paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 18:39 | Nahoru | #14341
Na okruhu zlatá Hondička nabo Yamaha na. Žádnej stres,motorka jede sama,motor si nechá všechno líbit,žádné poskakování zadniho kola,žádné zákeřné brzdy a ty jen piluješ jízdní styl,co???

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 18:48 | Nahoru | #14342

DucS píše: t_freedom> přesně jak píšeš...chudá směs je pro motor dost zatěžující,když se k tomu přidá kvalita paliv v ČR a příměs bio..



Má tedy smysl tankovat jen VERVU 100 a nebo stooktanovku od OMV? Já to tak léta dělám a moje bajky nikdy nic jiného neviděly. A oktávka RS taky ne...

Má to smysl? Četl jsem, že jediná OMV dováží benzín z Rakouska a garantuje jeho kvalitu. Ostatní čerpačky prý stojej za prd? Pravda a nebo lež?

Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 18:49 | Nahoru | #14343

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 19:00 | Nahoru | #14344
Já si myslím, že tankovat 100 oktanovej benzín je zbytečný ba naopak. Ten motor je konstruovanej na určitý oktanový číslo a 100 má vyšší bod hoření a směs se nestačí
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 19:11 | Nahoru | #14345

Petta píše: Já si myslím, že tankovat 100 oktanovej benzín je zbytečný ba naopak . Ten motor je konstruovanej na určitý oktanový číslo a 100 má vyšší bod hoření a směs se nestačí
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..



Tak s tímhle nesouhlasím. Minimální oktanové číslo je v manuálu na SF i na oktávku uvedeno 95, ale o horní hranici nikdo nic neříká. Naopak si myslím, že vyšší oktanové číslo zamezí tzv. detonačnímu spalování a klepání motoru. Motoru nemůže uškodit,právě naopak. Kdo nás rozsekne?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 19:28 | Nahoru | #14346
Drippera: ty kterej tu psal ze pozna rozdil v tlumici jednotce streeta a tuona nepoznas rozdil mezi letmou kyvkou a oboustranou?
Kdo ma trochu technickeho vzdelani a mysleni musi videt ze letmac je zcestne technicke reseni - je to delany jen na efekt a bez uzitku. Aby to melo srovnatelne vlastnosti s klasikou musi to byt tezsi nebo z lepsiho materialu - slozitejsi technologii vyrobeno.

Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 19:28 | Nahoru | #14347
Mně je to celkem fuk.. Stejně ty marketingový paliva jdou mimo mě.
Tohle mám od povolanýho člověka a nemám důvod mu nevěřit..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2014 v 20:04 | Nahoru | #14348

drippera píše: Tak s tímhle nesouhlasím. Minimální oktanové číslo je v manuálu na SF i na oktávku uvedeno 95, ale o horní hranici nikdo nic neříká. Naopak si myslím, že vyšší oktanové číslo zamezí tzv. detonačnímu spalování a klepání motoru. Motoru nemůže uškodit,právě naopak. Kdo nás rozsekne?



Máš recht

Jinak u výkonných motorů má smysl tankovat benzín s vyšším oktanovým číslem. Už jen kdyby to mělo být kvůli lepší odolnosti proti detonačnímu spalování...jak jsi napsal. Výkonu to sice pomůže minimálně,ale u některých motorů to nepatrně poznat je.

Naposledy editováno 17.05.2014 20:08:28

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 21:31 | Nahoru | #14349

NP píše: Zeptejte se Papezika na jeho sbirku propalenych pistu, co mu visi na zdi z 1098, kde si majitele mysleli ze jim to vydrzi vecnost, kdyz to budou honit furt po okruhu a divi se pak, ze je motor po 10000 km KO (a to mohli byt jetse radi, ze to vydrzelo tolik), jak je motor udelany jako zavodni, tak to nikdy nemuze byt nejaka trvalka jako stary boxer



Bullshittyyy!!! To je zase kec...jako taky jsem slysel, ale neni to pravidlo

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #14350
Já se akorát vyhejbam pochybnejm pumpám a naftě,jinak je mi to u pr.ele jaký číslo natankuju páč sem děsně dobrej jezdec ma případnou ztrátu 2Ps díky pouhému 95oct benálu snadno doženu
Spíš bych radši tankoval něco bez řepky pokud možno...

p.s.:Přeci si nemyslíte,že máte v těch hypermoderních strojích tak tupej management,kterej nerozpozná klepání?!

Naposledy editováno 17.05.2014 21:44:26

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 23:21 | Nahoru | #14351
Sefo > jo, mas recht, servisaci jako Papezik strasne kecaji a po nocich nici soucastky aby je pak mohli ukazovat a vykladat k nim pohadky na dobrou noc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 23:31 | Nahoru | #14352

NP píše: Sefo > jo, mas recht, servisaci jako Papezik strasne kecaji a po nocich nici soucastky aby je pak mohli ukazovat a vykladat k nim pohadky na dobrou noc



Nejvetsi pohadky pochazeji prave od servisaku, bratri Grimove hadr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.5.2014 v 23:31 | Nahoru | #14353

assassin píše: Drippera: ty kterej tu psal ze pozna rozdil v tlumici jednotce streeta a tuona nepoznas rozdil mezi letmou kyvkou a oboustranou?
Kdo ma trochu technickeho vzdelani a mysleni musi videt ze letmac je zcestne technicke reseni - je to delany jen na efekt a bez uzitku. Aby to melo srovnatelne vlastnosti s klasikou musi to byt tezsi nebo z lepsiho materialu - slozitejsi technologii vyrobeno.



Píčovina jako kráva vole....

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 00:34 | Nahoru | #14354

Petta píše: Já si myslím, že tankovat 100 oktanovej benzín je zbytečný ba naopak. Ten motor je konstruovanej na určitý oktanový číslo a 100 má vyšší bod hoření a směs se nestačí
ve válci spálit, což je problém..
To si myslím já. Já tyhle "prémiový" paliva netankuju a nikdy nebudu..
Jinak, nemyslím, že by OMV dovážela do celý republiky palivo z dovozu.
Velmi neekonomické.. Podle mě to mají všichni od jedný rafinérky..



pleteš si pojmy...
to není vyšší bod hoření ...ale vyšší odolnost vůči detonačnímu hoření - což je ve spalování velkej rozdíl. Bod vzplanutí i výhřevnost je stejná - jen ho lze spalovat stále při průběžným hoření i při vyšším tlaku - nebouchá/nedetonuje ale stále hoří.
Na chodu motoru to možná poznat je - nepoprskává tolik do vejfuku...ale ten kdo tvrdí jak mu padá spotřeba a jede to víc, prostě jen "chce" aby to tak bylo. Jedinej motor, kterej tu výhodu podobnýho paliva využije je ten co má čidlo klepání a umí si stavět předstih. Tam je relná šance, že by bylo něco znát na výkonu. Ale ten zas nenaženeš jen předstihem. Každopádně nedochází tak často k "marným" cyklům (což každej motor udělá za jednou za...bambilión otáček) kdy i při dodržení oktanovýho minima dojde k detonaci a píst dostane zlomek toho co dostat má...
Já prémiový benzíny netankuju... v zimě, při největších mrazech ale beru 1x-2x za zimu prémiovou naftu od ÖMV neb splňuje podmínky skandinávksý arktiky...(jinak běžně dávám v zimě 5l béna do 70l/nafty jako aditivum)

prémiáky se opravdu vozej z venku... tady se jim to nevyplatí dělat...
Shellka to snad dělá trochu podfuckem... do tanku nalejou sud "něčeho" a pak z cisterny běžnej benzín, prej. Ale některý čerpačky maj opravdu cizí benzín... tuším Ingolstadt.

Naposledy editováno 18.05.2014 00:45:38

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 00:37 | Nahoru | #14355

drippera píše: Píčovina jako kráva vole....


ta poslední věta tomu dává smysl...a řekl bych že je to tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 00:41 | Nahoru | #14356

zmulin píše:

p.s.:Přeci si nemyslíte,že máte v těch hypermoderních strojích tak tupej management,kterej nerozpozná klepání?!



ufff ...v motorkách? co já vím tak čidlo klepání maj snad nějaký Bawa (GS či co)...a nevím, zdali ti klasickej management dokáže změnit chod ... o nouzáku jsem zatím u motorky neslyšel... leda prostě vypne a nejede...
Já v r.2012 měl v nádrži 95 přes zimu a na jaře to prskalo, střílelo a dělalo všechno co jde...ale jednotka to nechala... takže bych se docela divil...

Jinak ještě že chčije a není VDW... právě jsem domaloval(pro dnešek) zítra kuchyně... jinak by mě Eliška příští týden nepustila

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 00:43 | Nahoru | #14357

Sefo píše: Nejvetsi pohadky pochazeji prave od servisaku, bratri Grimove hadr



1098ám praskaly písty...a to je fuckt a nevokecáš to... U nás v MotoArte se taky nějaký měnily...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 07:33 | Nahoru | #14358
t_freedom> Cestou na UA sem se při pohledu na nějakou prdelku splet a šáh po naftě.Pak sem ty 4L dolil benálem a jel dál.Chod normální,výkon trochu nižší,vibrace malinko vyšší,ale opravdu jen o malinko a možná spíš šlo o pocit ze strachu,tak ti nevim.Neřikam,že má třeba S2R nutně čidlo klepání,ale nějak to zmáklý bude.Po zimě s 95kou v nádrži normální chod,ale možná je to továrnim nastavenim.Ty to máš nakrmený
BoxerBáwa pálej i něco kolem 80ky Oktančísla

Naposledy editováno 18.05.2014 07:33:52

Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 08:10 | Nahoru | #14359
nevím jak ostatní, ale OMV100 i Verva (kterou vyrábí OMV) se dovážej z rakouska. N95 jsou všechny od nás.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 08:48 | Nahoru | #14360
Takže výsledek je takový, že je to sice asi "zbytečný", ale motoru žádnou 100OKT neublížím, že né...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 09:21 | Nahoru | #14361

drippera píše: Takže výsledek je takový, že je to sice asi "zbytečný", ale motoru žádnou 100OKT neublížím, že né...



to v každým případě neublíží... nemůže. Diskutabilní je to čištění co píšou v letákách...nevím co tam přidávaj...ale zvýšený okt. číslo není nic co by mohlo ovlivnit špatně chod stroje.

