1 reakcí na tento příspěvek Přestavba
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba
pjercak .. madar? na tom je nieco zle? :) zltu foliu som skusil .. uvidim ako to bude vyzerat ked to dokoncim.. strhnut ju je to najmenej :)
btw.. motorka bola padnuta .. kapoty popraskane uchyty.. nesedeli.. druhy dovod.. potreboval som pohodlnejsi posed..
Naposledy editováno 03.02.2014 20:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba
Orličan píše: Point> Tak já to hodnotil podle fotky. Na fotce vypadá dobře, ale pokud byly rozmlácený atd, tak se nedivím, že přestavuješ. Ale když jsi chtěl něco pohodlnějšího, tak jsi neměl chodit do SV, ale to už je tvůj problém. Nic ve zlým. Stejně ať je to tak nebo tak, Sko je nejhezčí s origo kapotou a tečka.
Naprostej souhlas - S-ko jsem měl v celokapotě Ermax a byla to moje nejnepohodlnější motorka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba
Orličan píše: .....Ale kupovat si sportovně laděnou motorku za účelem přestavby na něco pohodlnějšího je prostě blbost a škoda tý motorky.
Přesně tak... S tebou naprosto souhlasím....SV S je defakto jediná polokapota s clip-ons řídítkama... Skovej Fazer, Hornety, Bandity a já nevím co všechno má klasické řídítka... Tedy pokud na SV nepředěláš i horní brýle a nedáš tam široké řídítka, nikdy to nebude pohodlné (nemluvě o tom, že staré SV má sedlo jak prkno a umístění stupaček kór s těma menšíma trojúhleníkovýma držákama stojí z hlediska pohodlí taky pěkně za pikaču... A pokud to teda už všechno předěláš, tak zjistíš, žes do toho nalil tolik, že jsi za ty prachy klidně mohl mít nahatýho litra...
SV vůbec nehaním... Naopak... Pokud chceš sportovnější pozes, je to z hlediska naháčů, respektive polokapot ideální stav... Pokud to chceš předělávat, tak tu největší výhodu SVčka totálně zabiješ...
To je to samé, jako kdyby si někdo koupil intrudera a sundával předkopy, dával nižší zalomená řídítka a obouval sportovní gumy...
Orličan píše: Lála> Tak každému sedí něco jiného, že jo. Někdo, kdo je pohodlnější, tak by o SV S neměl přemýšlet. Je to sportovně laděný posez a to je nutno si uvědomit a samozřejmě nahatá motorka bude mít jinačí posez stejně jako třeba cestovní mašina. Ale kupovat si sportovně laděnou motorku za účelem přestavby na něco pohodlnějšího je prostě blbost a škoda tý motorky.
jj, byla to zábavná motorka, mě posaz vyhovoval, je to pak hrozný, když někdo začne takto "ladit" ...ale ať si každej dělá co chce, je to jeho věc... docela bych SV zase bral místo skutru do města
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |