Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.4.2014 v 18:00 | Nahoru | #1411
Martic> Já osobně mám trochu rád páčky sklopené směrem dolů. Např. brácha by je chtěl ještě více, což je ale trochu nepohodlné při jízdě v sedle. Jinak my je máme více než Martic a v zrcátkách je vidět více než jen ramena I když to není žádná sláva
Na enduru máme pouze levé zrcátko a to sklopné Má delší tyčku, tím pádem je více vidět za sebe. Nepodléhá vibracím a když pofrčíš v terénu, jedním tahem je sklopíš a máš řidítka jako bez zrcátek To dává ježdění další rozměr

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.4.2014 v 21:00 | Nahoru | #1412
125Marek> Jo, vy máte páčky skloněný na můj vkus až moc . Na druhou stranu, při jízdě ve stupačkách se to zase hodí .

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.5.2014 v 17:48 | Nahoru | #1413
Tak jak to vypadá, mašina tam je už od minulé středy. Ten co jí přebíral, zmiňoval, že to bude tento týden. Mno je pátek a skutek utek. Kdyby se aspoň ozvali. Když jsem tam volal, sekretářka řekla, že neví, prý dá ještě dnes vědět. Vzhledem k tomu, že mají tam jen do 3, už asi žádnou odpověď očekávat nemůžu. Blata a její komunikace se zákazníky. Nepolepší se a nepolepší. Jsem byl tak natěšený na tento týden, snad jako nikdy. Počítám, do středy už snad bude doma, zblázním se kdyby ne.

Naposledy editováno 04.05.2014 08:38:55

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.5.2014 v 21:28 | Nahoru | #1414
DanyBiker> To je smutný . Taky mám alergii na to, když někdo slíbí, že určitě zavolá a pak se vykašle na všechno . Sám mám s Blanskem s komunikací docela dobrou zkušenost. I když je tedy fakt, že vyřízení e-mailu jim občas trvá i několik dní a volal jsem zatím jen jedno s nějakou paní ze skladu . Nic akutního jsem, zaplať pánbůh, nepotřeboval.

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.5.2014 v 06:46 | Nahoru | #1415
To já mám s komunikací s Blatou někdy potíže, jednou jsem totiž potřeboval zaslat NH palivový ventil. Polal jsem mail, díl sice poslali. Ale žádná odpověď na mail, nic o ceně ani zda to vůbec vyřidili. Mno naštěstí si u mě včera vylepšili obrázek a dnes si už pro motarda pojedu, jsem natěšen jako malé dítě :D. Jen počasí je na dvě věci. Jsem zvědav, co s ní bylo špatně. Když v pondělí si nevěděli rady a včera už byla spravená.

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.5.2014 v 17:37 | Nahoru | #1416
Tak juchuuu. 6 hodinová cesta má úspěch:)). V Blatě si poradili, mno tak tady je důvod: Ono to zbroušení onoho kola, které je za rotorem/volnoběžkou, mělo celkem vliv. Musí tam být velká vůle, takže jsem poučen. A k volnoběžce nám poslali něco navíc, na pružince byl ještě další váleček a ten tlačil na ten větší. A patří tam jen samotná pružinka, jelikož ten menší váleček zabírá moc místa a větší váleček se pak nemohl nijak pohybovat, asi. Tak nějak jsem to pochopil :D. V Blatě nás za to sprdli, ale když nám to poslali i s těmi menšími. Někam jsme je přeci dát museli :D. Tak já jsem maximálně spokojen, sice unaven z té cesty. Ale rozhodně stála za to :) ! Cena byla také v pořádku i všichni v Blatě byli příjemní. Takže asi takhle :D

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

8.5.2014 v 00:22 | Nahoru | #1417
DanyBiker> Volejte 3x sláva . I mě těší, že se objasnily příčiny a snad můžeš konečně zahájit sezónu .