Zmulin> nejde o nakrmení, jde spíš o komprese, špičkovej výkon co z toho taháš a otáčky. Tys měl kompr. 10:1 a 998 má 11,4:1 (jinak nejvyšší běžně použitelnej komp. poměr hraničí s 12:1) ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:15 | Nahoru | #14362

drippera píše: Píčovina jako kráva vole....



Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?

Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:24 | Nahoru | #14363
Freedom: novejsi moto urcite cidlo klepani maj, japonci to maj od cca 2006 treba faros 1000rr uz ho ma urcite... Bawa ho mely jeste driv - 1150 geesa treba . Rekl bych ze novejsi duc ho mit budou taky ... Ty moc nesleduju, takze jistotu nemam....

Ad 100okt benzin, tusim ze tam nakej rozdil v prubehu horeni je - tzn kde neni duvod ho lejt kvuli kompresnimu pomeru tak je to spis konraproduktivni - paliva nejsou moje silna stranka, ale mam za to ze hori o neco pomaleji a mozna ze dokonce i s o neco vyssi teplotou = vic zatezuje nektere komponenty ala vyfukovy ventily...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:26 | Nahoru | #14364

assassin píše: Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?



Ježíš marjá kulový!!!!

DUCATI nevyrábí "nejlepší" produkty na světě, já jen nedokážu pochopit, v čem je letmáč horší, než klasická kyvka. jezdím na tom už roky a porovnávám to s klasikou, ovšem rozdíl (jak jsi psal v tuhosti či co...) nemůžeš nikdy poznat! Ano, já poznám rozdíl v zadním péru, v ovadatelnosti po namontování kovaných kol a pod. ale když ti zavážu oči a pojedeš na 1098 a nebo R1 ze stejnýho roku, tak rozdíl v kejvačce prostě nemůžeš pocitově nikdy poznat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #14365

assassin píše: Jakoze kdyz to dela ducati tak to prece musi bejt konstrukcne lepsi reseni nez klasika?



Jasně, jenom škoda že to nemají natřený načerveno

Ale vážně, v principu je jednostranná kyvka míň efektivní, tedy těžší, konstrukčně náročnější (ložiska) a tím pádem v principu náchylnější na poruchy. V praxi ale výhody jako snazší demontáž kola nebo estetická stránka věci asi v běžném životě převažují. Hlavně teda ta estetika .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:33 | Nahoru | #14366
Franco82> Těžší... Hm. Kolik teda váží Corsaro, když SF má suchý 167kg?
V celkovém výsledku pak stejně váha kyvky asi nehraje tak významnou roli.
Ale je prostě hezká a výměna pneu je bez napínání řetězu taky pohodička!

Naposledy editováno 18.05.2014 12:48:04

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 12:55 | Nahoru | #14367

drippera píše: Franco82> Těžší... Hm. Kolik teda váží Corsaro, když SF má suchý 167kg?



Ty jsi ale vocas chytlavej, nesmíš si hned všechno vztahovat vůči sobě. Napíšu, že v principu je SSSA těžší než tradiční a tvé ego se cítí ohroženo a musíš hned radši dokázat že máš nejlepší motorku, teda motorku ne. Ducati! . Dneska prší a nemůžeš za dealerem na kávičku, tak chápu že jsi nevrlý a nenaplněný .
Se suchou vahou je to taky vtipný, v takovým stavu to nemůžeš ani dotlačit na váhu, neb by se to zadřelo .

Tak ještě jednou pro ty pomalejší, speciálně z východu. SSSA je v principu těžší než tradiční kyvka. Technicky smýšlejícímu člověku je to hned jasné, představí si působící síly a nutnost dimenzovat na to materiál. Když ale někdo udělá špičkovou nebo nedejbože karbonovou SSSA, tak bude samozřejmě lehčí než rozpočtová tradiční kyvka. Při těchto úvahách zjednodušeně neuvažujeme zbytek motocyklu, řeč je jen o kyvce.

A tu svojí kyvku z Corsara vážit nebudu, páč je mi jedno jestli ji má Drippera těžší nebo lehčí

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 13:06 | Nahoru | #14368
Letmac je fajn reseni, hlavne s kardanem!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 14:30 | Nahoru | #14369

NP píše: Letmac je fajn reseni, hlavne s kardanem!



ano ano...třeba MG Griso SE ...si chtěl vyzvednout co, ty bramboro

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 15:09 | Nahoru | #14370
jawohl, Herr Oldscull! nebo treba BMW RnineT
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist