http://www.ktm.com/enduro.html
Naposledy editováno 24.05.2011 10:49:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
Vespa píše: Ta 250 EXC-F jede jinak když se odborně otevře a dá se na ni výfuk (Akrapovič)
S ním to neřve o moc víc ale jede suprově. Ale pořád je to povahově točák, to jo. To na ní pro mě bylo právě pozitivní, že jízda měla grády a přitom ve spodku neucukala.
Oproti tomu WR by ale mohlo být co hledáš, protože to je pravej opak - jede hodně na spodek a je takový klidný. Až moc klidný - nudný na mě, takže ho dávám pryč. Není to to co u motorky hledám.
Zato jsem se svezl na kamarádově 125 EXC 09 "siksdeyswoe" a už jsem ji nevrátil Je to přesně co jsem celou dobu hledal, totální stroj na adrenalin, divočina a neustálej závod, miluje jízdu na plno a nesnáší loudání a usínání - a přitom je poslušná jak žádná jiná, nevytrestá mě a všechno mě na ní jde
Krasavice, ta musí zatáčet sama.. Škoda pro mě, že při mojí váze bych měl asi velkou spotřebu pístů..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
S těma pístama jsem taky zvědavej. Dám teďka komplet novej vršek a budu to průběžně sledovat. Nejezdím neustále naplno, takže doufám v nadprůměrnou životnost
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
Naposledy editováno 07.06.2011 11:21:03
Vespa píše: Gas> děkuji - zatáčí neskutečně.
S těma pístama jsem taky zvědavej. Dám teďka komplet novej vršek a budu to průběžně sledovat. Nejezdím neustále naplno, takže doufám v nadprůměrnou životnost
No ,nevím jak můžeš na dváce nejet na plno.Vždyť ona má všechno nahoře - nebo nic,takhle to je aspoň u té naší když si ji půjčím od kluka.Nebo ta tvoje má plynulý nárůst výkonu?Abych to trochu přirovnal tak do tří čtvrtin ot. se nic neděje a pak kopanec a jak píchlý prase.
Naposledy editováno 07.06.2011 17:39:33
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
Výkonu na rozdávání, motor je točivější, v nižších otáčkách chybí ,,kulatost" velkého objemu. Reakce na přidání plynu mi přijdou nepřiměřeně zbrklé - možná je problém v plynové rukojeti, je tam vakl jako prase. Je to dost nepříjemné, alespoň já jsem byla stále ve stresu při kamenitých sjezdech, ve výjezdech mi to ani nepřišlo, tam na tom plynu člověk visí tak nějak přirozeně. Chybí tam prostě výběr režimu, jako to má třeba Husaberg na řidítkách. Možná je to tím, že jsem doteď jezdila 2T. Přední vidlice je skvělá, stejně tak světlo, které opravdu funguje a za šera lze jet jak ve dne. Oceňuju i stojánek, který se kreténsky nesklopí sám. 350 je pocitově i fakticky lehká, má příjemná řidítka - tak nějak svým sklonem nutí k dobrému postavení těla a rukou. Na zadní jedovatou brzdu si asi nezvyknu nikdy, ale zase musím říct, že motor jsem si nezašlápla ani jednou. Má nízkou spotřebu paliva, což je určitě dáno tím, že já se pohybuju spíš v nižších otáčkách. Trochu pitomý mě přijde umístění chcípáku. Několikrát jsem při odložení mačkala startér Někdo se tady zmiňoval o vibracích . Já je zaznamenala až ve vysokých otáčkách, ale jen mírně, včera jsem si na chvíli vlezla na tříkilo Gase a ten má ty vibrace ve středních otáčkách daleko větší.
Na závěr snad jen to, že já jsem prd jezdec, s váhou drozda a sílou komára. S 350 jsem neměla problém, ale je pravda, že jsem byla neustále ve střehu kvůli reakci toho plynu, občas bych mohla štípat zadkem stovky hřebíky.
Naposledy editováno 30.07.2011 16:21:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
450 uz ma 3 druhy map k nastaveni pod sedlem...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
Ahoj,pěkné zhodnocení překvapuje mě ta váha , že proti 2t nevidíš problém...
Zde je kdyby o ní někdo měl zájem.
Naposledy editováno 22.01.2012 22:10:11