1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
Sefo píše: Dr.Houba> Na tom jezdí na okruhu málo lidí, to bych se spíš bál u GSXR nebo R1, tohle je cesťák :)
já právě všechno co zatím viděl byly okruhovky, nebo aspoň příležitostné, nicméně je fakt, že je to sice tvrdý, ale pro honiče milisekund dost zdechlý
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
- vizuální kontrola řemenů (pokud možno podpořeno servisním protokolem z posledního servisu)
- dorazy řízení
- projet a zabrzdit s volným držením řídítek (nesmí vibrovat ani táhnout)
- stav kotoučů vs. kilometry
- projít s majitelem všechny odchylky od originálu
- pokud to má laďáky prověř jak to je přemapovaný a jak funguje přívěra vejfuku
no a po koupi:
- olej, filtr
- kontrola obložení a brzdovky, spojkový hydrauliky
- (když budeš pedant) kontrola vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
To by byla hned první otázka od potenciálního kupce jako já.
Víš mám na motoru 42tkm...a nezdá se mi, že by to na generálku v blízké budoucnosti vypadalo.
Naposledy editováno 31.01.2014 08:47:54
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
Jestli jsi žádnou Ducati nikdy neměl a obecně ses o ně nezajímal, zaujme tě styl vyražení čísla rámu - jakoby vytečkovaný. Při přelakování rámu se to často zalije barvou, takže bude-li se ti zdát čitelnost VINka horší, je rám lakovaný.
U spodních brýlí bývají popraskaný svorníky na vidle - praskne to údajně už po menším pádu. Kvůli ceně většina lidí řeší zavaření, čili to poznáš na první pohled. Ještě jednodušší je urazit doraz na těch brýlích, na ten se taky zaměř.
Kapoty bývají většinou nevařené a v hezkém původním laku - jak by taky ne, když na tý motorce jeli možná párkrát - zbytek odjezdila v laminátech nebo jiných race kapotách na okruhu.
Originál stav nemusí svědčit o tom, že motorka na dromech nejezdila - naopak. Otevřený kryt spojky, serepetičky od Rizomy / Barracudy / apod. si na účelovou okruhovku nikdo nedává. Laďáky z toho pak obvykle sendají a prodají zvlášť.
Jak někdo zmiňoval stav šroubů na kapotách, tak to je dvousečný. Ty "pidiimbusky" moc nevydrží a opravdu s každým banálním servisním úkonem musí nějaká kapota dolů - proto ožvýkanost šroubů svědčí spíš o tom, že servisák neměl moc trpělivosti si s těma šroubkama hrát. Nemluvě o tom, když to naposledy nějakej doveda dotáh na krev.
Lešení přední kapoty je hořčíkový a fakt se blbě vaří. Tam zásah poznáš hned.
Závěrem ti z toho všeho vyplyne, že sáhneš po tom kousku, kterej bude nejmíň dobitej. Starší Ducati 848 / 1098 / 1198 se jako na okruhu nejetá leštěnka po prvním majiteli shání hodně špatně. A pokud seženeš, bude tak o 20% dražší než zbytek konkurenčních nabídek na netu. Ve výsledku je to jako se vším - vše je otázkou priorit.
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
Naposledy editováno 31.01.2014 08:59:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848
Jestli chceš jezdit dobrý časy, musíš dvouvál prostě motorově dostat až k hranici. Komponenty, brzdy, podvozek je supr - ale motorově a servisně je to pak pro okruh daleko nákladnější mašina než třeba ta R1, GSXR, CBR.
1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |