1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
norma píše: Zkusím si sehnat ty přípravky,určo se budou dát koupit
To jsou přípravky, které nebudou pasovat na další motorku. Tzn. budou jen na tyhle vidle, které jsou jen na pár modelech. Když si otevřeš servisní manuál (na straně 4-48) tady z motorkářů, tak je tam popsaný postup a je tam vždy odkaz v danou chvíli na ten aktuální přípravek, který je v ten moment na daný úkon třeba. Ty přípravky jsou vyobrazeny na straně 1-11 až 1-16.
Myslím si, že cena za jednotlivý přípravek(který bude samozřejmně originál yamaha nepůjde pod 2000kč za kus. A teoreticky jich potřebuješ 5ks různých typů jen na vidle. Z toho já si dělal dva typy(bez těch bych to nedal. Ten třetí mi sice hodně chyběl, ale neměl jsem možnost nechat udělat závit s atypickým stoupáním-takže ho nahradil provázek a šikovný kamarád. Další jde nahradit standartním klíče typizovaného rozměru a ten poslední slouží na naražení gufer-to už si poradí každý šikovný soudruh improvizací.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
baks píše: Žádnej problém to není, když se ti začne protáčet, narveš tam násadu od koštěte, kterou seřízneš do konusu, vycukneš kluzáky, musíš dost trhnout, ale neboj, jde to, vyleješ olej a vypláchneš petrolejem a nechš pořádně vykapat, dal bych ale nové gufera. Jak někteří píšou, že oleji se nemůže nic stát, tak až to rozebereš tak uvidíš co je to za bílé bahno co tam bude. Olej by se měl měnit každé dva roky. Neboj se toho, nic to není.
U vidlí, které jsou na FZ1 se smetákem už nic neporobíš. Já to na dřívějších motorkách dělal taky. U téhle už to nejde. Bez těch přípravků totiž vůbec nesundáš tu horní krycí matici ze střev ve vidli. Na tvojí FJR to je ještě klasická šavle, tam by to mohlo jít. Ale ty jsou o x let starší vývojově. Jinak konkrétně na tvojí FJR je výměna oleje stanovena na 3!!! roky, bez udání počtu km. Kdysi na starších yamahách to byly myslím dva roky a nebo 20-24000km.
norma píše: Prakticky bych k tomu potřeboval toto? http://www.corridas...tlumice/213-tlumice/ Zbytek se dá lehce udělat
Jo to je jeden z přípravků, které jsem vyrobil. Je super, že se to dá koupit jinde než v yamaze. Tak dobrou cenu jsem nečekal. Dneska bych se měl dostat do garáže a vyfotím ti ten druhý přípravek, co jsem vyráběl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
norma píše: .........Fork spring compressor půjde udělat z držáku závitového očka,snad
to budes potrebovat hodne velke zavitove ocko, protoze se s tim musis dostat az na hranu vidlice, cili to zavitove ocko bude muset bejt velike jako je prumer trubky. kdyz to totiz nestlacis az tesne na hranu tak tam bezpecne nenasroubujes tu horni hlavici. tim chci rict ,ze to nebudes mit na dostatecnem poctu zavitu a mohlo by se ti to na tom jednom zavitu na kterej to tam tak tak dostanes utrhnout. Nesmis totiz zapomenout ,ze tam patri jeste ta kontra matice. je to zkratka udelane opravdu naakorat.
Naposledy editováno 30.12.2013 14:18:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje ve vidlích
Ale dej si pozor na vyšroubování té závitnice ve vrchu vidle při skládání. Pokud nedodržíš těch myslím, že 11mm přesně, tak ti potom hapruje nastavení vidle a najednou naklikáš (na předpětí, nebo útlumu) klidně o 10 kliků více, nebo méně než je od výroby. Já je rozebíral dvakrát, než jsem pochopil, o co v tom manuálu jde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje ve vidlích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje ve vidlích
norma píše: Boss.trx850> Super,asi jsi u toho vytekl,ale ušetřil jsi dost love.Ještě dotaz,ten trubkový klíč má průměr 27mm? A jak široké jsou ty zářezy?
No rozměry už nevím. Jel jsem dnes vyjimečně do garáže, takže jsem to jen blejsknul a nenapadlo mě to poměřit. Ale tak nějak to mohlo být(ten průměr).
U těch zářezů. V podstatě když ty zuby uděláš flexou na té trubce o výšce 5mm a šířce přibližně 5 mm, ale symetricky rozděleny co se týče mezer, tak to s tím povolíš a můžeš si podle těch střev ve vidli ten přípravek doladit napřesno. Na to povolení ti stačí ty zuby i dva.
Boss.trx850 píše: U vidlí, které jsou na FZ1 se smetákem už nic neporobíš. Já to na dřívějších motorkách dělal taky. U téhle už to nejde. Bez těch přípravků totiž vůbec nesundáš tu horní krycí matici ze střev ve vidli. Na tvojí FJR to je ještě klasická šavle, tam by to mohlo jít. Ale ty jsou o x let starší vývojově. Jinak konkrétně na tvojí FJR je výměna oleje stanovena na 3!!! roky, bez udání počtu km. Kdysi na starších yamahách to byly myslím dva roky a nebo 20-24000km.
Jo nevšiml jsem si že to jsou USD vidle. Jinak FJR je minulostí.
fandakk píše: Něco k tématu,dobrý mechanik se pozná!
http://www.drsnysvet...ena-motorka/ [/quote]
Ahoj; zajímavý .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |