Máte někdo , prosím osobní zkušenost s tímto modelem?
1 reakcí na tento příspěvek Subaru Outback 3,0
Pokud neřešíš spotřebu, není nad čím dlouho polemizovat. Motor nesmrtelnej, narozdíl od 2,5 nežere olej, jediná "dětská nemoc" je bouchání podvozku, stačí pořešit kosti a gumy stabilizátorů.
Co se týče toho automatu, bylo by fajn vzít to někam do servisu, aby se koukli, jestli se měnil pravidelně převodovkový olej, lidi na to dlabou a pak ten automat umí pozlobit.
Pneu jsou to nejmenší, horší jsou ty náhradní díly, jak jsi psal, ale taky se to dá zvládnout
3 reakcí na tento příspěvek Subaru Outback 3,0
Nestandartni rozmer pneu vyresis prepsanim v TP, to problem ani nebude. Dily z druhovyroby nejsou, jake, ktere na beznou udrzbu potrebujes?
Jen se obavam toho, ze to nebude mit tak velky kufr co by se od kombiku tohoto rozmeru cekalo.
co je nabidka kterou mas? tim, ze to je trvala 4x4 tak to druhou pohanenou napravu ssebou tahas i kdyz nemusis (na rozdil treba od haldexu) kdzy se ale dostanes do situace kdy je 4x4 potreba, haldex se nechyta. Jestli jsi ochoten obetovat spotrebu na ukor tohoto, tak OK.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Piwell píše: Tvl, já prodal benzínovou jedničkovou oktávku (1.6 75kW) abych si pořídil tu samou, ale TDi-čko (1.9 66kW), abych jezdil levnějš a poslední dobou tu čtu už několikátou debatu o benzínovejch třílitrech a podobnejch ekonomickejch sebevraždách .... co vás k tomu vede? Vždyť provoz takovýhleho auta je 2 - 3 násobně vyšší než u obyčejnýho auta ...
Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Sisina píše:
Pokud neřešíš spotřebu, není nad čím dlouho polemizovat. Motor nesmrtelnej, narozdíl od 2,5 nežere olej, jediná "dětská nemoc" je bouchání podvozku, stačí pořešit kosti a gumy stabilizátorů.
Co se týče toho automatu, bylo by fajn vzít to někam do servisu, aby se koukli, jestli se měnil pravidelně převodovkový olej, lidi na to dlabou a pak ten automat umí pozlobit.
Pneu jsou to nejmenší, horší jsou ty náhradní díly, jak jsi psal, ale taky se to dá zvládnout
naprosto přesně.
od holky bych teda tokovou odpověď nečekal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Vše je otázkou priorit. Dříve jsem jezdil v cca 400HP autě, kde jsem měl spotřebu cca 24l.Ale samotná spotřeba mě vlastně vůbec netrápila, protože ostatní náklady jí daleko převyšovali. Auto mě stálo na 1 ujetý km cca 150Kč. Za 3roky, co jsem ho provozoval "sežralo" přes 600tis Kč.
Dnes jezdím v autě, kde celková cena za ujetý km je hodně pod 2kč. (počítám palivo, opravy, nákup vozu, pojištění atd..) Zatím jsem s ním najezdil za 4roky cca 200tis km a v nejbližší době u tohoto zůstanu, protože zítra jdu podepsat hypotéku na nový barák.
Ale do 10let, až doplatím hypo, si zase koupím nějakou ekonomickou sebevraždu.
Tohle je život, jinak by byla nuda. Člověk si musí dávat dárky.
Naposledy editováno 27.02.2014 20:21:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
KubaLC8 píše: Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.
No, svým způsobem pravdu máš, svým způsobem ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Piwell píše: No, svým způsobem pravdu máš, svým způsobem ne.
kupoval jsi nekdy ojetou naftu za ucelem usetrit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
KubaLC8 píše: kupoval jsi nekdy ojetou naftu za ucelem usetrit?
Ano, léta jsem míval jedničkovou Lagunu 1.9 dCi. Taky jde jeste o to, ze naftu mam bez dane. A svete div se, auto se nerozsypalo dodnes - pred 4 lety ho koupil jeden chlapik, dalo by se rict kolega. Dodnes bezproblemovy auto.
Hypoteticky bych se ja mohl ptat jestli vis, co te bude stat neco na subaru, az odejde nebo se posere. Spotrebni veci azi taky nestoji jako na skodilak, co? A nemluvim treba o okne, svetle, narazniku ... o vecech, za ktery pak ani nemuzes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
valibuk píše: Piwell> on je trochu rozdíl jezdit naftovou lagunou a třílitrovým subaru. samozřejmě to něco stojí. nejúspornější je kolo z bazaru za tři kila.
Tak to je jasný, že je to velkej rozdíl. Já jenom, že jsme kdysi mívali několik kousků dá se říct neobvyklejch, či skoro exotickejch aut a žádná výhra to vážně nebyla. Jednalo se o malý špunty s malýma motorama, ale cokoliv shánět byl pech. Druhovýroba téměř žádná, po zrušení zastoupení této značky v ČR se muselo jezdit pro díly do Německa, vše nové, originální, velmi drahé. Sice to byly spolehlivý auta, až nadprůměrně, ale když třeba sundáš srnku, někdo tě naboří ať už na silnici nebo na parkovišti, můžeš se z toho pak posrat. Protože nemůžeš sehnat a nemáš na to. Neřikam, že se zastávam koncernu VW, nemam ho rád, ale musí se nechat, že ND dílů na tyhle auta jsou mraky na každým rohu, leckdy se nemusí shánět nový a protože je tady na ty díly obrovská konkurence, jsou příjemný ceny.
Třeba si na mě někdo se subaru vzpomene až přijde z krámu na parkoviště a uvidí, že mu někdo třeba rozbil světlo, vymlaskl okýnko nebo tak něco.
Seznam všech alternativních gum a ráfků ti pošlou ze Subaru zastoupení tuším, že za litr a na registru vozidel ti to za kilo dopíšou do techničáku.
Seznam alternativních gum
Další info hledej tady subarufanclub.cz/
Piwell píše: Ano, léta jsem míval jedničkovou Lagunu 1.9 dCi. Taky jde jeste o to, ze naftu mam bez dane. A svete div se, auto se nerozsypalo dodnes - pred 4 lety ho koupil jeden chlapik, dalo by se rict kolega. Dodnes bezproblemovy auto.
Hypoteticky bych se ja mohl ptat jestli vis, co te bude stat neco na subaru, az odejde nebo se posere. Spotrebni veci azi taky nestoji jako na skodilak, co? A nemluvim treba o okne, svetle, narazniku ... o vecech, za ktery pak ani nemuzes.
Spotrebni veci jsou normane drahy. Kdyz sebojis o plecharinu, tak si to pojisti.
Jo, vim co to stoji, subaru mam
Piwell píše: Tvl, já prodal benzínovou jedničkovou oktávku (1.6 75kW) abych si pořídil tu samou, ale TDi-čko (1.9 66kW), abych jezdil levnějš a poslední dobou tu čtu už několikátou debatu o benzínovejch třílitrech a podobnejch ekonomickejch sebevraždách .... co vás k tomu vede? Vždyť provoz takovýhleho auta je 2 - 3 násobně vyšší než u obyčejnýho auta ...
Proč zrovna ekonomická sebevražda? Provoz auta nejsou jen náklady na PHM. Teda, pokud nejsi jen konzument, kterýmu stačí že to vrtí kolama a když dáš do kufru tašku s nákupem, tak ji tam po příjezdu zase najdeš aniž bys ji vytrousil děravou kastlí.
Krom toho, je třeba si užít velkejch motorů, dokud je ta možnost - čtvrtá říše je na vzestupu a za pár let budou motory nad litr jen hřejivou vzpomínkou
Naposledy editováno 28.02.2014 09:54:02
2 reakcí na tento příspěvek Subaru Outback 3,0
Oktavka/vw se starym tdi s rotackou je celkem atyp mezi dieselama - nema tak drahej servis a dost vydrzi, ale taky uz jsou to dneska povetsinou hrozny pelisky, nebo auta s prestrelenou cenou...
Jo a ono auto co ma velkej benzin je celkove jinde nez oktavka, ja s ni nemuzu jet vetsi dalku, vylezu z toho auta na umreni, bolest hlavy od bruceni motoru, tvrdy sedacky, prkenej podvozek.... Klasika koncern
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Jinak S Outback moc pěkné autíčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
KubaLC8 píše: Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.
Přesně tak
Ale dneska to snad nikomu nevysvětlíš
Všichni mají vidinu naftového motoru se spotřebou do 4,5 litru, ale ty vedlejší náklady je nezajímají a pak se sakra diví...
Jenom ta blbá regenerace DPF nebo nedejbože výměna.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Sisina píše: Přesně tak
Ale dneska to snad nikomu nevysvětlíš
Všichni mají vidinu naftového motoru se spotřebou do 4,5 litru, ale ty vedlejší náklady je nezajímají a pak se sakra diví...
Jenom ta blbá regenerace DPF nebo nedejbože výměna.
... true
To radši budu jezdit s třílitrem za deset
Dandule>
Díky za pochvalu kluci
Subaru je moje srdeční záležitost. Nějakou dobu jsem je prodávala, teď už bohužel jen ojeté a dělám u firmy, kde je import
Jinak co se týče těch alternativních rozměrů pneu, stačí zaslat žádost na Subaru ČR a ti pošlou potvrzení, se kterým stačí zaběhnout na magistrát. Pokud se ti jedná třeba jen o 1 rozměr, zdůrazni to v žádosti! Jinak ti tam vypíšou veškeré alternativy a za zapsání 1 varianty platíš od 50 do 100,-Kč. Z vlastní zkušenosti vím, že těch alternativ může být klidně i 10, tak pozor, ať se ti to neprodraží
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
FiZzeR píše: ... true
To radši budu jezdit s třílitrem za deset
JO
A budeš platit jen výměnu olejů, filtrů a brzdy
A ropáci budou vesele měnit spojky, turba, DPF, oleje, filtry, brzdy...a pak zase všechno po roce dokolečka dokola