Jinak to s tím objednáním dílů se mi tedy taky už stalo. Napsal jsem email, 3 dny nic a najednou v 7 večer telefonoval poslíček, že je u baráku s balíkem

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

8.5.2014 v 12:44 | Nahoru | #1418
DanyBiker> Hlavně že konečně jezdíš Nejhorší je, když je začátek sezony a motorka nejede

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.5.2014 v 21:04 | Nahoru | #1419
Tak teď si zase připadám jako Danybiker já U endura máme v háji volnoběžku a čekáme na opravu Už mě z toho jebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 09:45 | Nahoru | #1420
125Marek> A co mám říkat teprve já? Vy máte doma aspoň motárda, ale já se bez ní nikam nedostanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 11:31 | Nahoru | #1421
Kubiss9> Autobus je tvoje jediné řešení Nechtěl bych

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 11:54 | Nahoru | #1422
125Marek> Nejhorší na tom je, že máš pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 12:59 | Nahoru | #1423
125Marek> Asi jste po Danybikerovi přebrali štafetu . Já měl motorku jednou asi týden na garančce a byl jsem z toho celej nesvůj. Už to nechci zažít .
Kubiss9> A Simsona máš taky mimo provoz?

Naposledy editováno 11.05.2014 12:59:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 13:43 | Nahoru | #1424
Martic> No, Simson sice je provozu schopný, ale za 1) nemá start páku, nějaký blbec na to tak dupal, až to prasklo, takže někam do města to není nejlepší. (Samozřejmě vím, že závodní stroje se roztlačují, ale za ty pohledy kolemjdoucích to vážně nestojí) Za 2) Od předešlého majitele je trochu přidřený, takže nemůžu jet moc dlouho na plný plyn = cestovní rychlost nic moc.
Na takové to popojíždění mezi vesnicemi to ještě jakž takž stačí, ale do školy 30km je to nepoužitelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 14:17 | Nahoru | #1425
Kubiss9> Aha. No, furt lepší roztlačovat a jezdit rychlostí dobře trénovaného chrta, než autobus . Když ale vidím tu četnost poruch volnoběžek, možná by stálo za úvahu sehnat tu startpáku a udělat i GO

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.5.2014 v 14:28 | Nahoru | #1426
Martic> A víš, že jsem nad tím teď poslední půl hodinu přemýšlel? Možná ji seženu a zkusím, jak dlouho mi to bude do školy trvat.

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.5.2014 v 19:38 | Nahoru | #1427
Zatím mě ta moje nikde nenechala. Startuje jak ve dvě ráno, tak i v 11 večer :D. Snad tomu tak bude navždy .

Ty pohledy lidí stojí za to, snad to je kvůli vzhledu a né hluku. Ono dělá docela rámus. Ale já ten zvuk prostě zbožňuji.

Přídám fotku ze včerejšího rána, naspal jsem před tím asi 3 hodinky :D.







Mám takový menší dotaz, jak je to s tou jedničkou ? Pamatuji dny, kdy jsem jí nemohl vytočit do nejvyšších otáček a vždy jsem po rozjezdu řadil dvojku. Od prvního rozebrání a následné složení(Kvůli onomu startování), asi minulé letní prázdniny, jí můžu vytočit až na maximum otáček.. 10 - 11 tis. otáček. A to jsem jen sundal víko a odhalil tu volnoběžku a složil zpátky. Snad to ničemu nevadí :D

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #1428
DanyBiker> Ten Blatí zvuk mám taky strašně rád. Nevím jak je to možné, ale je to taková medicínka na špatnou náladu . Třeba i když prší - jako dneska...





Díky tomu zakončení výfuku na boku nahoře je slyšet dost. Ale řekl bych že je to tak přesně akorát, aby ještě neobtěžoval okolí a ani posádku při delší jízdě.

S tou jedničkou se ti snad muselo zdát . Nevidím jakýkoli důvod, proč by neměl jít motor na jedničku vytočit do maxima. Je to nejlehčí převodový stupeň, tudíž by měl jít naopak motor vytočit nejsnadněji, když tedy nepočítám tůrování na neutrál nebo se smáčknutou spojkou .

Naposledy editováno 13.05.2014 22:05:40

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

23.5.2014 v 11:50 | Nahoru | #1429
Hoši, je to pěkně na nic Ačkoliv motard jede, tento týden prý bráchovi jednou na rovince se začal zase dusit. Pak už to zase jelo dobře. Na plný plyn to občas krátce vynechá (to bude asi svíčka, jenže jí zase musíme někde sehnat ). Dál enduro ještě není po 14-ti dnech z opravy doma Klasika - volnoběžka, vůle v zadní tlumiči a vadný přepínač blinkrů. Do toho babetta nejede, lebo jí zlobí karbec. Vše pročištěno a zkontrolováno, ale jede to jen se sytičem. Někde to přisává vzduch, bohužel jsem nezjistil kde. Do toho je stržený jeden te 4 šteftů držící motor, takže všechno rozdělat A není čas něco laborovat, protože je škola Chtělo by to soukromého mechanika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

23.5.2014 v 23:32 | Nahoru | #1430
125Marek> Jsou to patálie s tou technikou. Já jsem před časem taky psal o tom záhadném chcípání motoru. Po různých pokusech jsem došel k závěru, že na 99% je na vině zasekávající se jehlový ventil nebo plovák v karburátoru, díky čemuž do karburátoru náhle nedotéká benzín (hlavně na rovné silnici s poloprázdnou nádrží). Většinou to odlehlo samo a pokud né - pomohlo poklepání do karburátoru . Kupodivu, posledních cca 500km se problém neobjevil, tak pomalu začínám věřit na zázraky. Že by se to opravilo samo ?

Jinak, včera jsem dospěl k závěru, že už bych měl vyměnit zadní gumu . Po decentním prořezání vydržela Sava MC32 přes 16000km, tedy stejně jako původní Mitas H15 . Motorku jsem tedy kvůli přezouvání také omyl (letos poprvé, když nepočítám deště a brodění). A jelikož už se zdá, že už bude teplo, sundal jsem i plastové nástavce na krytech rukou a krytu motoru. Teď zas vypadá blatovka o něco civilněji nebo možná spíš civilizovaněji .





















Mimochodem, ještě takový dotaz... Jak často vám dochází benzín? Já letos už podruhé tlačil na pumpu . Přitom mám kontrolku rezerva plně funkční a dokonce jsem si udělal z průhledné hadičky jakýsi "palivoznak", takže chybou je čistě lidský faktor . Naštěstí má ten lidský faktor alespoň takový odhad, že tlačí vždy maximálně půl kiláku

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

24.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #1431
Martic> Lidský faktor jsme potlačili tím, že vždy, než někam jedeme, dolijeme nádrž benzínem, který máme doma v kanystrech Fakt bych nechtěl tlačit v motorkářském oblečení do kopce na benzínku ještě v časovém presu Hold, když je labužník a libuje si v těchto zálibách, proč ne

Jinak enduro je již doma. Volnoběžka vyměněna. Oproti Kubobissově volnoběžce, která byla prasklá a totálně zničená, ta naše není, jen má 2 pružinky ze 3 totálně zdeformované a celé startování se provádělo pouze pomocí jednoho válečku Jinak zadní tlumič resp. silentblok je vychozený tak , že má elipsovitý tvar Bohužel soustružník nemá čas na vysoustružení futra. Pokusíme se tedy z Blanska sehnat nový celý silentblok. Uvidíme, jak to dopadne. Elektřina je konečně utěsněná, snad tedy brody nebou již takový problém

Problémy s motardem stále přetrvávají. 1) občas se motorka při plném plynu cuká. Jakoby jeden zážeh prostě vynechá. Zkusíme svíčku 2) stejným problém jako ty - dusí se Nejvíce je to znatelné při ubrání plynu a pak opětovném přidání, kdy se motor dusí. Udělý to jen občas a obvykle na hladkém povrchu... Bohužel není čas a ani chuť něco řešit. Do toho se občas při startování ozve volnoběžky















