1 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
Za ty peníze opravdu nějaký starší GS500 pod 35kW, nebo koukni na XJ600...
nejlepší by asi bylo ještě něco málo ušetřit, nebo si pujčit třeba od rodičů
1 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak silnou motorku?
Naposledy editováno 13.07.2014 14:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak silnou motorku?
ZombiRider píše: To se divim, že ještě nikdo nechce aby ukázala kozy , jo a pro holku jedině jawu 350
To tak pro technicky zdatnou holku..
No, mozna kdyby mela Vape.. Ale stejně, Jawa se kupuje z nostalgie, z patriotismu ale určitě ne na ježdění.
Brzdy, podvozek a tak nejak vubec vsechno je špatně, to gs na tom bude lépe :)
1 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak silnou motorku?
dva_hrnce píše: To tak pro technicky zdatnou holku..
No, mozna kdyby mela Vape.. Ale stejně, Jawa se kupuje z nostalgie, z patriotismu ale určitě ne na ježdění.
Brzdy, podvozek a tak nejak vubec vsechno je špatně, to gs na tom bude lépe :)
Tenhle rok bych si chtěl pořídit jawu a světe div se ne z nostalgie, ale na ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
125 ne, na tom neudržíš v provozu tempo s auty a v kopci nepředjedeš náklaďák
250 - vtr, cbf, ybr
500 - cb (cbf), er, gs
aby ses nebála dát plný plyn (kdyby sis nechtíc přidala, aby jsi nezazmatkovala) a motorka tě neutahala (nevyježdění se moc silně drží řídítek)
je ti 18, nejsi vyježděna v autě a nemáš zažitý provoz - osobně bych byl na první roky pro 250
ale většina lidí tě bude uklidňovat, že 500 zvládneš
Naposledy editováno 13.07.2014 16:22:49
Pořádný rukavice jsou taky potřeba, při pádu člověk reflexivně strká ruce pod/před sebe a jsou první na ráně a často se stává, že při pádu člověk po rukou klouže.
No a potom bundu a gatě, kůži nebo textil - záleží na rozpočtu. Prvně je lepší brát bundu, hlavně když je chladněji, tak pořádná bunda tolik neprofoukne. Kalhoty by měly být od stejný značky, aby šly hned zipem spojit s bundou.
Textilní hadry jsou takový víceúčelový, mívaj vyndavací termovrstvu (super věc), vydrží i solidní déšť bez promoknutí a jsou řádově levnější. Jde tu o větší pohodlí za cenu menšího bezpečí (oproti kůži, jinak pořád 100000x lepší jak mikina+rifle).
Kůže víc chrání při pádech, hlavně skluzech, kvalitní kůže se při první klouzačce ani neprodře, ale chce to brát přesně na svou velikost, aby chrániče seděly tam, kde mají a při pádu se neposouvaly. Ale tady to už si to chce víc připlatit.
Co se bot týče, tak to chce alespoň boty, co jsou pořádně pevný a co podržej kotník. Nějaký kanady nebo alespoň vyšší trekovky jsou pořád lepší jak obyčejný kecky. Jak jsou peníze, tak hurá i pro boty na motorku.
Jinak celá výbava do začátku se nechá za slušnej peníz koupit v Chlumci v BC. Maj tam všechno pohromadě a hlavní je, že se to nechá na místě vyzkoušet a je to bez zbytečnýho lítání sem a tam kvůli každýmu kousku výbavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak silnou motorku?
ZombiRider píše: Tenhle rok bych si chtěl pořídit jawu a světe div se ne z nostalgie, ale na ježdění
Tak aby sis vůbec zajezdil
5 reakcí na tento příspěvek Jak silnou motorku?
mckatty14 píše: Děkuji za názory :) ... tak asi vyhraje gs500 . Největší problém bude hledat ale vejšku ty moto jelikož 156cm zvrček nedosáhne na zem většinou :D
GS má celkem úzké sedlo a dá se snížit výměnou kostí na centrálu a popušněním vidlice v brýlích
mckatty14 píše: Děkuji za názory :) ... tak asi vyhraje gs500 . Největší problém bude hledat ale vejšku ty moto jelikož 156cm zvrček nedosáhne na zem většinou :D
Ségra má cca 160cm a v pohodě zvládne malého Varana (XL125), který je oproti GS500 znatelně vyšší. Takže toho bych se být Tebou rozhodně nebál, i když nezáleží jen na celkové výšce, ale i na poměru délek nohou/trupu/rukou. Trochu může orientačně pomoci program Motorcycle Ergonomics Simulator, ale nakonec si stejně musíš na motorku sednout a "vyzkoušet na vlastní kůži", takto od stolu nejde poradit jednoznačně.
Ale jak už zde zaznělo, pokud se budeš na GS500 učit, tak to poznáš už při výcviku, zda Ti "sedne" a navíc uvažuje, že až potom pojedeš "sólo", bude to snazší, než s instruktorem za sebou. Navíc je to motorka nenáročná, relativně jednoduchá, těch pár úkonů údržby (mazání páček, lanek, čepů - vše dobře přístupné) zvládne i dítě. Jen hlídej hladinu oleje - o tom, jak je na to motor GS500 cimprlich a že kontrolka mazání by se tady měla jmenovat spíš "kontrolka zadření", už toho bylo na fóru napsáno mraky.
Jinak tu Kubovu motorku mohu vřele doporučit - relativně známý člověk a i budeš vědět, co se na ní kdy řešilo a nehrozí, že by dělal "mrtvého brouka". Jen, jak tu bylo poukázáno na těch "39kW", tak to mi moc nesedí - neseškrcená GS500 má 45k, což je cca 34kW a do toho se s A2 vejdeš. 39kW je tak 54koní a tak silný motor dvouválcová verze GS500 nemá.