Mám turbo z fordu 1.8td 66kw a chci ho věstavět do pitbiku 250.
Dávám to do pitbiku protože si to chci jen zkusit a když něco zkurvim tak to neni drahý.
Už mám plán jak to udělat,ale radši se poradim s vámi jak byste to udělali vy.
btw pokudto turbo má regulaci plnícího tlaku turba tak začínej s nejmenším nastavením - skoro plný obtok pryč, dopředu nikdo neví jaký efekt to bude mět, a ty čínské motory opravdu nemajů nějakých velkých rezerv..neni drahé kupovat jednu dvě věci, pokud se ti ale rozskočí klika i s hlavou nebo převodovka tak už to za pět korun nedáš dokopy
taktéž karburátor by to chtělo mírně větší..takovou třicítku bych to viděl nejmíň..sháněj :) ale mechaniku, ne podtlakáč s membránama ten by to asi dlouho nepřežil
Naposledy editováno 21.04.2014 14:51:51
appa23 píše: https://www.youtube.com/watch?v=hYbiTKtlFd4 250 a roztočí to jako prd
Ty si ale hlupáček, viď? Podívej se jaké turbo je v tom videu a jaké v tom tvym Fordu. Ale co od tebe čekat, normálně přichází moudrost s věkem, ale jak tak koukám jsi možná ještě větší debil než minulý rok1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
Každý se nějak učí,já se to chci taky naučit,proto sem si na to vybral činskou srágoru,tam se nebojim něco domrdat.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
appa23 píše: Aspoň mam snahu něco dělat a né psát debilní komentáře jakej sem vůl.
Každý se nějak učí,já se to chci taky naučit,proto sem si na to vybral činskou srágoru,tam se nebojim něco domrdat.
tak začni sbíráním informací,na netu jsou toho tuny.
chápu,že se člověk může dostat do bodu,kde si není jistý a potřebuje se poradit,ale ty o tom nevíš absolutně nic,tak co chceš řešit?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: tak začni sbíráním informací,na netu jsou toho tuny.
chápu,že se člověk může dostat do bodu,kde si není jistý a potřebuje se poradit,ale ty o tom nevíš absolutně nic,tak co chceš řešit?
Jak ty mužeš vědět že o tom nic nevim ?
V životě si mě neviděl,nic o mě nevíš.
Já jsem rád za ty co dělají podobné věci a hrnou se vpřed svým nápadům a realizují je.
Chybami se člověk učí,a já se chci učit z vlastní zkušenosti,samosdřejmě je dobré mít nějaké teoretické znalosti,ale je to jen teorie a praxe dá mnohem víc...
V 16. letech jsem si sestrojil babettu, která jela okolo 100km/h a taky jsem o 2t motorech moc nevěděl,ale tou babettou sem se hodně věci o 2t naučil.
Fakt sorry ale lidi co sedí doma na prdeli a píšou jakej sem debil,vůl,blb... tak ti akorát chodí do práce aby uživili rodinu a jezdí na seriových strojích co má každej druhej,ale já mám rád motorky co mají originalitu a vychytávky co druhá motorka ani neviděla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
appa23 píše: Jak ty mužeš vědět že o tom nic nevim ?
V životě si mě neviděl,nic o mě nevíš.
Já jsem rád za ty co dělají podobné věci a hrnou se vpřed svým nápadům a realizují je.
Chybami se člověk učí,a já se chci učit z vlastní zkušenosti,samosdřejmě je dobré mít nějaké teoretické znalosti,ale je to jen teorie a praxe dá mnohem víc...
V 16. letech jsem si sestrojil babettu, která jela okolo 100km/h a taky jsem o 2t motorech moc nevěděl,ale tou babettou sem se hodně věci o 2t naučil.
Fakt sorry ale lidi co sedí doma na prdeli a píšou jakej sem debil,vůl,blb... tak ti akorát chodí do práce aby uživili rodinu a jezdí na seriových strojích co má každej druhej,ale já mám rád motorky co mají originalitu a vychytávky co druhá motorka ani neviděla.
kdyby jsi o tom něco věděl,tak by jsi věděl,že to turbo z dízlové 1,8 nenakrmíš,ani kdyby jsi se posral.máš představu,jak vysoký tlak před turbem potřebuješ,aby to nafoukalo alespoň půl baru?
viděl jsi někdy turbo z nějakého "malobsahového" dízlu? je minimálně o třetinu menší...,na toho pitbajka by jsi potřeboval úplně malého špuntíka....aby to něco dělalo.
mazání už se tady řešilo...potřebuješ alespoň cca 3 bary tlak oleje.
o regulaci se nemá vůbec smysl bavit...
a karburátor potřebuješ taky jiný,jestli trošku tušíš,jak tvůj karburátor funguje-potřebuje podtlak,aby fungoval s přetlakem to nedá benzín...
a to nemluvím o úpravě kompresního poměru atd....
....a co jsi ty sestrojil na té babetě?koupil hotový kit válec+píst+výfuk+karbec,nebo celý motor?
nevěřím,že jsi vylisovával vložku,piloval kanály atd...
Spíš tím ten 250ccm motor udusíš, o mazání,regulaci a nějaké reakci turba ani nemluvím.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše:
....a co jsi ty sestrojil na té babetě?koupil hotový kit válec+píst+výfuk+karbec,nebo celý motor?
nevěřím,že jsi vylisovával vložku,piloval kanály atd...
to se ani nemusí. Rozjed 210 z kopce na rychlost 100km/h je hračka. Stačí dát do zadu rozetu 35zubu, 19mm karbec, výfuk hikone a bez rozlisování vložky napilovat o pár mm výfuk a sání. Nemusí se kvůli tomu ani vyndávat motor z rámu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
appa23 píše:
kdyby si to tady četl pořádně tak zjistíš že už sem to psal,že turbo bude mezi válce a karburátorem.
jak mezi válec a karburátor???
můžeš mi vysvětlit,jak to pak bude fungovat???jakým způsobem dostaneš benzín do motoru?
jo už to chápu,turbo bude nasávat směs benzínu a vzduchu...
Naposledy editováno 21.04.2014 19:43:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: jak mezi válec a karburátor???
můžeš mi vysvětlit,jak to pak bude fungovat???jakým způsobem dostaneš benzín do motoru?
jo už to chápu,turbo bude nasávat směs benzínu a vzduchu...
a jak myslíš že funguje motor minarelli am6 kterej dal cca 230km/h ?
Je to sice jen 50ccm ve 2t ale asi s největší pravděpodobností to funguje...
a ešte akoo by si rieišil to mazanie? zas dalšie veci na vyše čerpadlo+hadičky,nejaka nadoba na olej a tlakomer...
a kebyže sa ti to nahodou podarí všetko spojazdnit je to činsky motor to ti nevydrži škoda sa do toho puštat