1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

24.5.2014 v 23:49 | Nahoru | #1432
125Marek> Ono to je tak, že kvůli pozorování toho záhadného chcípání poslední dobou udržuju v nádrži stále pod 4L a tankuju kvůli tomu po malých množstvích, ale často. Normálně ale využívám celý rozsah objemu nádrže, abych musel tankovat co nejméně často. A díky tomu, že ČR má hustou síť benzínek, většinou je vždy nějaká ta pumpa na trase. Samozřejmě taky beru ohled na ceny. Jednou za čas se mi ale stane, že předpokládaný dojezd na pumpu prostě tak nějak těsně nevyjde no . Tankování doma z kanystru praktikuju jen u dvoutaktů kvůli přimíchání oleje. Má to určité výhody, ale přecházet na tento systém u Blaty neplánuju, protože mi to připadá méně pohodlné a musel bych dolévat častěji , aby bylo vždy dost pro návrat.

Fotky hezké, ale je to smutné . Nedělá mi to radost. Teď tak vlastně přemýšlím, co se v té volnoběžce asi odehrává, když to tak zdeformuje ty pružiny . Musí tam zřejmě nastat ráz do záběru a pak extrémně prudké uvolnění na opačnou stranu, které vymrští válečky proti pružinám nebo nevím . U toho silentbloku si teď nejsem jist, jestli jde jednoduše vyměnit resp. jestli má samostatný vnější kroužek nebo ho už tvoří oko tlumiče. Pokud je ale vyměnitelný, třeba by takový mohli mít i v lepších prodejnách autodílů (Autokelly, Bados atd.)

Jinak, abych měl nějakou změnu, po delší době jsem dnes vytáhl Pionýra. Ráno jsem se byl mrknout v Železném Brodě na srazu historických vozidel, pak v Nové Pace na závodě Fichtlmazec a pak znovu na veterány. Najel jsem něco přes 130km, proflákal celý den, ale stálo to zato

Naposledy editováno 24.05.2014 23:51:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

26.5.2014 v 18:36 | Nahoru | #1433
Martic> Tak jsem dneska jel do Liberce na Blatě. Psal jsem test, který byl totálně na ho*no Všichni ho pokazili, takže jsem zvědav, co bude dál
K tomu důležitému Při odjezdu z domu cca 3 km od baráku se Blata dusila až zastavila. Startuji a nechytá. Zaťukal jsem pořádně na karbec pěstí, zavadil o startér a Blatka zase uháněla. Ještě pak na jednom rovném úseku Blata zase zazlobila - brzdím rychlostí, přidávám plyn a prd. Jen občas rána do výfuku Nakonec jsem projel dírou a zase jsem mohl uhánět Natankoval jsem pak plnou nádrž benzínu Verva 100 oktanů a fičel do školy a za celou dobou nic. Po příjezdu jsem ještě dolil Shell Vpower nitro + racing (nebo jak se jmenuje ) a celou cestu domů zase nic Jsem zvědav, až to rozděláš, na co přijdeš Totiž vyčůraně si počkám, jak to dopadne, hodíme to Špůrovi ať se s tím se*e on Stejně Motard potřebuje udělat ventily. Přesluhují již 500 km

Fotky hezké, ale je to smutné . Nedělá mi to radost. Teď tak vlastně přemýšlím, co se v té volnoběžce asi odehrává, když to tak zdeformuje ty pružiny . Musí tam zřejmě nastat ráz do záběru a pak extrémně prudké uvolnění na opačnou stranu, které vymrští válečky proti pružinám nebo nevím . U toho silentbloku si teď nejsem jist, jestli jde jednoduše vyměnit resp. jestli má samostatný vnější kroužek nebo ho už tvoří oko tlumiče. Pokud je ale vyměnitelný, třeba by takový mohli mít i v lepších prodejnách autodílů (Autokelly, Bados atd.)



Mrkni se na fotku velkého ozubeného kola, jak jsou ty zuby ošoustané. A to jen roztáčí motor. Nic víc Silentblok zatím neřeším. Třeba seženeme někoho, kdo by nám to udělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

26.5.2014 v 23:44 | Nahoru | #1434
125Marek> Člověče, ty mě překvapuješ. Já myslel, že jakmile se jedná o důležitý test/zkoušku, jezdíš jedině spolehlivým autem či autobusem . A když to tak čtu, měl jsi tu cestu jako na potvoru docela divokou . Podle tvého popisu, by to opravdu mohl být stejný problém jako u mě (zasekávající se plovák nebo jehlový ventil v uzavřené poloze). Jak jsem psal, poslední dobou jezdím záměrně s poloprázdnou nádrží (malý tlak paliva), aby se problém projevil a mohl jsem si tak ověřit moji domněnku. Už mám ze soustavy dokonce vyvedené 2 průhledné hadičky. Na jedné můžu pozorovat tlak benzínu v přívodu do karbce a na druhé výšku hladiny benzínu v plovákové komoře karburátoru. Jenže podle zákona schválnosti, když teď chci aby to zlobilo, tak vše funguje jak má (cca posledních 500km) . Pokud to tak zůstane, tak budu považovat záležitost za uzavřenou (ačkoli bez racionálního vysvětlení). V takovém případě se ani nebudu do karburátoru znovu dobý(í)vat, protože by to byla zbytečná práce. Jsem zvědav, jaké poznatky přinesou další kilometry jak u mého, tak tvého stroje. Byl bych rád, aby se to vyřešilo.

Co se týče těch otlačených zubů , všiml jsem si a moc důvěry to ve mně nevzbudilo . Jelikož jsem ale neznalý věci, napadají mě 3 vysvětlení... Buď je to ozubení špatně tepelně zpracované a jde tedy o nekvalitní díl (chyba výrobce). Nebo je takové opotřebení běžné, počítá se s ním, zuby třeba ani nemusí být tepelně upravené a vzniklé opotřebení nevadí v provozu, protože se jedná o převod pracující jen při startech. Vím že například ozubení na věncích setrvačníků u aut, kde zabírá startér, bývá po čase taky podobně otlačené. Třetí možností je, že ono opotřebení sice není normální, ale je to pouze následek těch brutálních rázů s vapáckých zapalováním ("kopání" motoru) a rázů od střídavě prokluzující volnoběžky, poškozené díky těm prvním zmíněným rázům . Pravdu by nám asi řekl nějaký zkušený mechanik, který ví jak má takové kolo vypadat. Jaký názor na to měl pan Špůra?

Stav toho silentbloku bych docela rád viděl. Kdyby bylo nejhůř, třeba bych vám za něj nějakou náhradu dokázal na soustruhu vytočit. Ale spíš by chtěl vyměnit za nový, protože nahrazení silentbloku futrem nebude dělat dobrotu . Napadá mě... Nemáte ještě ten nefunkční centrál? Nešel by vyměnit silentblok z něj?

Naposledy editováno 26.05.2014 23:46:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

27.5.2014 v 09:18 | Nahoru | #1435
Martic> Ach jo, to je hrozný. Nikomu nic zlého nepřeji, ale... To ti to musí fungovat zrovna teď, když nám to nefunguje? Pořád si dělám naději, že je tam třeba nějaký usazený bordel a ten 100 oktanový benzín by to mohl pročistit. Pokud ne, musí se na to podívat někdo další Cesta do Jičína byla vcelku tragická. 2x se to dusilo a jednou jsem musel zastavit...

Co se týká těch zubů, podle mě by neměly vypadat moc použitě, když to má najeto cca 12 000 km. V podstatě to nic není Nechci vidět, jak to vypadá u tebe, když máš najeto 35 000 km...

