1 reakcí na tento příspěvek Nikasil
Honza73 píše: Ale nikasil je určitě na odstavení? Když po válci přejedu nehtem tak nejsou cítit žádné stopy, však na pístu ano.
100% je KO,
už jen to,že je tak lesklý je špatně...i kdyby to rýhy nebyly.
dnes už nikasil stojí pár korun,jezdit se stejně moc nedá,dej to pořádně do kupy,ať přes sezónu nestojíš.
3 reakcí na tento příspěvek Nikasil
DeeboRSV píše: To není pravda .Nikasil nemusí být nutně špatný,tim že je lesklí a podobně (dokonce ani pórovitost nevadí),to tvrdí pouze lidí co to někde slyšeli nebo jedna bába povídala.(struktůra povrchu se může měnit a pohledem se to říct nedá, samozřejmě pokud na něm nejsou citelné rýhy nebo mech. poškození. nikasil se dá ještě přehonovat a dát na to odpovídající rozměr pístu a hlavně kroužků,pokud samozřejmě na něm není veliká ovalita která by neměla přesahovat mez 0,05 mm (podle obsahu),která způsobí nedomazávání některých míst. Podívej se na www.oulehla.cz a zavolej tam, je to super člověk co se tím zabejvá celej život a rád a ochotně ti poradí. Pošleš jim válec on se podívá přeměří dutinoměrem, popřípadě vyhonuje a pokud se nezbaví ovality při odpovídající síle nikasilu,nechá odleptat a udělat nový. A nic neztratíš protože stejně pokud budeš dělat novej nikasil ta to řeš přes ně. Určitě nedávej ten ze Strakonic a podobně (loupe se je to jako máslo a silná vrstva) tady dostaneš zahraniční nikasil s kvalitou porovnatelnou s originálem. Já už takhle u nich dělal aspoň 20 válců a bez sebemenších problémů a to ty motorky už mají najeto i třeba 200 mth a nikasil furt drží.Pokud je to originální nikasil tak si ho važ a fakt to nech změřit protože kvalitu jako orig. jen tak žadnej mít nebude. Pokud budeš sněčím potřebovat poradit tak napiš sz.
a já tvrdím,že nemáš pravdu ty.
lesklý povrch vadí(neříkám,že se nutně hned zadře,ale riziko se zvyšuje)...,a 5 stovek ovalita je už taky hodně špatně-samozřejmě né na lokomotivě,jako běžný obsah beru cca 250-450ccm a tak to špatně je.
2 reakcí na tento příspěvek Nikasil
DeeboRSV píše: Já taky neříkám ze 5 stovek je v pořádku ale je to hodnota která se zpravidla dá spravit honováním o té hodnoty která je akceptovatelná 0,02-0,04 když i nové válce mají ovalitu až 0,02. prakticky žádný není 0,000. ale já neříkal ze je to dobře - jen sem reagoval na to že tu bylo řečeno že je to totálka na nikasil což nemusí bít nutně pravda..
Ikdyž na první pohled se zdá,že pomůže honování,tak struktura nikasilu je už potrhaná,tudíž tak jako tak,ikdyž dáš jen novej píst ,tak pujde nikasil do kytek Řešil jsem to nedavno na mojí moto..
DeeboRSV píše: Já taky neříkám ze 5 stovek je v pořádku ale je to hodnota která se zpravidla dá spravit honováním o té hodnoty která je akceptovatelná 0,02-0,04 když i nové válce mají ovalitu až 0,02. prakticky žádný není 0,000. ale já neříkal ze je to dobře - jen sem reagoval na to že tu bylo řečeno že je to totálka na nikasil což nemusí bít nutně pravda..
origo válec rozhodně má ovalitu v řádu setin nulovou.
.....a co se týká toho přehonování...no,možná jo,s té fotky to s jistotou neposoudíme,ale přece jen,dnes už nikasil stojí "pár" korun,to už i píst je dražší....,pokud by to nebylo fakt 100%,tak raději nový nikasil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 | Vojtech193 | 4 | 28.5.2024 v 23:53 ja1 |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... | Tomino104 | 3 | 14.11.2022 v 20:37 Julip2 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
pomoc Kawasaki KX 125 | Kawamaniak | 5 | 28.3.2022 v 08:31 Fic6 |