paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nikasil
20.1.2014 v 19:27
Dobrý večer, po rozdělání motoru jsem zjistil že se to bez nového nikasilu neobejde.
Viz. foto. Nyní by mě zajímalo jak vznikly proužky u HU viz. foto. Zajímavé též že motorka jela do poslední chvíle skvěle a chytala na drb.










Naposledy editováno 20.01.2014 19:29:06

Nikasil

20.1.2014 v 21:56 | Nahoru | #1
chuda smes pist se prehriva na vyfukove strane odhoriva a pridira se rozebrals to minutu pred zadrenim si myslim

Nikasil

20.1.2014 v 22:13 | Nahoru | #2
to může být cokoliv-jak píše kolega nademnou-chudá směs,ale taky možná málo oleje,nebo nekvalitní olej, zanedbaná údžba-nenamazaný vzduchový filtr,nebo netěsnost,stejně tak i přehřátí,jízda bez vody atd....

Nikasil

20.1.2014 v 22:18 | Nahoru | #3
Třeba kolega z práce si nechal udělat nikasil a dodali mu k tomu moc těsný píst (špatný rozměr) a dopadlo to podobně jak u tebe.

1 reakcí na tento příspěvek Nikasil

20.1.2014 v 22:24 | Nahoru | #4
Ale nikasil je určitě na odstavení? Když po válci přejedu nehtem tak nejsou cítit žádné stopy, však na pístu ano.

(reakce na) Nikasil

20.1.2014 v 22:43 | Nahoru | #5

Honza73 píše: Ale nikasil je určitě na odstavení? Když po válci přejedu nehtem tak nejsou cítit žádné stopy, však na pístu ano.



100% je KO,

už jen to,že je tak lesklý je špatně...i kdyby to rýhy nebyly.
dnes už nikasil stojí pár korun,jezdit se stejně moc nedá,dej to pořádně do kupy,ať přes sezónu nestojíš.

Nikasil

21.1.2014 v 18:32 | Nahoru | #6
je to totálka,udělej nikasil,novoou pístní sadu,ojnici,ložiska na klice a jezdi dál chudá směs by spíš propálila píst(aspoň to se stalo mě,když mi fouklo gufero na klice) takže tohle bych viděl na nějakej bordel přes filtr nebo totálně vylítanej píst a nikasil...

3 reakcí na tento příspěvek Nikasil

24.1.2014 v 16:51 | Nahoru | #7
To není pravda .Nikasil nemusí být nutně špatný,tim že je lesklí a podobně (dokonce ani pórovitost nevadí),to tvrdí pouze lidí co to někde slyšeli nebo jedna bába povídala.(struktůra povrchu se může měnit a pohledem se to říct nedá, samozřejmě pokud na něm nejsou citelné rýhy nebo mech. poškození. nikasil se dá ještě přehonovat a dát na to odpovídající rozměr pístu a hlavně kroužků,pokud samozřejmě na něm není veliká ovalita která by neměla přesahovat mez 0,05 mm (podle obsahu),která způsobí nedomazávání některých míst. Podívej se na www.oulehla.cz a zavolej tam, je to super člověk co se tím zabejvá celej život a rád a ochotně ti poradí. Pošleš jim válec on se podívá přeměří dutinoměrem, popřípadě vyhonuje a pokud se nezbaví ovality při odpovídající síle nikasilu,nechá odleptat a udělat nový. A nic neztratíš protože stejně pokud budeš dělat novej nikasil ta to řeš přes ně. Určitě nedávej ten ze Strakonic a podobně (loupe se je to jako máslo a silná vrstva) tady dostaneš zahraniční nikasil s kvalitou porovnatelnou s originálem. Já už takhle u nich dělal aspoň 20 válců a bez sebemenších problémů a to ty motorky už mají najeto i třeba 200 mth a nikasil furt drží.Pokud je to originální nikasil tak si ho važ a fakt to nech změřit protože kvalitu jako orig. jen tak žadnej mít nebude. Pokud budeš sněčím potřebovat poradit tak napiš sz.

(reakce na) Nikasil

25.1.2014 v 00:01 | Nahoru | #8
DeeboRSV> já dělal několik nikasilů ve Strakonicích a vždy to bylo rychle a dobře.

(reakce na) Nikasil

25.1.2014 v 19:13 | Nahoru | #9
DeeboRSV> Ono totiž to ve Strakonicích dělaji 2 lidi,tak záleží ke komu to dáš Já to dávám do lnmoto.cz a je to super,můžu jen doporučit

Nikasil

25.1.2014 v 19:38 | Nahoru | #10
Ano,jsou tam dva lidi.Ale jeden z nich nebrousí hrany.
Nejvíce motorkáři posílají do LN Moto (Luboš Novotný),takže asi mají dobré zkušenosti.

(reakce na) Nikasil

26.1.2014 v 12:55 | Nahoru | #11

DeeboRSV píše: To není pravda .Nikasil nemusí být nutně špatný,tim že je lesklí a podobně (dokonce ani pórovitost nevadí),to tvrdí pouze lidí co to někde slyšeli nebo jedna bába povídala.(struktůra povrchu se může měnit a pohledem se to říct nedá, samozřejmě pokud na něm nejsou citelné rýhy nebo mech. poškození. nikasil se dá ještě přehonovat a dát na to odpovídající rozměr pístu a hlavně kroužků,pokud samozřejmě na něm není veliká ovalita která by neměla přesahovat mez 0,05 mm (podle obsahu),která způsobí nedomazávání některých míst. Podívej se na www.oulehla.cz a zavolej tam, je to super člověk co se tím zabejvá celej život a rád a ochotně ti poradí. Pošleš jim válec on se podívá přeměří dutinoměrem, popřípadě vyhonuje a pokud se nezbaví ovality při odpovídající síle nikasilu,nechá odleptat a udělat nový. A nic neztratíš protože stejně pokud budeš dělat novej nikasil ta to řeš přes ně. Určitě nedávej ten ze Strakonic a podobně (loupe se je to jako máslo a silná vrstva) tady dostaneš zahraniční nikasil s kvalitou porovnatelnou s originálem. Já už takhle u nich dělal aspoň 20 válců a bez sebemenších problémů a to ty motorky už mají najeto i třeba 200 mth a nikasil furt drží.Pokud je to originální nikasil tak si ho važ a fakt to nech změřit protože kvalitu jako orig. jen tak žadnej mít nebude. Pokud budeš sněčím potřebovat poradit tak napiš sz.



a já tvrdím,že nemáš pravdu ty.

lesklý povrch vadí(neříkám,že se nutně hned zadře,ale riziko se zvyšuje)...,a 5 stovek ovalita je už taky hodně špatně-samozřejmě né na lokomotivě,jako běžný obsah beru cca 250-450ccm a tak to špatně je.

2 reakcí na tento příspěvek Nikasil

28.1.2014 v 20:20 | Nahoru | #12
Já taky neříkám ze 5 stovek je v pořádku ale je to hodnota která se zpravidla dá spravit honováním o té hodnoty která je akceptovatelná 0,02-0,04 když i nové válce mají ovalitu až 0,02. prakticky žádný není 0,000. ale já neříkal ze je to dobře - jen sem reagoval na to že tu bylo řečeno že je to totálka na nikasil což nemusí bít nutně pravda..

(reakce na) Nikasil

29.1.2014 v 21:56 | Nahoru | #13

DeeboRSV píše: Já taky neříkám ze 5 stovek je v pořádku ale je to hodnota která se zpravidla dá spravit honováním o té hodnoty která je akceptovatelná 0,02-0,04 když i nové válce mají ovalitu až 0,02. prakticky žádný není 0,000. ale já neříkal ze je to dobře - jen sem reagoval na to že tu bylo řečeno že je to totálka na nikasil což nemusí bít nutně pravda..



Ikdyž na první pohled se zdá,že pomůže honování,tak struktura nikasilu je už potrhaná,tudíž tak jako tak,ikdyž dáš jen novej píst ,tak pujde nikasil do kytek Řešil jsem to nedavno na mojí moto..

(reakce na) Nikasil

29.1.2014 v 22:12 | Nahoru | #14

DeeboRSV píše: Já taky neříkám ze 5 stovek je v pořádku ale je to hodnota která se zpravidla dá spravit honováním o té hodnoty která je akceptovatelná 0,02-0,04 když i nové válce mají ovalitu až 0,02. prakticky žádný není 0,000. ale já neříkal ze je to dobře - jen sem reagoval na to že tu bylo řečeno že je to totálka na nikasil což nemusí bít nutně pravda..



origo válec rozhodně má ovalitu v řádu setin nulovou.

.....a co se týká toho přehonování...no,možná jo,s té fotky to s jistotou neposoudíme,ale přece jen,dnes už nikasil stojí "pár" korun,to už i píst je dražší....,pokud by to nebylo fakt 100%,tak raději nový nikasil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 Vojtech193 4 28.5.2024 v 23:53 ja1
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6


TOPlist