Chci, aby to byla motorka, použitelná v lehčím terénu, nemám v plánu na tom jezdit po lese, nebo po trati, spíš abych s tím mohl zajet na ryby. A hlavně, aby to bylo pohodlný na cestování.
Díval jsem se taky na XTZ Super tenere 750 - moc stará technika a málo koní, Afrika - to samý jako tenere, ale navíc nehorázný ceny, za takový starý krámy, DL1000 - samej plast, nepoužitelný v terénu, moc žere, XL1000V - jako DL, ale ještě o půl tuny těžší, BMW - tady by to bylo na dýl, ale nechci ani vidět, Multi strada 1000 - nepoužitelný v terénu.
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ETV Caponord vs. Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
Stewe píše: Tak za mě Tiger, nedávno ho dovezl kamarád, takže srovnání mám. Sic nemá bezdušáky jako Caponord, ale to je malá nevýhoda proti konkurenci. Já po zkušenostech s Caponordem bych ho už nechtěl
Tak to já bych Capo právě hrozně chtěl, ale kdyby to nevyráběli italové
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
Mam jako ty BMW F 650 a zkousel jsem si sednout na Caponorda, ktereho ma Ludom. Merim 158 cm, mam problem dosahnout na zem z efka, ale obe spicky na zem dam. Z toho Caponorda jen jednou spickou, na druhe strane chybelo cca 4 cm.
Caponord s tehle velkych cestovnich endur ma nejnizsi vysku sedla.
Jinak hlasuji taky pro Caponorda, nejpeknejsi je cely cerny, s cernym ramem.
ludom píše: zdar, tak podla toho co pises, vychadza asi lepsie Tiger. Etv ma hooodne plastov a su fest drahe. v terene su tie moto zrovnatelne..... prejdes co budes potrebovat, limit je vaha a to ci si ochotny ju plesknut o zem. Jeden Tger je v bazare od Tonybenyho, boli sme v Rumunsku a nemal s tym ziaden technicky problem. ten motor taha na hocakom kvalte odspod. ja mam radsej Capo, lebo je "hravejsie" ale spotrebu mal o 1/3 mensiu ako ja, co vie pekne nas...t
jo, jo taky jsem nechápal, že všichni hledáte furt benzinku, když já mám ještě půl nádrže
mimochodem dělal si nějaký to videjko na youtube? Tak štastný a veselý a pozdravuj rodiče pod Tatrami
Zdar Tony, video spravim teraz v zime. Dik, pozdravujem aj ja.
Ps: hodenie na central je o zvyku..... ked som to kupil, tak som sa mohol pos... kym som ho tam dal, teraz to dam kdekolvek v pohode. stojan je totiz hodne mimo tazisko a treba na to grif.
Naposledy editováno 22.12.2013 17:33:56
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
Servis, se mi víc zamlouvá u Tigera, protože to mám cca 8km do Triumph olomouc, zatímco, ani netuším, kde dělají Aprilii. Ale jde pouze o díly, protože jinak si servis řeším sám. U Capa, zase bude určitě lepší ochrana před nepřízní počasí a má bezdušový kola...
Čo sa váhy týka, tak tam bol rozdiel v starej a novej verzii...je tam viac nových vecí, ale to je jedno potom RR má 260Kg.
Keďže mám na tom rám, kufre a iné, tak to má možno aj viac ako RR.
Je to typický 2V, niečo pomohli LeoVince a ťahá od 2tis. Ale ako som odhadol, tebe ide o priebeh a tam je 3V niekde inde.
Naposledy editováno 22.12.2013 20:44:36
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
TheVikiSuzuki píše: Na DL mě, mimo jiné, odrazuje taky motor, kterej jsem měl kdysi v TLku a spokojenej jsem moc nebyl. Ale jako názor to beru.
Jo, DL 1000 má takovej zvláštní motor - podle mě nevhodnej do cendura. Tvrdej a odspodu málo pružnej, střed OK a ten vršek až tak moc neznam. Ale celkově je to motor spíš do sportovněji laděný motorky. DL 650 je v tomhle směru úplně jiná motorka. Po ST1300 jsem chtěl zase cenduro, véčkovýho litra. Caponorda jsem měl, znovu jsem o něm dost uvažoval, ale nemam na něj nejlepší vzpomínky co se týče dílů a servisu. DL 1000 mě nenadchlo, Varana jsem nechtěl, zkoušel jsem nějaký KTM (ty mě teda opravdu nadchly), ale rozhodl jsem se pro DL 650 ...
Naposledy editováno 24.12.2013 16:32:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |