ale jak říkáš stačí dobře nastavit. Jinak pěkný fotky. To dnes snad každý druhý brousí lokty o asfalt či co?
Brousí a taky se tak třikrát až pětkrát do roka válí
přátelé, začátkem srpna se nám urodí 5-6 štěňat Hladkosrstého Foxteriéra!! :)
vypadá to na pěknou nadílku a tak by jsme potřebovali pomoct s udáním
uvítáme Italskou rodinu, ale není podmínkou :)
takže kdykoliv zaslechnete, že by někdo rád pořidil hafana, prosím zmiňte se o nás! :)
samozřejmě ještě nevíme přesný počet kluků, holek, ale už je čas se poohlížet
dohození bude dle zásluhy samozřejmě odměněno :)
děkujeme moc!!!
více info klidně na mailu, nebo mobilu
mirek.ipad@seznam.cz
734780611
Já teda nevím ale příjde mi že tu duc se na motorkari.cz snažej protlačit už všude jak je skvělá....... :(
že by začala Komerce...
Kosner. píše: Test Duc KTM Tuňák a něco zelenýho a modrýho
Já teda nevím ale příjde mi že tu duc se na motorkari.cz snažej protlačit už všude jak je skvělá....... :(
že by začala Komerce...
a přitom je mnohem lepší Aprilije
Naposledy editováno 29.07.2014 14:20:21
Měl jsem možnost jezdit na všech pěti bajkách co jsou v tomhle testu. A rozhodně si nemyslím to, co zde prezentují motorkari.cz, ale to už je na nich proč to dělají.
Asi nejuniverzálnější je KTM, dokonalá vyváženost síly motoru, tlumení, brzdy, pozice jezdce. na druhém místě BMW, Aprilka, ta je zase určitě nejsportovnější ze všech bajků, dobře funguje elektronika, a quickshifter je jemnější než u BMW, obě ho mají v základu. Báwo má zase dynamický podvozek, který dobře tlumí nerovnosti, Nový monster hodně dohání použitými komponenty, brzdy, tlumení, motor je taky hodně podařenej, ikdyž tolik koní nemá jako první trojice, co mě tam fakt sralo je poloha nohou na motorce, špičky dovnitř, paty ven . A poslední pro mne byla Kawa, nemá možnost nastavení map, a vůbec se mě nelíbí ten předek.
Takže za mě:
1) KTM
2)BMW, Aprilia
3)Ducati
4) Kawasaki
Takže asi tak