globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studená většinou cuká a chcípá
12.4.2014 v 12:10
Zdravím,
mám takovej problém se svým xt660 a už toho mám plný zuby, jde o to že když je studená tak děsně cuká,fluše dost plameny,střílí moc až do chcípnutí jakoby a má divnej zvuk(plameny a střilení mě neva :D), třeba když zastavím na křižovatce tak zdechne nebo přidám plyn na rozjezd zdechne podle situace a strašně dlouho trvá než zase čapne po zdechnutí,musím ji držet fest aby nechcípla a je takovej dost uskakanej zvuk nehledě na to že to řve , když vyjedu hned za město tak při polovičním plynu a konstatní jizdě taky pocukukává (takový to jedejede cukitycuk jedejede cukik :D) a vytočit se ji nehce jako bez výkonu přidušená skoro jak když bych jel na sitič u karbecu po zahřátí bych to přirovnal, ale když se zachřeje tak nic v pohodě , zajímavý je na tom že to většinou dělá a někdy v poho jako kdyby byla zahřátá a nejni to okolní teplotou si myslím protože třeba někdy když stojí vypařená na sluníčku tak to dělá taky a zase když je totalní klendra po noční tak v poho :D ale to je příklad někdy to je zase na opak prostě jak se ji chce ale večinou nechce v obou případech :(, mám pwc a leoše otevřený, je možný že to prostě děla ten pwc jakože je to zkrátka a dobře uchlastaný, zmatený ve spolupráci s čidlem teploty vzduchu?? nebo jen to čidlo nebo jen vina pwc? či nakonec jinej důvod ? svíce je sice černá ale s pwc prý normální, volnoběžný otáčky jsem zvedl na 1800 v pírech psáno o dost míň a nepomohlo včera zdechla svina zas, volnoběh se šteluje jen tím šroubkem nebo se to dá nějak chytřejc nastavit přes displej aby za studena bylo ještě víc rpm a za tepla míň? vím dlouhý ale třeba se najde lék

Studená většinou cuká a chcípá

12.4.2014 v 12:22 | Nahoru | #1
Podle barvy svíčky by to zřejmě chtělo novou palivovou mapu. Zkoušel si vyměnit svíčku?

Studená většinou cuká a chcípá

12.4.2014 v 12:24 | Nahoru | #2
A koukám že máš verzi bez lambdy, po výměně výfuků a vzduchovýho filtru by se měla upravit palivová mapa. To už si takhle koupil?

Studená většinou cuká a chcípá

12.4.2014 v 12:50 | Nahoru | #3
jj koupil, zapomněl jsem napsat že by měla být dělaná na brzdě s těma doplnkama výfuky,pwc a dna st2., měl jsem tam iridiovou ale ta odešla tak jsem dal co byla založní origo, přímo novou jsem ještě nezkoušel.

Naposledy editováno 12.04.2014 12:52:58

Studená většinou cuká a chcípá

12.4.2014 v 18:22 | Nahoru | #4
Tak pokud to v minulosti jelo tak to bude nějaká blbost. Zkusil bych tu svíčku, ale je divný že je po jízdě černá. Nemáš možnost tam dát origo vzduchovej filtr?

Studená většinou cuká a chcípá

13.4.2014 v 11:51 | Nahoru | #5
To tak nějak nwm dělalo to když jsem to koupil a s iridiovkou to bylo horsi nez odesla :).tak černá protože je bohatá směs kvůli tomu pwc prý.

Naposledy editováno 13.04.2014 11:52:30

Studená většinou cuká a chcípá

13.4.2014 v 12:06 | Nahoru | #6
Tak pokud je špatná palivová mapa asi ti nezbyde nic jinýho než servis a znova to naladit.

Studená většinou cuká a chcípá

13.4.2014 v 15:13 | Nahoru | #7
Ale jen než se ohřeje pak jede bez problému , to nějak mapa změní dávkování za studena a ohřátí ? já sem nikdy neviděl jak se to dělá tak se ptám ja se dmníval jen že se upraví parametry nic víc.

Studená většinou cuká a chcípá

13.4.2014 v 16:13 | Nahoru | #8
Nevím jak přesně se u XT vypočítává směs, nevím jaký tam jsou čidla. Bude to nějakej graf (mapa) kde jsou otáčky, poloha škrtící klapky (možná podtlak v sání) a teplota motoru. Na základě těchto parametrů vypočítá ŘJ dávku paliva - dobu otevření vstřikovacího ventilu. Novější XT má i lambdu která tu vypočtenou dávku paliva podle potřeby zvýší nebo sníží.
A co ty všechny kraviny z toho vyházet? Nebude to levnější řešení?

1 reakcí na tento příspěvek Studená většinou cuká a chcípá

14.4.2014 v 14:35 | Nahoru | #9
bez tě kravin je to je to jen takovej lenoch :) to spíš ji radši nechám vždy zahřát ale ještě zkusím tu svíčku, na foru xt ještě bylo vlákno právě o tom čidle teploty vzduchu v airboxu a o nějakým štelovaní sním aby to líp jelo ale to vlákno se odmlčelo :( tak jestli to nemůže být taky tím. A novejší xkaři se právě staraj o to jak ji vyhodit tu lambdu pořizujou nejaký udělátka který se strkaj místo ní asi to žádnej zázrak nebude :D

1 reakcí na tento příspěvek Studená většinou cuká a chcípá

14.4.2014 v 14:36 | Nahoru | #10
Tak jsem se dočetl, že nejsem sám a dělalo to jak seriovka tak jen vyměněný výfuky.

(reakce na) Studená většinou cuká a chcípá

14.4.2014 v 15:54 | Nahoru | #11
Hucikuci> hele byt tebou zamerim se na cidlo teploty vody,to celkem dost meni mnozstvi paliva.Jinak byt tebou stahni si soft PWC,kde po pripojeni uvidis zive hodnoty,dale koukni na zkalibrovani TPS.Ciste volnobeh resi cidlo IAP/podtlak v sacim kanale/

edit :pokud je problem se studenou nejvetsi podivej se jeste na vzduchovy kanal "sytice",je to vlastne obtokovy kanal klapky,ktery je rizeny termostatickym ventilem od vody,tam by mohl byt take problem,pokud bude zavreny na studenem motoru, bude se uchcavat

Naposledy editováno 14.04.2014 16:02:45

Studená většinou cuká a chcípá

14.4.2014 v 19:55 | Nahoru | #12
Tak to vemu postupně zatím děkuji.

To zkalibravani se řeší jak ? o tom jsem nějak neslyšel ještě :(.

Studená většinou cuká a chcípá

15.4.2014 v 11:06 | Nahoru | #13
zdar musis mit v prve rade soft PWC,ten prosnupej a najde ukazatel TPS,nechas zavreny plyn -zkalibrujes ,das plny -zkalibrujes chce to prozkoumat a vyzkouset takhle se to hezky rika.Pokud ho nemas stahnes na strankach Dynojetu,navic kdyz se budes divat na live data zjistis napr jestli TPS funguje spravne,zazil jsem ze pomalu klesalo napeti ikdyz uz byl plyn davno zavreny,tudiz se motor opet ulival

Naposledy editováno 15.04.2014 11:07:18

(reakce na) Studená většinou cuká a chcípá

15.4.2014 v 11:15 | Nahoru | #14
Hucikuci> Když budeš hodnej tak ti u mýho XT oměřim odpor teplotního čidla za studena a za tepla.

Studená většinou cuká a chcípá

15.4.2014 v 15:28 | Nahoru | #15
ok díky zkusím , dave-lister> ja nezlobím nikdy :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X Wintrez 5 17.5.2024 v 10:26 Milan1963
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X Lingos 7 15.5.2024 v 16:10 ja1
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X sniper931 5 13.5.2024 v 09:08 svobodik
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X Ghost-CBR1000rr 11 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6


TOPlist