Je mi 19, dělám si řidičák na A2 a nevím, do jaké motorky jít. Nabízejí se tu varianty 125cc, 250cc a skrcene vyssi. Jelikoz na motorce takřka začínám, spíš bych se přikláněl k tě nižším kubaturam.
Chtěl bych motorku, vzhledem blizke k silnicni. Nabizeji se tu varianty jako Honda cbr 125,250r nebo yamaha125r ninja 250r apod. Mam omezene vydaje a chci koupit něco staršího. Našel sem například hezke petilette cbrko 125 za 35k. Neni to pro mne ale malé, merim neco malo pres 180cm. Dekuju vsem za rady a kdyby mel nekdo nabidku, tak i za ni.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
Naposledy editováno 16.05.2014 17:48:51
Záleží na co se cítíš. Kámoš chce motorku a zabil by se aj na 125 a druhý kámoš zas koupil jako první moto litrový dvouválec a pohoda
Každopádně je fajn,že nechceš hned na litra
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
Naposledy editováno 17.05.2014 08:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
a co víc, maximálně se naučíš nějaký špatný návyky který budeš muset za rok předělávat. pokuds na ničem nejezdil a nevěříš si, ber minimálně něco kolem 20kW.
jinak pětikilo. ono to stejně nejede. nedávno jsem si pujčil géeso a visel jsem na plynu opica aji na jedničku-dvojku a furt nic, jsem se chtěl odrážet nohama od země
a rodiče neví že pětikilo dosahuje stejné rychlosti jak favorit
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
Máš 180 cm,tak předpokládám aspoň 70 kg.
Když povezeš holku 50 kg,tak je to 120 kg minimum.
Dobré je před koupí někde vyzkoušet.Půjčit od kamaráda a nebo v půjčovně.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro 19 let
nebrzdí...
nejede...
500
trochu brzdí
už s tím předjedeš auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro 19 let
memphis.unv píše: 125 je blbost zrovna. zaprve to nepojede, zadruhý tě to nebude bavit a zatřetí ti to vůbec nic nedá. akorát se budeš motat mezi autama jak špina v kyblu a někdo tě smete
a co víc, maximálně se naučíš nějaký špatný návyky který budeš muset za rok předělávat. pokuds na ničem nejezdil a nevěříš si, ber minimálně něco kolem 20kW.
jinak pětikilo. ono to stejně nejede. nedávno jsem si pujčil géeso a visel jsem na plynu opica aji na jedničku-dvojku a furt nic, jsem se chtěl odrážet nohama od země
a rodiče neví že pětikilo dosahuje stejné rychlosti jak favorit
Never mu jawistovi… porit poradnou 125 2T Moto nebo RS, pripadne pokud jsi odvaznej, jsi do rs250, ale ta ti pak vystaci na vic let..akorat bych se bal, ze te muze shodit…
Ale ceho bych se rozhodopádně nebyl, jsou spatny navyky ze 125 nebo 250… preci jen, RS125 ma papirove jen o 3k mene nez stara jawa 500 a to co se na ni naucis v preciznosti vedeni stopy a ciru pro motor… . jinde nenajdes.. A dvepada je to samy, akorat uz ma 60 koňů… a vubec je to extremni nacini…
Nevyhoda je urcita narocnost na servis a vubec vyssi provozni naklady… ale pokud bys chtel zustat u tech nizkejch kubarur zpocatku, tak nic lepsiho nenajdes..
No nic.. Nebudu ti lhat.. Tohle nebyla nejlepsi rada kterou jsem ti mohl dat… ale pokud bys do neceho sel z vyse zminenych… tak rozhodne budes mit nejintenzivnejsi zazitky..
Ono 2T kdyz jede… tak mas rohlil od ucha kuchu a vubec svwt je najednou barwvnej… ale jak to nejwde.. A to muze byt casto… tak je kosoctvercem ke zdi…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro 19 let
SPIJKER píše: Ono 2T kdyz jede… tak mas rohlil od ucha kuchu a vubec svwt je najednou barwvnej… ale jak to nejwde.. A to muze byt casto… tak je kosoctvercem ke zdi…
a to je ten kámen úrazu když 2T jede ale von taky dost často nejede výkon těch vos je vykoupenej pramalou spolehlivostí resp je to tuším týden co se tu opět řešila jedna totálně zahryzlá na jednu stranu jasně je to malý lehký má to fajn podvozek i výkon ale musíš se o to starat kdežto u starý 500 vyměníš na jaře olej na podzim změříš fridex a v zásadě jen liješ benzín (já si teda pro dobrej pocit nechávám seřídit karburátory a ventily)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro 19 let
znám dost lidí co koupilo dvácu ve dvoutaktu za +- 25 000 a dalších 10-15000 do ní narvalo a pak byli rádi když to prodali za 20 000 takže tam máš docela pěkněj prodělek
Jdi do nějaké pětistovky (typu ER-5, GS,...) ,nebo jestli se na to necejtíš ,tak třeba MZ 250
Darks píše: droud> přesně tak ,nejen spolehlivost ,ale i spotřeba (zvlášť u RSa ve 250ccm) ......holt u těch otevřených dvoutaktů musíš počítat že tam je větší riziko ,že do toho nasypeš dost peněz
znám dost lidí co koupilo dvácu ve dvoutaktu za +- 25 000 a dalších 10-15000 do ní narvalo a pak byli rádi když to prodali za 20 000 takže tam máš docela pěkněj prodělek
Jdi do nějaké pětistovky (typu ER-5, GS,...) ,nebo jestli se na to necejtíš ,tak třeba MZ 250
My koupili 125 za 14… krasnou.. A pravda.. 25 uz v ni je… ale ty zazitky… nicim nenahradis… 250 je uplnej peklostroj… rict mame jeste RGV250 je trochu nadneseny… ale s malou nadsazkou to tak je, a az ji da Vasik do kupy… myslim ze budu chodit s hubou oduchakuchu pokazdy kdyz se na ni svetu.
A vyhoda aprilie RS 125/250 nebo Suzuki RGV ci treba TZR125/250 je v tom ze nejenom jako sport vypadaj, ale skutecne jsou.
A jakakolif petikule je takova v dnesni dobe spis nechtena z nouze ctnost. 500 si kupujes ne proto ze je super, ale ze je to delnik a je levna… samozrejme v dobre triapul to byla vesmirna kod enterprice… slintal jsem na na GS500 apod.,a moc po noch touzil… ale je to vice nez 20 let zpatky… dnes uz bych si petikuli neublizoval… jakejkoliv ctyrvalec sestkovej nebo SV nadela o hodne vic parady i radosti..
GS500 je takova Felicie… levna na provoz, jezdi, odveze… ale auto za zenitem je to uz od doby co byla uvedena na trh… u petikuli to bylo drive jinak… ale dnes bych treba ti gs500 porizoval jedine jako lepsiho skutera…
Nu coz… to jen tak aby na vyber mohl pohlidnout i jinejma ocima…
dareckov píše: 125...
nebrzdí...
nejede...
500
trochu brzdí
už s tím předjedeš auto
Ale proaim te… tam kde na sestce uz mas zaklapnuto a vidis na brzdach, tak 125 jeste radis nahoru a dlouho jedes.. Pak uberes, pripadne polechtas brzdu… cvaknes o kvalt o dva dolu, sklopis a seres tam plnej a lak znova a znova a znova… a jdyz das poradny desky, bude to i brzdit… ale zase otazka zda to na 125 je potreba.. Mit kousavky.. :) zalezi kde jezdis, nebo na preferencich kazdeho soudrruha…