S tím futrem se to myslelo tak, že je velké očko, silentblok a kovové futýrko. To futýrko je vychozený a má vůle. Špůra má nějaká udělátka na vylisování futra ven a zalisování nového (prý je to to poslední říkal) Jen potřebujeme to futýrko někde sehnat. Bohužel přesné rozměry nemám, lebo ten vadný tlumič jsme prodali asi za 600 kč nějakému chudákovi A ten tlumič z MZ, který jsme měli na zkoušku, už je taky dávno pryč (prodaný) a Enduro je v pojízdném stavu a celé to rozdělat a kouknout se.... na to zrovna v tuto dobu není vůůůůůbec čas.
Bei oko se to asi nechá tipnout a hrubá síla vyřeší spoustu věcí. Bohužel z Blanska seženeme tlumič asi jako komplet. A dávat za to těch 2500 kč se mi nechce. Bude to stejný případ jako ty a jehlový ventil karbece

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

27.5.2014 v 14:47 | Nahoru | #1436
125Marek> Nevím v jakém stavu máš plovák ukazatele rezerva v nádrži, ale jestli ti náhodou kontrolka nefunguje, můžeš už mít plovák rozdrcený na kousky, jako jsem to měl já . V takovém případě může být tím bordelem zanešené ledacos, především filtr. I to by myhla být příčina .

S tím ozubením máš asi pravdu. Osobně bych právě rád viděl, v jakém stavu mám to kolo já. Ale sundávat kvůli tomu víko nebudu . Nehledě k tomu, že někdy je skutečně lepší žít v blahé nevědomosti . Na druhou stranu, samotné kilometry nemusí být až tak rozhodující, jako spíš počet startů a podmínky (rázy atd.).

Výrobu a výměnu jen toho vnitřního futra silentbloku bych schvaloval, ale obávám se, že je na něm ta guma přivulkanizovaná a nepůjde to nedestruktivně vylisovat. Třeba se pletu . Ideální by byla každopádně výměna celého silentbloku. Ten vadný tlumič jste si měli nechat, protože teď jste chudáci i vy .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

27.5.2014 v 16:01 | Nahoru | #1437
Martic> já měl problém s tím vynecháváním motoru už od doby kdy je motorka nová , vyměnil sem podtlakový ventil za klasický kohout a problém už nenastal akorát když dochází benzín tak musím kohout přetočit na rezervu ,nastartuju a jedu dál

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.5.2014 v 12:17 | Nahoru | #1438
crystalák> U mě tenhle problém s podtlakovým ventilem na 99,9% nesouvisel, soudě podle toho, že vždy pomohlo poklepání do karburátoru. A také podle pozorováním hladiny paliva v mnou instalovaných provizorních "diagnostikačních" průhledných hadičkách (viz obrázek). Ale je pravdou že po jejich instalaci se problém objevil jen asi 2x krátce a od té doby nic, takže pořádně ověřené to nemám .






Jak je ale vidět, podle toho co píšeš ty, by se i na ten ventil měl Marek zaměřit . Já už taky nějakou dobu přemýšlím o náhradě za lety osvědčený ruční kohout . Jestli mě ještě jednou ten podtlakáč naštve, určitě na to dojde .

Jinak, jelikož je ošklivo, dal jsem se do rovnání krytu motoru. Před časem dostal 2 děsné mordy ...jednou přední kolo zvrtlo a postavilo jakýsi kus betonu schovaný v hlíně
a podruhé to byl ve velké rychlosti šutrák nebo klacek nadhozený předním kolem. Snad se mi podařilo trochu přiblížit původním tvarům ...





















Naposledy editováno 29.05.2014 12:18:52

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.5.2014 v 17:38 | Nahoru | #1439
Rád bych se s vámi podělil o moje první videjko
Je první ,takže za kritiku a připomínky budu rád

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

29.5.2014 v 21:31 | Nahoru | #1440
Jarin_BXE> Hezký poježděníčko

To zase byl Mates se podívat na Zatáčkách v Hořicích Nikomu se nic nestalo dle záběrů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist