DucS píše: t_freedom> přesně jak píšeš...chudá směs je pro motor dost zatěžující,když se k tomu přidá kvalita paliv v ČR a příměs bio..
Má tedy smysl tankovat jen VERVU 100 a nebo stooktanovku od OMV? Já to tak léta dělám a moje bajky nikdy nic jiného neviděly. A oktávka RS taky ne...
Má to smysl? Četl jsem, že jediná OMV dováží benzín z Rakouska a garantuje jeho kvalitu. Ostatní čerpačky prý stojej za prd? Pravda a nebo lež?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Petta píše: Já si myslím, že tankovat 100 oktanovej benzín je zbytečný ba naopak . Ten motor je konstruovanej na určitý oktanový číslo a 100 má vyšší bod hoření a směs se nestačí
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..
Tak s tímhle nesouhlasím. Minimální oktanové číslo je v manuálu na SF i na oktávku uvedeno 95, ale o horní hranici nikdo nic neříká. Naopak si myslím, že vyšší oktanové číslo zamezí tzv. detonačnímu spalování a klepání motoru. Motoru nemůže uškodit,právě naopak. Kdo nás rozsekne?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Kdo ma trochu technickeho vzdelani a mysleni musi videt ze letmac je zcestne technicke reseni - je to delany jen na efekt a bez uzitku. Aby to melo srovnatelne vlastnosti s klasikou musi to byt tezsi nebo z lepsiho materialu - slozitejsi technologii vyrobeno.
drippera píše: Tak s tímhle nesouhlasím. Minimální oktanové číslo je v manuálu na SF i na oktávku uvedeno 95, ale o horní hranici nikdo nic neříká. Naopak si myslím, že vyšší oktanové číslo zamezí tzv. detonačnímu spalování a klepání motoru. Motoru nemůže uškodit,právě naopak. Kdo nás rozsekne?
Máš recht
Jinak u výkonných motorů má smysl tankovat benzín s vyšším oktanovým číslem. Už jen kdyby to mělo být kvůli lepší odolnosti proti detonačnímu spalování...jak jsi napsal. Výkonu to sice pomůže minimálně,ale u některých motorů to nepatrně poznat je.
Naposledy editováno 17.05.2014 20:08:28
NP píše: Zeptejte se Papezika na jeho sbirku propalenych pistu, co mu visi na zdi z 1098, kde si majitele mysleli ze jim to vydrzi vecnost, kdyz to budou honit furt po okruhu a divi se pak, ze je motor po 10000 km KO (a to mohli byt jetse radi, ze to vydrzelo tolik), jak je motor udelany jako zavodni, tak to nikdy nemuze byt nejaka trvalka jako stary boxer
Bullshittyyy!!! To je zase kec...jako taky jsem slysel, ale neni to pravidlo
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Spíš bych radši tankoval něco bez řepky pokud možno...
p.s.:Přeci si nemyslíte,že máte v těch hypermoderních strojích tak tupej management,kterej nerozpozná klepání?!
Naposledy editováno 17.05.2014 21:44:26
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
NP píše: Sefo > jo, mas recht, servisaci jako Papezik strasne kecaji a po nocich nici soucastky aby je pak mohli ukazovat a vykladat k nim pohadky na dobrou noc
Nejvetsi pohadky pochazeji prave od servisaku, bratri Grimove hadr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Drippera: ty kterej tu psal ze pozna rozdil v tlumici jednotce streeta a tuona nepoznas rozdil mezi letmou kyvkou a oboustranou?
Kdo ma trochu technickeho vzdelani a mysleni musi videt ze letmac je zcestne technicke reseni - je to delany jen na efekt a bez uzitku. Aby to melo srovnatelne vlastnosti s klasikou musi to byt tezsi nebo z lepsiho materialu - slozitejsi technologii vyrobeno.
Píčovina jako kráva vole....
Petta píše: Já si myslím, že tankovat 100 oktanovej benzín je zbytečný ba naopak. Ten motor je konstruovanej na určitý oktanový číslo a 100 má vyšší bod hoření a směs se nestačí
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..
pleteš si pojmy...
to není vyšší bod hoření ...ale vyšší odolnost vůči detonačnímu hoření - což je ve spalování velkej rozdíl. Bod vzplanutí i výhřevnost je stejná - jen ho lze spalovat stále při průběžným hoření i při vyšším tlaku - nebouchá/nedetonuje ale stále hoří.
Na chodu motoru to možná poznat je - nepoprskává tolik do vejfuku...ale ten kdo tvrdí jak mu padá spotřeba a jede to víc, prostě jen "chce" aby to tak bylo. Jedinej motor, kterej tu výhodu podobnýho paliva využije je ten co má čidlo klepání a umí si stavět předstih. Tam je relná šance, že by bylo něco znát na výkonu. Ale ten zas nenaženeš jen předstihem. Každopádně nedochází tak často k "marným" cyklům (což každej motor udělá za jednou za...bambilión otáček) kdy i při dodržení oktanovýho minima dojde k detonaci a píst dostane zlomek toho co dostat má...
Já prémiový benzíny netankuju... v zimě, při největších mrazech ale beru 1x-2x za zimu prémiovou naftu od ÖMV neb splňuje podmínky skandinávksý arktiky...(jinak běžně dávám v zimě 5l béna do 70l/nafty jako aditivum)
prémiáky se opravdu vozej z venku... tady se jim to nevyplatí dělat...
Shellka to snad dělá trochu podfuckem... do tanku nalejou sud "něčeho" a pak z cisterny běžnej benzín, prej. Ale některý čerpačky maj opravdu cizí benzín... tuším Ingolstadt.
Naposledy editováno 18.05.2014 00:45:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše:
p.s.:Přeci si nemyslíte,že máte v těch hypermoderních strojích tak tupej management,kterej nerozpozná klepání?!
ufff ...v motorkách? co já vím tak čidlo klepání maj snad nějaký Bawa (GS či co)...a nevím, zdali ti klasickej management dokáže změnit chod ... o nouzáku jsem zatím u motorky neslyšel... leda prostě vypne a nejede...
Já v r.2012 měl v nádrži 95 přes zimu a na jaře to prskalo, střílelo a dělalo všechno co jde...ale jednotka to nechala... takže bych se docela divil...
Jinak ještě že chčije a není VDW... právě jsem domaloval(pro dnešek) zítra kuchyně... jinak by mě Eliška příští týden nepustila
BoxerBáwa pálej i něco kolem 80ky Oktančísla
Naposledy editováno 18.05.2014 07:33:52
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Takže výsledek je takový, že je to sice asi "zbytečný", ale motoru žádnou 100OKT neublížím, že né...
to v každým případě neublíží... nemůže. Diskutabilní je to čištění co píšou v letákách...nevím co tam přidávaj...ale zvýšený okt. číslo není nic co by mohlo ovlivnit špatně chod stroje.
Zmulin> nejde o nakrmení, jde spíš o komprese, špičkovej výkon co z toho taháš a otáčky. Tys měl kompr. 10:1 a 998 má 11,4:1 (jinak nejvyšší běžně použitelnej komp. poměr hraničí s 12:1) ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Píčovina jako kráva vole....
Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?
Ad 100okt benzin, tusim ze tam nakej rozdil v prubehu horeni je - tzn kde neni duvod ho lejt kvuli kompresnimu pomeru tak je to spis konraproduktivni - paliva nejsou moje silna stranka, ale mam za to ze hori o neco pomaleji a mozna ze dokonce i s o neco vyssi teplotou = vic zatezuje nektere komponenty ala vyfukovy ventily...
assassin píše: Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?
Ježíš marjá kulový!!!!
DUCATI nevyrábí "nejlepší" produkty na světě, já jen nedokážu pochopit, v čem je letmáč horší, než klasická kyvka. jezdím na tom už roky a porovnávám to s klasikou, ovšem rozdíl (jak jsi psal v tuhosti či co...) nemůžeš nikdy poznat! Ano, já poznám rozdíl v zadním péru, v ovadatelnosti po namontování kovaných kol a pod. ale když ti zavážu oči a pojedeš na 1098 a nebo R1 ze stejnýho roku, tak rozdíl v kejvačce prostě nemůžeš pocitově nikdy poznat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?
Jasně, jenom škoda že to nemají natřený načerveno
Ale vážně, v principu je jednostranná kyvka míň efektivní, tedy těžší, konstrukčně náročnější (ložiska) a tím pádem v principu náchylnější na poruchy. V praxi ale výhody jako snazší demontáž kola nebo estetická stránka věci asi v běžném životě převažují. Hlavně teda ta estetika .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
V celkovém výsledku pak stejně váha kyvky asi nehraje tak významnou roli.
Ale je prostě hezká a výměna pneu je bez napínání řetězu taky pohodička!
Naposledy editováno 18.05.2014 12:48:04
drippera píše: Franco82> Těžší... Hm. Kolik teda váží Corsaro, když SF má suchý 167kg?
Ty jsi ale vocas chytlavej, nesmíš si hned všechno vztahovat vůči sobě. Napíšu, že v principu je SSSA těžší než tradiční a tvé ego se cítí ohroženo a musíš hned radši dokázat že máš nejlepší motorku, teda motorku ne. Ducati! . Dneska prší a nemůžeš za dealerem na kávičku, tak chápu že jsi nevrlý a nenaplněný .
Se suchou vahou je to taky vtipný, v takovým stavu to nemůžeš ani dotlačit na váhu, neb by se to zadřelo .
Tak ještě jednou pro ty pomalejší, speciálně z východu. SSSA je v principu těžší než tradiční kyvka. Technicky smýšlejícímu člověku je to hned jasné, představí si působící síly a nutnost dimenzovat na to materiál. Když ale někdo udělá špičkovou nebo nedejbože karbonovou SSSA, tak bude samozřejmě lehčí než rozpočtová tradiční kyvka. Při těchto úvahách zjednodušeně neuvažujeme zbytek motocyklu, řeč je jen o kyvce.
A tu svojí kyvku z Corsara vážit nebudu, páč je mi jedno jestli ji má Drippera těžší nebo lehčí
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |