paolo_novy Přidat reklamu

Téma: na co dát pozor při koupi 848
30.1.2014 v 12:46
Čau, chtěl bych se zeptat, co si pohlídat při nákupu ojeté 848. Na 2-válci jezdím dlouho, ale nikdy jsem neměl Ducati, tak budu vděčný za každou radu. Dík, mějte se

1 reakcí na tento příspěvek na co dát pozor při koupi 848

31.1.2014 v 08:52 | Nahoru | #1
Budeš to mít těžký. Já po Ducatkách (sháněl jsem teda 1098) jezdil dobře 4 měsíce a viděl jsem toho dost. Všechny, podotýkám všechny, byly / jsou nějakým způsobem poškozený. Ve výsledku budeš vybírat tu nejmíň poškozenou. O pár rad se podělím:
Jestli jsi žádnou Ducati nikdy neměl a obecně ses o ně nezajímal, zaujme tě styl vyražení čísla rámu - jakoby vytečkovaný. Při přelakování rámu se to často zalije barvou, takže bude-li se ti zdát čitelnost VINka horší, je rám lakovaný.
U spodních brýlí bývají popraskaný svorníky na vidle - praskne to údajně už po menším pádu. Kvůli ceně většina lidí řeší zavaření, čili to poznáš na první pohled. Ještě jednodušší je urazit doraz na těch brýlích, na ten se taky zaměř.
Kapoty bývají většinou nevařené a v hezkém původním laku - jak by taky ne, když na tý motorce jeli možná párkrát - zbytek odjezdila v laminátech nebo jiných race kapotách na okruhu.
Originál stav nemusí svědčit o tom, že motorka na dromech nejezdila - naopak. Otevřený kryt spojky, serepetičky od Rizomy / Barracudy / apod. si na účelovou okruhovku nikdo nedává. Laďáky z toho pak obvykle sendají a prodají zvlášť.
Jak někdo zmiňoval stav šroubů na kapotách, tak to je dvousečný. Ty "pidiimbusky" moc nevydrží a opravdu s každým banálním servisním úkonem musí nějaká kapota dolů - proto ožvýkanost šroubů svědčí spíš o tom, že servisák neměl moc trpělivosti si s těma šroubkama hrát. Nemluvě o tom, když to naposledy nějakej doveda dotáh na krev.
Lešení přední kapoty je hořčíkový a fakt se blbě vaří. Tam zásah poznáš hned.
Závěrem ti z toho všeho vyplyne, že sáhneš po tom kousku, kterej bude nejmíň dobitej. Starší Ducati 848 / 1098 / 1198 se jako na okruhu nejetá leštěnka po prvním majiteli shání hodně špatně. A pokud seženeš, bude tak o 20% dražší než zbytek konkurenčních nabídek na netu. Ve výsledku je to jako se vším - vše je otázkou priorit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co dát pozor při koupi 848

31.1.2014 v 09:02 | Nahoru | #2
Smrči-GSX-F> Tak pokud jela dejme tomu 3x do roka na okruhu a měla pravidelný servis, tak to ničemu nevadí....hlavní je se na tom projet, proto bych asi v zimě nekupoval...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist