Po zapojení jiného usměrňovače (můstek 4 diody), nefunguje jak by měl. Když jsem původní "černou krabičku" zalitou plastem rozkuchal, je tam mimo diod ještě něco jako kondenzátor..? Při změření napětí při nastartovaném motoru lítaly šílené čísla ( je možnost i špatného měřáku ).
ale ptám se- má TM už někde zabudovaný regulátor, případně kondenzátor..? Nebo je ta elektrika vyřešena v podstatě tak jednoduše, aby svítily pouze světla?
To napětí řeším i proto, že jsem dal větrák na chladič ( často se mi stává že vyvaří ) a větrák se točí strašně pomalu - to bude asi tím střídavým napětím.
Sehnat dílenský manuál nebo podrobné elektrické schéma jako u KTM se mi nedaří..
Vzadu na zadní straně klaksonu je šroubek -zakáplý barvou,nebo zajištěný kontra matkou.Odjisti kontramatku a tímto šroubkem pohybuj po milimetrech(doprava a do leva) a zároveń trub-stisklé tlačítko houkačky ---velmi pomalu a jemně!!!-- No a naladíš správnou frekvenci pro tvoje trošku nižší napětí.Pokud naladíš správnou frekvenci zvuku (sousedi budou rádi ) zatáhni kontramatici a zakápni barvou nesmí se to pohnout!!!-Kdyby se ti závada opakovala neustále dokola vyměň klakson-- vyjímečně u některých je tak vyklepaný,že se přelaďuje sám a po naladění se zase rozladí.
Tento postup mám odzkoušený a funguje-u motocyklu nehledej žádné relé-při tak malém příkonu klaksonu ho výrobci nedávají je to zbytečná váha navíc. ČUS.
pokud baterii nemáš na stroji kam patří tak ouvej-nikdy nebude stabilní napětí i proud a natotáč odpravíš i dobíjení.