paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupě nějakého litra ve dvouválci..
Čau, celou zimu tak nějak brouzdám internetem a vybíram moto. Přestupuji ze suzuki sv 650 na silnější. Podmínka je: naked bike a dvouválec.. A trochu víc sportovní než cestovní. Zamlouvá se mi sv 1000 N, ale náháču je strašně málo. Nenajde se tu někdo kdo vozí tyto motorky z venku? A nebo kdo máte zkušenosti s něčím podobným. Aprilia tuono 1000 apod. ? Co mi doporučíte? Žádnej litr ve dvouválci nahatej už mě nenapadá. Cena kolem 80000,- za stav samozřejmě připlatím. Díky za názory.

Naposledy editováno 15.02.2014 11:30:16
Předchozí
1 2
Následující

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 11:34 | Nahoru | #1
Ducati nebo tuono nic jiného sportovního v tejhle cenovej nevymyslis. Za příplatek ještě KTM. Japonci jsou spíše cestovní (VTR, SV, TL...)

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 11:41 | Nahoru | #2
raptor

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:01 | Nahoru | #3
za 80000 koupíš první generaci tuona a ještě ti zbyde... a oproti SV to je úplně někde jinde

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:06 | Nahoru | #4

no?
aji kolem 80 se dá koupit a je to krásný, silný, brutální
řiditka ve výšce sedla, dlouhá stavba

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:32 | Nahoru | #5
Tuono si zase říkám, že bude docela kladivo :D. Říkám si že to sv bude ideál. I na raptory jsem koukal a ty se mi nelíbí. Mám strach i z toho posezu na tom. Jezdil jsem hodně let enduro. Takže na silnici mám odjetou jen sezónu na sestce.

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:32 | Nahoru | #6
SV 1000,nebo litrovýcho Tuňáka

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:42 | Nahoru | #7
je z tebe cítit, že zase etakovou brutalitu nechceš, tak zustaň u svN, je to v pohodě mašina a proti Tuńákovi, nebo některym Guzzi, je to klidnější..

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 12:58 | Nahoru | #8
To je pravda.Sv 1000 ve verzi "N" je strašně málo,dá se říci žalostně málo.Pokud člověk chce určitý stav,výbavu a neméně důležitě i barvu.Tak naprosto žádný výběr.
A oproti tomu verzí "S" je několikrát víc.Jak je to možné???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:06 | Nahoru | #9
P-M-T-K> I cena je přijatelnnější ve verzi S. Napadla mě i přestavba. Ale original je original.

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:09 | Nahoru | #10
Diesell46> Pravda,pravda.Mě se tedy verze "S" naprosto nezamlouvá.A ležet ne motorce,na tom také nic příjemného nevidím.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:16 | Nahoru | #11
tak SV ma hroznej podvozek a motor je hrozne utlumenej tunaka nejdriv projed nemusel by ti sedet ten rotaxovej projev dole cuka pak jede jak blazen no a pak uz jako kazdej Vtwin konec pokud to musi byt nahac co takhle jeste ducati S4?

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:17 | Nahoru | #12
no pokud chceš ale něco sportovnějšího tak na sv se jede a sedí jak na 350

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:19 | Nahoru | #13
samozrejme raptor motor TL a poradnej podvozek

2 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:27 | Nahoru | #14
s 80tkč rozpočtem máš dost omezené možnosti. tuono bych vyřadil, budeš vybírat z úplně těch nejlevnějších kusů a to budou mrdky. rozumná volba je SV1000, kterých je poměrně dobrý výběr i za tyhle peníze. případně VTR1000F a to si předělat na naháče což se dá za desítku zvládnout.

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:31 | Nahoru | #15
tady hodně muziky za málo peněz řekl bych :) tuono 1000 za 66tis

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 13:38 | Nahoru | #16
RUTAN> by me zajimalo jaky bys to za desitku zvladnul na nahaci z VTR je nejdulezitejsi predelat chladice a to je financne narocnejsi jinak VTR je samozrejme dobra masa

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 15:44 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2014 v 16:16 | Nahoru | #18
Ahoj, hele jezdil jsem pár dvoubuchu a ctyrvalu viz profil ( mam tam i videa z okruhu s SV tak s tuonem) z dvohbuchu jsem mel ještě TL... kazdopadne jsem se svezl i na dalších, motorky casto střídám ale mužů rict, ze Tuono pro me nema konkurenci, max nova V4 ty asi budes koukat na starší model, ten je ale taky velice povedeny... SV bude ve všech smerech rozpoctovka, mekky podvozek, motor je sice kladivo ale jen projevem nic moc ostreho to není, brzdy po vymene dobrych desek a kapaliny OK. Ale casem to zacalo zrat olej a zacalo byt volne lozisko na spojce... celkove bude tuono velice sportovne zalozene s docela tvrdym podvozkem a motoricky to bude pekna potvora

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 16:18 | Nahoru | #19
RUTAN> tvl prvni generace je uz dost levna... druha je kolem kila a vys....

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 17:16 | Nahoru | #20
Z posezu mít strach nemusíš, řidítka to má normál vysoko, né jako supersporty, mám ho a naprostá spokojenost a je krásnej





Naposledy editováno 15.02.2014 17:21:26

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 18:49 | Nahoru | #21
Blesk90> jj máš pravdu. i to co tam dal Hockin vypadá docela hezky. klidně bych do toho šel pokud to není nějaká zamaskovaná past.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 19:12 | Nahoru | #22
Blesk90> Díky za názor. Na co si dát pozor u koupi tuona? Koukal jsem po starších modlech a za příznivou cenu jich tam taky moc není.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 19:33 | Nahoru | #23
Začínám na SV třetí sezónu a myslím, alespoň z mého pohledu,že to není špatná motorka, není nejlepší ani není bez chyby ale to žádná.... Je to prostě poctivě postavená průměrná motorka....

Motor tahá pěkně od 2.500 otáček až do 11. tis. žádný propad výkonu ani nástup v 6-7. tis jako na 600 tam se to pak zblázní a letí to, tady letíš pořád.

Převodovka bez problému, řadí nahoru i dolů bez problému , neutrál najdeš hned ne jako jeden nejmenovaný kolega z naší bandy na Aprilii.... My ostatní už většinou sedíme u občerstvení a on ho ještě hledá.... o semaforech nemluvě.....

Brzdy jsem trochu vylepšil hadičkami a lepšími destičkami , ty staré mi přišli jak když brzdím fošnou.... . Jinak brzdí, nejsou to nejnovější Bremba, je to prostě motorka z roku 2003.... Zadní je jako na 90% všech motorek.... nic nic a smyk .....

Za největší slabinu považuji podvozek, přesto že je plně stavitelný, zejména zadní tlumič. Předek je pro mně a můj styl jízdy v pohodě nastavil jsem ho tak jak mi vyhovuje , ale na zadku jsem nenašel optimální nastavení, přemýšlím o výměně pružiny, zatím plánuji progresivní pružinu od YSS. Zadek mi přijde přepružený a máš pocit jako by nestíhal hlavně na příčných nerovnostech a takových těch "odborných" záplatách od těch umělců co opravují silnice.....

Spotřeba taky není tak hrozná jak se říká ,dnes jsem jel za 5,6 litru jinak jezdím kolem 6.5 litrů, kdy stačí využívat sílu motoru a nemusí se tak vytáčet, ale je pravda že když to budeš točit do omezovače bude vysoká, jako všude bez ohledu na počet válců.....

Jinak Raptor je taky hezká mašina....

Přeji dobrý výběr ať už koupíš cokoliv...

Naposledy editováno 15.02.2014 19:38:23

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 20:23 | Nahoru | #24

knedlo píše: tak SV ma hroznej podvozek a motor je hrozne utlumenej tunaka nejdriv projed nemusel by ti sedet ten rotaxovej projev dole cuka pak jede jak blazen no a pak uz jako kazdej Vtwin konec pokud to musi byt nahac co takhle jeste ducati S4?

Já teda v podvozku SV žádnej problém nevidím . Neříkám že je to to nejlepší , ale po nastavení na mojí váhu a poladění na můj styl jízdy mi to špatný nepřipadá .

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 20:29 | Nahoru | #25
stanley11> kolega s tím neutrálem - to je spojkou, která nevystavuje úplně. Pokud zmenšením vůle lanka (odvzdušněním hydrauliky:) ) problém nezmizí, mohl by mít teplem zkroucené plechy ve spojce, které i při vystavené spojce pořád zabírají a nepadne mu tam neutrál.

Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 21:54 | Nahoru | #26
Stim neutralem u Aprilek je to zvlastni. Me na Falcu tam skoci hned, ale kamos co ma RSV 1000R 2008, tak ji ho tam taky dycky lovi buh vi jak dlouho.

Ale abych nebyl OT, tak uprime SV bych nechtel, teda aspon litrovy, protoze to ma divnej podvozek na ten motor. Naproti tomu SV650 je mnohem vic vyvazeny motor vs. podvozek. Kdybych si mel vybrat mezi SV1000 a Tunakem, tak neni vubec o cem premejslet, protoze Tunak je ve vsem lepsi (motor, podovzek a hlavne brzdy), teda pokud hledas neco sportovnejsiho. Nemit Falco, tak bych ted po zkusenostech s rotax V60 sel do Tunaka, protoze ma lepsi podvozek a lepsi posez rozumnej - min vahy na rukach diky vyssim a sirsim riditkum.

Kdybys mel vetsi rozpocet, tak bych ti navrhnul Moto Guzzi Sport 1200 to je uzasnej stroj, kterej bych bral vsema deseti nebejt ty vyssi ceny.

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

15.2.2014 v 23:02 | Nahoru | #27

Diesell46 píše: Blesk90> Díky za názor. Na co si dát pozor u koupi tuona? Koukal jsem po starších modlech a za příznivou cenu jich tam taky moc není.

jako z tohogle výběru asi opravdu Tuono a neboj se je to Ital s Rakouskym srdcem a znam dva kluky co na tom maji 80tis a slape to nadherne. Na co si dat pozor, no hlavne asi premerit dobijeni, to je znama vec no a taky poslechnout volnobezku, nebat se to párkrát nastartovaf jak studeny tak teplý. A to ze se nekdy motor zastavi pri startu na horni uvrati je normalni toho se nelekni, dan za velky obsah ve Twinu... jinak jeste zkontrolovat jestli tesni prepad oleje u sani ( aby to nebrindalo)

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

16.2.2014 v 00:02 | Nahoru | #28

(reakce na) Koupě nějakého litra ve dvouválci..

21.2.2014 v 14:24 | Nahoru | #29

stanley11 píše: Raptor....



Ahoj; zakladatel tématu už v příspěvku č. 5 píše, že se mu Raptor nelíbí.

2 reakcí na tento příspěvek Koupě nějakého litra ve dvouválci..

21.2.2014 v 14:32 | Nahoru | #30
... už tu někdo zmínil důležitý fakt, že SV 1000 neplní EURO III?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist