globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Majitel
8.6.2014 v 17:50
Dobrý den,
potřeboval bych poradit. Při prodeji rodinného domu jsem ve sklepě našel motorku. Byl u ní jen velký technický průkaz, který je napsán na mého dědu, který bohužel již 10 let nežije. V dědické řízení tento objekt nebyl uveden. Takže vlastníkem je stále děda. Motorka, dle odhadu, v tom sklepě stála asi 40 let. Po celou dobu se neplatilo žádné pojištění. Jak tu motorku napíšu na sebe? Má to cenu uvádět ji do provozu?

Předem děkuji za odpovědi. :D

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

8.6.2014 v 18:04 | Nahoru | #1
No hlavně to podstatné co to je za moto?

(reakce na) Majitel

8.6.2014 v 18:14 | Nahoru | #2
tetrevarna> Jawa 250/353 kývačka 1957

Majitel

8.6.2014 v 18:20 | Nahoru | #3
Samozřejmě tato motorka se vyplatí a hlavně je o to cennější pochází z rodiny. Pojistné lze vymáhat jen 3 roky z5.
Stalo se že pojišťovna po doložení důkazu nepojizdnosti ustoupila. Zajděte za notářem který řešil dědictví ať dopíše moto do dědictví.

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

8.6.2014 v 19:05 | Nahoru | #4
pokud neprovozuješ tak neplatíš pojištění. malý tp asi není.. napiš si plnou moc že ti to děda prodal ještě za jeho života a ty jim na úřadě řekni že jsi motorku zpojízdnil až ted. za pokus to stojí.

Majitel

8.6.2014 v 19:53 | Nahoru | #5
Muzes znovu otevrit dedicke rizeni a nechat tu motorku projit dedictvim. Ceka me to taky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

8.6.2014 v 20:32 | Nahoru | #6
ja1> jasný, a ty si myslíš, že ta plná moc bude platit 10 let ? naivko

Jak píšou kluci nade mnou - leda znovu otevřít dědické řízení...

Naposledy editováno 08.06.2014 20:32:50

Majitel

8.6.2014 v 20:40 | Nahoru | #7
Resim momentalne to same. Pojisteni neni problem, staci dolozit, ze nebyla provozovana (fotka motorky ve sklepe, atd.), nove snad ani to ne, CKP naopak musi prokazovat tobe opak.

Co se tyce majitele - pokud je motorka stale v evidenci, tak nepomuze zadna zfalsovana kupni smlouva, protoze odhlasit na tebe musi majitel, ten vyjde z dedickeho rizeni, ktere musis znovu otevrit. Jedina sance je ta, ze motorka v evidenci neni (trvale odhlaseni nebo proste v novem registru nejak chybi, coz nevim, jestli je mozne), pak prodej nepodleha evidenci na inspektorate a staci prohlaseni, ze ti ji deda za zivota proste dal (kupni smlouva muze byt i ustni).

Taky jsem objevil motorku po tete, ktera je >10 let mrtva a snazim se sehnat potvrzeni o trvalem vyrazeni, ktere snad melo probehnout (mam technicaky, ale znacky moto nema).

Naposledy editováno 08.06.2014 20:40:55

(reakce na) Majitel

8.6.2014 v 21:18 | Nahoru | #8

2stroke píše: ja1> jasný, a ty si myslíš, že ta plná moc bude platit 10 let ? naivko

Jak píšou kluci nade mnou - leda znovu otevřít dědické řízení...


nemusí být ověřená a není nikde psano jak má být stará. nejlíp by ale udělal,že by se šel zeptat na úřad.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

8.6.2014 v 23:25 | Nahoru | #9
2stroke> u mrtvých papíru se dělá běžně, že si napíšeš sám plnou moc za mrtvího

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

8.6.2014 v 23:33 | Nahoru | #10

kawajawa píše: 2stroke> u mrtvých papíru se dělá běžně, že si napíšeš sám plnou moc za mrtvího



Jenze je tu jaksi problem, ze mrtvy po smrti uz neni majitelem vozidla, tim je dedic.

(reakce na) Majitel

8.6.2014 v 23:57 | Nahoru | #11

kawajawa píše: 2stroke> u mrtvých papíru se dělá běžně, že si napíšeš sám plnou moc za mrtvího

to bych chtel videt. Kdyz uvidi rocnik majitele tak je to vubec nezarazi myslim na dopravce...

