globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se studenými starty 2T skůtru
 
29.4.2014 v 22:01
Mám tu na opravu nějaký padesátkový dvoutakt.Značku jsem zatím nezjistil,je celý černý,bez potisku,samolepek,čehokoliv.
Problém je ve studených startech.Startér točí jak o závod,vytažená svíčka je mokrá a jiskru háže.Po X pokusech najednou okamžitě naskočí jakoby nic a jede.Opětovné starty jsou do určitého časového intervalu bezproblémové,po určité době se problém opakuje.
Vyzkoušena jiná svíčka,jiný benzín,vyčištění karburátoru(byl čistý).
Mám podezření na sytič,ale zaráží mně ta mokrá svíčka.Také jsem si všiml že docela hulí,jestli tam nejde moc oleje.
Máte někdo nějaké zkušenosti?Budu vděčný za jakoukoliv soudnou radu...

2 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 22:28 | Nahoru | #1
nevim jak u scutru ale u 50tek dvojtaktu s olejmastrem se doporucovalo olejmaster bloknout a olej michat primo do benalu

Naposledy editováno 29.04.2014 22:28:52

(reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 22:39 | Nahoru | #2

bramboroking píše: nevim jak u scutru ale u 50tek dvojtaktu s olejmastrem se doporucovalo olejmaster bloknout a olej michat primo do benalu


Prosimtě kde se tohle doporučje? Pokud se o motorku staráš tak jak máš, tak oil master funguje na 100%.

(reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 22:42 | Nahoru | #3
Anti > každej 2T za studena kouří... tobě kouří i po ohřátí? Bud´to používáš nekvalitní oleje, nebo je špatně nastaven onen oil master a nebo ti to žere olej skrz gufero... nevim jestli to má převodovej olej to bych už kecal.

Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #4
Zkontroluj podtlakovej kohout nádrže odpojením tý hadice co vede od něj do plovákovky karbce. Tohle se děje když prdne ta membrána v tom kohoutu, co ten benál pružinkou zavírá. Pak tou druhou podtlakovou hadičkou pomalonku natejká benál neustále a rovnou před klapky sání. Dokud je to chvilka, ještě to chytne. Ta dirka na karbci pro podtlak je malinká. Po delší době si zaleješ startnutim celej spodek kliky a svíčku, neli že to dovolí klapky když tam toho za pár dnů odstávky nachčije plnej pryžák. Trvá dlouho než se to vycáká startěním do laufu a odpaří. Proto to hulí a svíčka je černá. Lidi pak často začnou laborovat s poměrem směsi a zadřou.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 22:57 | Nahoru | #5
Řešil jsem nestartující čínský skůtr a na vině byl elektromagnet ovládání sytiče. Měl neznatelný odpor, i když napájení do něj šlo tak se vůbec nehýbal. Po výměně startuje dokonale.
Kurvítko

(reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

29.4.2014 v 23:18 | Nahoru | #6

dave-lister píše: Řešil jsem nestartující čínský skůtr a na vině byl elektromagnet ovládání sytiče. Měl neznatelný odpor, i když napájení do něj šlo tak se vůbec nehýbal. Po výměně startuje dokonale.
Kurvítko


Jestli je to čína, tak souhlasím, měl jsem stejnou závadu s tímto kurvítkem..!

Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 06:35 | Nahoru | #7
Díky za ochotu...
Ten sytič mně napadl jako první.Mám ho venku a taky se nehýbal.Zkusím to teď ráno když je zima.
Podtlaková pumpa mě taky napadla.Pro účely testu byla odpojená a benzín do karburátoru jsem dopravil jiný stříkačkou,stejný problém se startem.Pod pumpou žádný flek,ani náznak kapání.
Tak teď provedena kontrola.Sytič kapánek zatažen oproti včerejšku a start bez problému.

Naposledy editováno 30.04.2014 06:38:21

Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 08:55 | Nahoru | #8
Před měsícem jsem to řešil na svojí Číně :) Přesně to samé mi to dělalo a po výměně sytiče je všecko opět v cajku. Takže za mě je to na 100% sytič.

Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 11:34 | Nahoru | #9
Ty elektricky sytice ovladane topnym teliskem apod stoji za starou belu. Klasika lanko nebo packa nejlepsi reseni

1 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 11:36 | Nahoru | #10
Mne to delalo na honde lead. Nepomohla ani vymena "kurvitka" co tu davali kluci....nejspis sem mel i spatny to cidlo co snima teplotu. Tak jsem tam dal tohle a funguje akorat musim hold zvedat packu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 11:59 | Nahoru | #11
juraaa> já mam GILERA RUNNER 50tku a dělá mě to taky do cca 1hod to nastartuji ale pak ne točim a svíce je mokrá. Jde nějak ten sytič odpojit a pude potom nastartovat bez sytiče.

Naposledy editováno 30.04.2014 12:00:08

Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 14:18 | Nahoru | #12
no pokud je to nějaká čína odchází na nich ten automatickej sitič popř mě dost potrápily zapečený kroužky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 20:14 | Nahoru | #13
milenka> jo vytahnes ten automatickej a misto toho tam soupnes manualni

Problém se studenými starty 2T skůtru

30.4.2014 v 21:01 | Nahoru | #14
Zdá se že je vyřešeno.Trochu jsem se včera drbal se sytičem,teď to chytá na otočení...

(reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

1.5.2014 v 22:22 | Nahoru | #15
juraaa> DÍK ZA RADU

Problém se studenými starty 2T skůtru

23.2.2016 v 20:47 | Nahoru | #16
mám skoro stejné příznaky jak kolega, mám 2T 50 ccm skůtr Rhon od Autokelly. Svíčka je mokrá a ono to moc nestartuje, zajimave je že za studena to docela startuje, ale stačí když se motor trochu zahreje a jsou problemy, ale jak kdy, někdy to chytne hned, někdy to nechce chytnou, nekdy to chytne jen na startpáku. Karburátor jsem rozdělal a profoukl, seridil volnoveh, vycistil, zkontorloval tesnost sani, koupil novy airbox (gumove kolinko ke karburatoru bylo dost ztvrdle a asi netesnilo), nicmene problem pretrvava. Jedine co zbyva je sytič, ale jen me mate, ze za uplneho studena docela startuje...

1 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru

23.2.2016 v 21:02 | Nahoru | #17
Nemusí dovírat,pak jsou teplé starty špatné.

(reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru

24.2.2016 v 20:22 | Nahoru | #18
Anti> No asi o vikendu skusim predelat automaticky sytič na manualní, bude to sice takovej trochu bastl, ale nekde sem videl navod ze to jde, odstraní se kapsle a voskový element a nahradí pružinkou a dá se lanko z kola, kterým se to otevírá proti síle pružinky. Možná ten puvodní sytič zničím, ale asi už je stejně na pytel, přinejhorším koupím novej, sem se díval že stojí tak 220 Kč. sice automatickej sytič je pohodlnej, ale podle mě je to dost poruchová součást, která dokáže hodně potrápit.

Problém se studenými starty 2T skůtru

24.2.2016 v 20:38 | Nahoru | #19
To ano.Na Číňanech první věc po které jdu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist