Co sem nepatri?
Ihla nedosadne na trysku (ma vobec dosadnut?)... Bud je kratka ihla, alebo je dlhy vodic ihly ci valec membrany (supatko)...
Motor ma bohatu zmes co potvrdzuje cierna sviecka, je tiez podchladeny a ma vyssiu spotrebu.
Update: Podla specifikace:
http://pscgroup.squa...ARBURETTOR_notes.pdf
Mam zlu ihlu... Ale trysku vymenim tiez /za mensiu/ , nakolko jazdim kratke trasy a motor sa nestihne zohriat. Rebus konecne vyrieseny :) Vdaka za nic Ale tu trysku mensiu ako 108 aj tak kupim... a tiez ihlu 51C /ponuknite/
Naposledy editováno 11.05.2014 11:14:50
2 reakcí na tento příspěvek Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
V dohledné době ale budu možná karbec zase rozdělávat, protože se mi nejspíš občas zasekává jehlový ventil nebo plovák, díky čemuž nedotéká benzín . Zdokumentuju to kdyžtak důkladněji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
Naposledy editováno 11.05.2014 12:31:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
Moc jsem nepochopil, na co ta krytka je. Ale měl jsem zato, že volnoběžná tryska je uprostřed a to s tou krytkou je tryska sytiče, tak nevím .
Jinak s tím vstřikováním... Jsem zastáncem karburátorů, protože mi připadalo že je to jednoduché zařízení, které se dá snadno opravovat a seřizovat i doma. Pomalu už si ale taky říkám, že vstřikování by bylo lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
jerry-sk píše: Martic>Ta tryska na ktorej je ta krytka by mala brat vzduch a nemala by nasat benzin. Ta najvysie resp. najnizsie polozena je hlavna palivova, vedla nej volnobezna palivova, potom je tam volnobezna vzduchova a na uplne inom mieste je hlavna vzduchova...a potom je tam este niekde skrutka s ktorou sa da ta regulovat vzduch pri volnobehu... potom je tam este tryska co funguje s tou pumpickou... No amen tma Najhorsie je dopatrat sa, ze co tam ma byt.Jo a este raz dik
Ani se mi nechce věřit, že by tam bylo tolik trysek, ale asi to tak bude no. Ten šroubek pro seřízení volnoběžné směsi vím kde a už jsem s ním bohatost seřizoval. U akcelerační pumpy vím že se dá pomocí červíku na plastové ovládací páčce seřídit maximální množství vstříknutého paliva. Ostatní věci jsem moc nezkoumal.Co se týče toho sytiče, tak mi není úplně jasné to jak píšeš, že byl stále zavřený, přitom elektricky funkční. Jestli se nepletu, tak ten sytič funguje na principu, že je v normálním (studeném) stavu otevřený (jehla zasunutá a tím může procházet kanálkem palivo a obohatí směs). Po startu motoru začne jít el. proud do topného tělesa, který v něm čase zahřeje patronu, ta se roztáhne a vysune jehlu, čímž se sytič zavře. Napadá mě tedy, jestli nemáš tu bohatou směs způsobenou naopak trvale spuštěným sytičem (jako že ti nezavírá).
Naposledy editováno 11.05.2014 21:04:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
Martic píše: Co se týče toho sytiče, tak mi není úplně jasné to jak píšeš, že byl stále zavřený, přitom elektricky funkční. Jestli se nepletu, tak ten sytič funguje na principu, že je v normálním (studeném) stavu otevřený (jehla zasunutá a tím může procházet kanálkem palivo a obohatí směs). Po startu motoru začne jít el. proud do topného tělesa, který v něm čase zahřeje patronu, ta se roztáhne a vysune jehlu, čímž se sytič zavře. Napadá mě tedy, jestli nemáš tu bohatou směs způsobenou naopak trvale spuštěným sytičem (jako že ti nezavírá).
Sytic sa casom "vytaha" a je vysunuty viac ako novy = takze zatvory kanal a trysku. Pokial neodide to topne teliesko tak sa vysuva, s tym ze je ten "pracovny bod" posunuty v tej ose posuvu trebars o milimeter... Takze ked podlozis milimetrovu podlozku bude pracovat +/- tak ako ma (ako dlho to neviem ).
Naposledy editováno 11.05.2014 22:02:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rebus Piaggio X8,X9,Gilera -karburator Walbro WVF
Naposledy editováno 11.05.2014 22:13:18
a) Bud ten sytic funguje, alebo sa
b) Neotvara - je 'vytahany' (toto niektory riesia tou podlozkou), alebo sa
c) Nezatvara - nefunkcne topne teliesko - 'preruseny obvod'
...aspon myslim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Za studena se dusí Piaggio X8 125 | georges1290 | 3 | 25.3.2023 v 11:50 georges1290 |
relé startéru Piaggio X8 125 | vsvs | 2 | 24.7.2019 v 15:09 vsvs |
piaggio x8 125 Piaggio X8 125 | pepíno1964 | 2 | 16.10.2018 v 19:54 karavanista |
Výběr Piaggio X9, Piaggio X7 125 IE, Piaggio X8 125 | vaclavka83 | 4 | 19.4.2016 v 16:19 Lu9 |
Piaggio X8 nedrží volnoběh a chcípn... Piaggio X8 125 | ms1 | 5 | 21.7.2014 v 18:16 neznamyScooterD |