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

9.6.2014 v 07:36 | Nahoru | #12
A PŘDEVŠÍM SE JEDNÁ O PODVOD! j.

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

9.6.2014 v 07:55 | Nahoru | #13
Tak především dopravní inspektorát stejně tak ČKP nemá možnost jak ověřit úmrtí, já osobně znám žijící ročníky 24. a výš, pokud motorka není součástí dědického řízení je stále mrtvého a aby jí pozůstalý mohli přepsat na sebe a pak na nového majitele musí se otvírat dědické řízení, což se jim většinou nechce a tak jsou papíry mrtvý a proto tento postup s plnou mocí, druhá možnost je jezdit na původního (mrtvého) majitele. Je to běžná praxe u veteránu

Benda1: celá ČR je podvod

(reakce na) Majitel

9.6.2014 v 09:22 | Nahoru | #14

kawajawa píše: Tak především dopravní inspektorát stejně tak ČKP nemá možnost jak ověřit úmrtí, já osobně znám žijící ročníky 24. a výš, pokud motorka není součástí dědického řízení je stále mrtvého a aby jí pozůstalý mohli přepsat na sebe a pak na nového majitele musí se otvírat dědické řízení, což se jim většinou nechce a tak jsou papíry mrtvý a proto tento postup s plnou mocí, druhá možnost je jezdit na původního (mrtvého) majitele. Je to běžná praxe u veteránu

Benda1: celá ČR je podvod


jezdit na mrtvého v pohodě..ale musí mít malý TP . píše že našel jen velký TP

(reakce na) Majitel

9.6.2014 v 13:21 | Nahoru | #15
Benda1> jakého podvodu se dopouští když pojede na motocyklu napsaného na zemřelého??

(reakce na) Majitel

9.6.2014 v 13:23 | Nahoru | #16

Redguy píše: Jenze je tu jaksi problem, ze mrtvy po smrti uz neni majitelem vozidla, tim je dedic.


mrtvý je majitelem i po smrti

(reakce na) Majitel

9.6.2014 v 13:29 | Nahoru | #17

Redguy píše: Jenze je tu jaksi problem, ze mrtvy po smrti uz neni majitelem vozidla, tim je dedic.


aby se stal vlastníkem dedic,musí být dědické řízení. to mu však nijak nebrání v provozování pokud má pojistku a stk.

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

9.6.2014 v 13:34 | Nahoru | #18
na úřad s plnou mocí od dědy a nechat vystavit duplikát malého tp pro ztrátu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

9.6.2014 v 21:43 | Nahoru | #19

ja1 píše: na úřad s plnou mocí od dědy a nechat vystavit duplikát malého tp pro ztrátu

uz jsi to zkousel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

11.6.2014 v 00:09 | Nahoru | #20
keymaker> já jo 2X a už jsou jen a jen moje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Majitel

11.6.2014 v 10:31 | Nahoru | #21

kawajawa píše: keymaker> já jo 2X a už jsou jen a jen moje

můj děda byl ročník 1910 to by už asi neprošlo...

(reakce na) Majitel

13.6.2014 v 16:53 | Nahoru | #22

keymaker píše: můj děda byl ročník 1910 to by už asi neprošlo...


1901 a prošlo taky.. ono to nemusí být ověřené,proto se tomu nevěnují.

1 reakcí na tento příspěvek Majitel

16.6.2014 v 08:43 | Nahoru | #23
Máte chlapci zázračné ty Vaše DI. U nás prolustrují majitele dle matriky a ihned vidí jestli je živý či nikoliv, takže bajkám o přepisech dokladů vedených na mrtvého nevěřím ani za mák. Prostě jestli je jednou doklad na mrtvého tak jedině dědictví, s právníkem a nebo jinak úředně oficiálně, jinak přesto vlak nejede.
Antidatované smlouvy, plné moci a podobně nemají žádnou hodnotu v tomto případě.
(U nás na DI, jestli to u Vás jde tak gratuluji, ale nevěřím)

(reakce na) Majitel

16.6.2014 v 21:52 | Nahoru | #24
Dolin> Jo jo u nás je to stejné registr je registr a u nás když přinesou plnou moc starší 6mesiců tak koukají a ještě po mrtvole tak to vůbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116795 Dnes v 15:26 Jirka_S
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist