Téma: Subaru Outback 3,0
 
27.2.2014 v 17:39
Čau moto bando,sice už je počasí na moto ježdění, ale potřebuji se přepravovat i s větší bagáží a proto chystám výměnu káry.Mám nabídku na Subaru Outback s tří litrovým šesti válcem,převodovka automat r.v.2004.Se Subaru mám pár zkušeností,ale tady nevím.Spotřebu bych asi přežil.Trochu mne odrazuje nestandartní rozměr pneu a skoro žádné díly z druhovýroby.
Máte někdo , prosím osobní zkušenost s tímto modelem?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0

27.2.2014 v 20:02 | Nahoru | #1

Piwell píše: Tvl, já prodal benzínovou jedničkovou oktávku (1.6 75kW) abych si pořídil tu samou, ale TDi-čko (1.9 66kW), abych jezdil levnějš a poslední dobou tu čtu už několikátou debatu o benzínovejch třílitrech a podobnejch ekonomickejch sebevraždách .... co vás k tomu vede? Vždyť provoz takovýhleho auta je 2 - 3 násobně vyšší než u obyčejnýho auta ...



Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.

(reakce na) Subaru Outback 3,0

27.2.2014 v 20:19 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.


Má pravdu,předsedo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0

27.2.2014 v 20:21 | Nahoru | #3

KubaLC8 píše: Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.



No, svým způsobem pravdu máš, svým způsobem ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0

28.2.2014 v 10:35 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Nema to turbo, nema to spojku, nema to dvouhmotak, zdanlive levne jeydici nafta nema CR vstriky, nema CR cerpadlo. co polozka do desetitisice. Pak si na zaver spocitej provoz na KM a budes se divit.


Přesně tak
Ale dneska to snad nikomu nevysvětlíš
Všichni mají vidinu naftového motoru se spotřebou do 4,5 litru, ale ty vedlejší náklady je nezajímají a pak se sakra diví...
Jenom ta blbá regenerace DPF nebo nedejbože výměna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist