Problém je ve studených startech.Startér točí jak o závod,vytažená svíčka je mokrá a jiskru háže.Po X pokusech najednou okamžitě naskočí jakoby nic a jede.Opětovné starty jsou do určitého časového intervalu bezproblémové,po určité době se problém opakuje.
Vyzkoušena jiná svíčka,jiný benzín,vyčištění karburátoru(byl čistý).
Mám podezření na sytič,ale zaráží mně ta mokrá svíčka.Také jsem si všiml že docela hulí,jestli tam nejde moc oleje.
Máte někdo nějaké zkušenosti?Budu vděčný za jakoukoliv soudnou radu...
2 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru
Naposledy editováno 29.04.2014 22:28:52
bramboroking píše: nevim jak u scutru ale u 50tek dvojtaktu s olejmastrem se doporucovalo olejmaster bloknout a olej michat primo do benalu
Prosimtě kde se tohle doporučje? Pokud se o motorku staráš tak jak máš, tak oil master funguje na 100%.
1 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru
Kurvítko
dave-lister píše: Řešil jsem nestartující čínský skůtr a na vině byl elektromagnet ovládání sytiče. Měl neznatelný odpor, i když napájení do něj šlo tak se vůbec nehýbal. Po výměně startuje dokonale.
Kurvítko
Jestli je to čína, tak souhlasím, měl jsem stejnou závadu s tímto kurvítkem..!
Ten sytič mně napadl jako první.Mám ho venku a taky se nehýbal.Zkusím to teď ráno když je zima.
Podtlaková pumpa mě taky napadla.Pro účely testu byla odpojená a benzín do karburátoru jsem dopravil jiný stříkačkou,stejný problém se startem.Pod pumpou žádný flek,ani náznak kapání.
Tak teď provedena kontrola.Sytič kapánek zatažen oproti včerejšku a start bez problému.
Naposledy editováno 30.04.2014 06:38:21
1 reakcí na tento příspěvek Problém se studenými starty 2T skůtru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se studenými starty 2T skůtru
Naposledy editováno 30.04.2014 12:00:08