paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 sytič
Čus tak budu měnit plynový lanko a chci se zeptat jak těžko se to dava do rychlopalu ?

A sytič u babetty se mi zavře a po přidání plynu otevře takto : http://mylms.cz/obr...tta210/karbec2-1.jpg

Je to dobře nebo se ma otevřít víc ?

A ještě když povolim to lanko takto : babetta pojede víc ? Protože ja to mam povolene na půl asi od origo ja v tom nehrabal.

A prosím aby tady Scorpioooo a sered nepsali !!!

Blokovaní uživatelé: sered, bmw3987, Jiří78, Hyncic
Předchozí
1 2
Následující

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 18:48 | Nahoru | #1
To už fakt nemůže být pravda. Já tomu prostě nevěřím.

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 18:50 | Nahoru | #2
Hele prosím pokud nechceš slušně poradit tak sem nepiš (te).

Naposledy editováno 23.06.2014 18:51:15

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 18:54 | Nahoru | #3
ten sytič má 2 polohy , když budeš pomalu otáčet plynem tak musí dvakrát cvaknout a je otevřený na obrázku je podle mě v poloze 1

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 19:01 | Nahoru | #4
Aha ok díky A veděl bys ještě toto ?

A ještě když povolim to lanko takto : http://img246.image...g246/497/plynuy3.jpg

Tak babetta pojede víc ? Protože ja to mam povolene na půl asi od origo ja v tom nehrabal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 19:22 | Nahoru | #5

kokoska50 píše: Aha ok díky A veděl bys ještě toto ?

A ještě když povolim to lanko takto : http://img246.image...g246/497/plynuy3.jpg

Tak babetta pojede víc ? Protože ja to mam povolene na půl asi od origo ja v tom nehrabal.



A ty si jako myslíš, že na tyhle otázky má cenu něco psát? Já si myslím, že na to už ..., ne, už mě to nebaví nikam to nevede. Každý den nové téma a pokaždé spousta otázek na spoustu hovadin. Jsi si jisty, že víš jak ta babetta vlastně funguje nebo jak cokoliv funguje. Mám pocit, že na tohle asi nemáš vlohy. Promiň, každý jsme nějak začínali, ale tohle je opravdu už moc. Ale držím ti palce, ona ta babetta už asi nepojede, ale možná se něco naučíš. Třeba to, že čemu nerozumíš, tak do toho nevrtej.

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 20:18 | Nahoru | #6
Pikoska, predkoska Kokoska
Tys opravdu neskutecnej! Nepsals naaahodou ze jedno vlakno staci?To tady budes zasirat tim slovnim prujmem furt und fest mit antigest?
Podle tebe mas rozebranou spojku, odkroucendj valec s odsroubovanym pistem a ted se jeste se*es do karburace? K tomu pochopitelne uriznutej vejfuk a odkroucenej steft na valci!
Nase* si na ruce a popros tatinka s maminkou at te odstrihnou od Netu

Naposledy editováno 23.06.2014 20:19:23

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 20:33 | Nahoru | #7
Jiří78 Díky zaručuju vám že moje babetta pojede jen chci dat všechno dokupy u babetty.

sered Nechápu co jsem ti udělal pokud se ti nelibi moje temata tak je nečti ani sem nepiš.

Vyfuk se uřizne 8 cm proto že to zvyši vykon zeptej se kalimerra nebo to maš i všude na internetu .
Už jsem psal šteft je opraven.

Babettu hodlám trochu renovovat aby nějake ty km ještě vydrželi lanko jsem už vyměnil.

A prosím je tu někdo ochotný kdo by poradil toto ? :

A ještě když povolim to lanko takto : http://img246.image...g246/497/plynuy3.jpg

Tak babetta pojede víc ? Protože ja to mam povolene na půl asi od origo ja v tom nehrabal.

A ještě pokud na te jehle je takovy maly cuplik (prominte nevím jak to nazvat)
Tak ten je na 1 zaražce ma to tak být ?
Díky kokoska50

Naposledy editováno 23.06.2014 20:39:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 20:50 | Nahoru | #8
Jiří78> tak porad premyslime se Scorpioooo kdo si tady dela prde*. To prece nemuze byt pravda - sytic = rychlopal..... Vykroutit = vysroubovat, caplik na jehle.....

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #9
Tvoje babetta už nepojede víc, každopádně tím šteluješ vůli na plynovém lanku.
Originál je druhý zářez z hora na jehle.

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 20:58 | Nahoru | #10
Tím štelovákem na tom lanku seřizuješ bowden aby ti lanko tahalo za šoupátko bez zbytečných vůlí. Tím rozhodně bábě na rychlosti nepřidáš.

(reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:00 | Nahoru | #11
Kalimerro>Byl jsi rychlejší, ale to nevadí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:01 | Nahoru | #12

sered píše: Jiří78> tak porad premyslime se Scorpioooo kdo si tady dela prde*. To prece nemuze byt pravda - sytic = rychlopal..... Vykroutit = vysroubovat, caplik na jehle.....



Taky jsem na vážkách, jestli mu pomoci nebo se na to vy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #13
[quote=Jiří78]Taky jsem na vážkách, jestli mu pomoci nebo se na to vy....[/quote
Nekdo ze zdejsich starejch bardu si dela pr*el a dobre se bavi, jinak to neni mozny, vzdyt snad tenhle udelal RP a snad tedy ma IQ>houpaciho kone.

Naposledy editováno 23.06.2014 21:07:59

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:30 | Nahoru | #14
Kokoska50 píše - Vyfuk se uřizne 8 cm proto že to zvyši vykon zeptej se kalimerra nebo to maš i všude na internetu

Těmi 8cm si nejsem jistý. Podle toho co všude čtu, tak od vstupu kolena do výfuku naměříš 5cm a potom to uřežeš. Takže základy matematiky - tvých 8cm + naměřených 5cm = 13cm. No nevím, že by na babettě to koleno zasahovalo do výfuku 13cm. Takže někdo blbě měřil a blbě řezal, ale to už se řešilo jinde.

Naposledy editováno 23.06.2014 21:31:54

(reakce na) Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:34 | Nahoru | #15
sered> No taky si myslím že se tu někdo dobře baví .

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 21:42 | Nahoru | #16
Tak to je maso kokoska50 seš fakt bourák To pívo musíme někdy dát,bude prdel Doufám že existuješ

Naposledy editováno 23.06.2014 21:44:02

Babetta 210 sytič

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2014 v 23:22 | Nahoru | #17
Pořád doufám, že kokos je tak nějak reálný člověk... Takže.. Tím "šroubem, krutem, závitem" fakt nepoladíš babettu tak, aby jela víc - obzvlaště bez motoru.. Slouží k seřízení vůle mezi šoupátkem a bowdenem a ve výsledku i rukojetí plynu jak psal Jiří78...
Karburátor JIKOV 2912DC 2822 má dvoustupňový sytič ovládaný lankem plynu, na tom obrázku je clonka v poloze "jedna".. Tzn. Na karburátoru máš podle tvého výraziva šťudl, když ho zmáčkneš, tak zapneš sytič, postupným přidáváním plynu se clonka (asi blbej výraz - ten kus plechu s dírkou před tó díró přes karburátor) otvírá.. Ve dvou stupních.. To znamená po kouskách.. Přidáš do půlky, otevře se na tuhle polohu, přidáš do 3/4 otevře se úplně, tak nějak to funguje.. A až tohle pochopíš, tak i moje přítule souhlasí, že tě musím pozvat na to pivo..

Naposledy editováno 23.06.2014 23:27:17

Babetta 210 sytič

23.6.2014 v 23:25 | Nahoru | #18
Jo a promiň, že se ti do tohohle vlákna zase seru...

Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 10:21 | Nahoru | #19
Scorpioooo Díky už mi to nevadí když jsi mi to pěkně popsal .

A ještě poslední věc bych se ted chtěl zeptat na te jehle jsou zaražky a když to mam na první zaražce je to ok ? díky

(Předtím mě někdo psal že at skontroluju na které zarážce to je).

Jiří78- Ja vyfuk nasadil označil to a pak jsem to vyndal uřizl 5 cm za označením (Jako ted mi to tam trčí 4-5 cm.)

A ta trubka kterou jsem uřiz ma něco malo přes 8 cm.

A ještě takže se natira olejem jen to černý těsnění ? (zelený ne ?)

A ještě dal jsem tam o 10-20 cm delší lanko

(Jinak existuji)
Děkuji za odpovědi

Naposledy editováno 24.06.2014 10:40:21

Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 13:55 | Nahoru | #20
A ještě když nemam v karburatoru plynove lanko tak se to dobře vrací to lanko spět a když to mam v tom se to nevrací může to byt tím že je už slaba pruzina šoupátka ?

Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 14:01 | Nahoru | #21
dodrb zas niečo nech je sranda
už si pozeram tvoj profil každy den a čakam kedy založiš zase novu temu

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 16:14 | Nahoru | #22
Prsím poradíte ?

A ještě když nemam v karburatoru plynove lanko tak se to dobře vrací to lanko spět a když to mam v tom se to nevrací může to byt tím že je už slaba pruzina šoupátka ?

A ještě poslední věc bych se ted chtěl zeptat na te jehle jsou zaražky a když to mam na první zaražce je to ok ? díky

(reakce na) Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 17:11 | Nahoru | #23
kokoska50> Ne, není to pružinou, ale ani po zapnutí mojí nové křišťálové koule nevím, co jsi dodrbal.. A opět ne, jehla je standartně na druhým zářezu..
ALE TO MÁŠ NAPSANÝ V NÁVODU K OBSLUZE...

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 17:38 | Nahoru | #24
Je fakt, že jak se tu někdo zmínil, kokoškova témata v celku dělají slušný základ pro podrobný manuál nebo FAQ, takže nakonec to může být i přínosem, každopádně:
- plynové lanko se ti nevrací protože máš celkově zanedbaný stroj, takže máš zarezlé i to přiblblé lanko, stejně jako všechny ostatní, rezavý řetěz určitě taky takže skřípe ti protože je suchý (to máš už radu předem).
- už jsem jednou psal, druhý zářez z hora (teď se bavíme o té jehle).

(reakce na) Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 17:45 | Nahoru | #25
Kalimerro> To by nebyl FAQ, ale návod k obsluze.. Vždyť se ptá na to, co na těch pár stránkách máš vesměs napsaný...

Babetta 210 sytič

24.6.2014 v 18:25 | Nahoru | #26
Ok díky tak bych to měl dát na 2 zářez ?

Jinak lanko je nové a řetězy nejsou zrezlé

Naposledy editováno 24.06.2014 18:26:20

Babetta 210 sytič

25.6.2014 v 06:18 | Nahoru | #27
Když píšu druhý tak to dej na třetí, to dá přeci logiku

Babetta 210 sytič

25.6.2014 v 12:34 | Nahoru | #28
Jasně dám to na druhý

(reakce na) Babetta 210 sytič

25.6.2014 v 18:07 | Nahoru | #29

Jiří78 píše: Kokoska50 píše - Vyfuk se uřizne 8 cm proto že to zvyši vykon zeptej se kalimerra nebo to maš i všude na internetu...



Jde je o to, že u Babetty, konkrétně u B210 zasahuje trubka výfukovýho kolena fatálně hluboko do tlumiče, z výroby asi tak 10 - 15 cm. Jeho zkrácením, tedy kolena tak, aby roura končila asi 5 mm od hrdla tlumiče, tedy zevnitř pochopitelně. Pak se výrazně změní chod rázové vlny v tlumiči a tím i vyplachování válce novou dávkou směsi. Ovšem za předpokladu, že je koleno a hlavně vložka tlumiče řádně vyčištěna a odkarbonována. Pak to jede lépe a přidá to asi 5 až 10 km/h na maximálce (u B210). Někde to přečet a jistě stále neví, která bije. Je mladej, stane se.

Ostatní nekomentuji, strop jednoho je podlahou druhého, řekl jistý Bob Dylan. Pokud mohu mlaďasovi doporučit, zatím moc nelaborovat, jistě je v místě servis, kde mu odborně poradí, resp. to udělají. Protože například spojky u B210 jsou neuvěřitelným aparátem, dosahujícím tak sofistikovaných požadavků na zkušenosti motoristy a na servis, seřízení jako příprava raketoplánu ke startu

Naposledy editováno 25.06.2014 18:09:28

Babetta 210 sytič

25.6.2014 v 19:10 | Nahoru | #30
Zajímavá myšlenka, já mám za to, koleno je z výroby tak dlouhé proto, aby končilo těsně před první přepážkou čímž se jakoby zúží prostor pro odchod spalin - takový přicpaný výfuk vlastně. Je to údajně z důvodu maximální rychlosti pro moped - zkrátka restrikce.
Vzhledem k tomu, že výfuk není dvoukomorový tak o lepším výplachu asi nemůže být řeč, teda alespoň chápáno mojí logikou, ale přiznám se, že si nejsem stoprocentně jist.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 Aprilus 31 30.5.2024 v 08:20 cmiral
Čep kyvné vidlice Babetta 210 Mira- 1 28.5.2024 v 21:35 Drak1
otázky k babette Babetta 210 pitbikeros 17 22.5.2024 v 07:20 papiboy
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros


TOPlist