2 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
mi na tenhle stroj startér prostě nesedí....
3 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
Leckdo by řešil přesně opačný problém - nakopávačka na moderních motorkách jim prostě chybí.
J.M.K. píše: Dát na Jawu starter je jako namontovat na kolo ukrajina přehazovačku Shimano, nebo do F124 Spider lupnout motor HovnoToPojede.
Leckdo by řešil přesně opačný problém - nakopávačka na moderních motorkách jim prostě chybí.
AMEN
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Jawa 350/640
Na třindě je to věcí vkusu. Osobně se kloním ovšem k názoru, že je lepší investovat do bezkontaktu, než pořizovat startér.
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Jawa 350/640
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
Uznávám, že v tebou uvedených případech by startér měl opodstatnění.
Omlouvám se za OT:
Startéry na 50x fungovaly opravdu dobře.
Jsou to neskutečný stroje. Pamatuju si, jak jsme s tátou taky jezdili i jen na dvě plochý baterky. Není moc motorek, které by se mohly pochlubit rezervním kolem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Jawa 350/640
Mě se líbí a pobavil tvůj příměr Ukrajina vs. přehazovačka Shimano . Nicméně některé fičury (zvláště u těžších strojů) mají své důvody - stejně jako např. u Goldwinga zpátečka.
Nakopnout čuníka jde, proč ne... ale díky jeho, abych tak řekl, prostorově výraznému vzhledu a konstrukci, je manipulace trochu obtížnější. Kupříkladu centrální stojan dokáže slušně potrápit.
Jeho dominantou je rezerva - jak jsem psal výše.
Tady je info o použití el. startéru z auta v motocyklovém motoru a něco málo o Jawa a dynamospouštěč.
J.M.K. píše: Dát na Jawu starter je jako namontovat na kolo ukrajina přehazovačku Shimano, nebo do F124 Spider lupnout motor HovnoToPojede.
Leckdo by řešil přesně opačný problém - nakopávačka na moderních motorkách jim prostě chybí.
Naprosto souhlasím: mám Jawu 650 a to, že motor nemá nakopávačku, mi fakt chybí. I když motor není Jawácký.
Jinak souhlasím s Bimbamem - na expedice startér k Jawě 350 ano, jinak ne.
Náhodů to chcípne v nejhustějším provozu, naložená motorka, nejlepší při odbočování vlevo na největší křižovatce...třeba...
A nebo v enduru - vyhniješ v krpálu, visíš za řídítka...zmáčkneš spojku, knoflík...a je to .
Kamoš to má na soutěžní padesátce (motor Minarelli), to nastartuješ (startpáků) aj když se na to enom škaredě podíváš...
Nebo pro lidi, pro které je předstartovní příprava jak na tryskáči móóóc složitá.
Jinak u těžké motorky to pochopím, stejně jako zpátečku u GoldWinga, ale i na Uralu je dobrá. A u prasete je to věc pohodlí (které se u skútru očekává), navíc mně přišlo, že ten dynamospouštěč dokáže motor roztočit lépe, jak klasický starter s pastorkem). A rezerva byla dobrá věc, jen asi nebylo moc pohodlné sundávat a měnit kolo někde na cestě, vyndavat osu, sundavat řetěz, navíc přístup kolem kastle... holt není to tak snadné, jako u auta. Ale to střílím od boku, prase jsem zblízka už dlouho neviděl a už mi dávno není 20 a zapomínám.
Jinak ten odkaz je možná přesně, to co jsem měl na mysli.
milan1963> Přesně tak, měl jsem jeden čas Yamahu SA22 a starter jsem použil jen, když mi ta potvora zhasla na křižovatce (za tepla byl nestabilní volnoběh, postupně zpomaloval, až zhasnul - stávalo se to ale jen, když bylo venku cca přes 25°C. Také dost žrala, nedostal jsem spotřebu pod 4 litry, tak asi pořádně nezavíral sytič).
Bylo tam také na houby, že při zvednutém stojanu "muří nožka" bránila sešlápnutí startpáky, ale to bylo asi schválně, jelikož po studeném startu motor na několik vteřin nabral dost vysoké otáčky, takže startovat bez kola v luftě by nebylo echt. Naopak starter zase nešel zapnout, aniž bych držel jednu z brzd.
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
Je mi líto, že se nakopávačky z motorek vytrácí, znám to pohodlí, když jen zmáčneš knoflík a motor naskočí, ale přiznám se, že co mám Cagivu s nakopávačkou startér používám jen ve výše zmiňovaných situacích jako sicna v prostředku křižovatky a to ještě zřídka.
Pro autora: Vidím tuhle věc poprvně a moje úvahy jsou jen na základě té fotky. Osobně bych si to na třindu nedal, ale je to jen můj názor, každopádně je to obyčejný startér, takže případné problémy budou obdobné každému jinému startéru. Co se montáže týče opět obdoba, pokud jsi manuáně zručný a nebojíš se rozdělat motor nebude to takový problém. Těch pár kabelů k elektrice také nemůžeš splést, něco na cívku, něco na baterku, něco na relé a čudlík na řidítka A pak hurá! můžeš startovat prstíčkem
Správné motorky mají nakopávačku
Naposledy editováno 18.01.2014 09:36:36
1 reakcí na tento příspěvek Startér Jawa 350/640
Naposledy editováno 17.01.2014 22:48:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |