Nejdřív nastartovala, ale po přidání plynu nešla do otáček a začala střílet do sání. Pak jsem hnul s jehlou v šoupěti a jela jak za mlada. Po zaparkování jsem normálně chcípnul motor a koukám, že ze zapalování se linul slabej kouř.
Po dvou dnech k ní příjdu a stejnej problém. tak jsem očistil kladívka, kouknul na předstih a odtrh, a na kladívkách lítaly blesky, tak jsem vyměnil kondík a v pohodě, ale po asi 10 min. jízdy zase začala stílet do sání a ztratila tah..po pohledu na zapalování zase mezi kladívkem a kovadlinkou lítaj jiskry a celý zapalování je žhavý..otázka, čím by to mohlo být ???
jinak kladívka, kondík i indukční cívka jsou nové....nastartuje jen na roztlačení, ale nic se nemění..Filtr tam je starší typ ze starších kývaček , s ručním sytičem, ale i bez něj se nic neděje...
Máš tam baterku,nebo jedeš jen na zapalování?Případně by ti to mohlo masivně přebíjet,to by mohlo taky dělat tyhle problémy.
Kolik kondíků už ti odešlo? V dnešní době je totiž problém sehnat novej kondík, kterej něco vydrží. Zkus doma najít nějakej starej poctivej komunistickej. Pokud i ten po chvíli vydechne, tak se o tom dá bavit.
Kladívko je v jakým stavu? Nemáš na něm pecku? Jsou plochy dokonale rovný a dotýkají se celou plochou? Jde o původní komunistický kladívko nebo o novodobou repliku?
Jo a preventivně ještě zkus vyměnit indučku...
Naposledy editováno 22.06.2014 10:09:20
Kontakty jsou v cajku, Kondík tam byl novej, tak jsem zkusil dát ještě jeden novej, taky nic a to samý, když jsem našel 2 funkční doma z pionýra ( na něm makaly v pořádku) u jednoho dokonce k žádný změně nedošlo, ale na fichtlu maká.. a tu indučku vyměnit zkusim za starou co doma najdu
Pokud to bude v pořádku(max kolem osmi voltů pro 6V baterii),můžeš zkusmo změřit kolik bere indučka při sepnutém kladívku.Odpojíš z ní konektor č15,a mezi něj a indučku zapojíš sériově ten multimetr přepnutý na měření stejnosměrného proudu.Použij zdířku a rozsah 10A.Odběr indučky by měl být cca 4A.pokud je to víc,máš někde krpu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |