všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Streetmoto píše: velice zajímavé stroje jsou i PR4 240 cc - vzduchem chlazené motory, 2- ventil a karburátor,hmotnost cca 105 kg,cena pod 90 tis kč..Nemají sice výkon a výbušnost vodou chlazených 250-tek , ale práce a srandy udělají také spoustu..
Ta vzduchem chlazená 240ka by se mi líbila snad nejvíce díky koncepci motoru ze "staré školy" . Ve vašich stránkách jí vidím ale jen v MX verzi bez homologace na silnici a s malými koly. Dělá se i v enduro provedení?
A jak jsou na tom oba motory (vzduch/voda), co se týče servisní náročnosti? Ani tak nemyslím délky intervalů (ty znám z článků), ale spíš mi jde o složitost úkonů. Například jestli jdou seřídit ventilové vůle bez nutnosti demontáže celého víka hlavy (znám stroje, kde se musí vysunou dokonce celý motor z rámu). Vůle se seřizuje jednoduše šroubkem nebo pomocí nějakých podložek ? Prostě, zajímalo by mě, jak jsou tyhle motorky "vstřícné" v tomto uživatelském ohledu...jestli jde údržba provést tzv. klackem a kamenem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Takže přijet můžeš kdykoliv se mrknout a na testovačku zavolej..nebo vymysli nějaké místo u Tvého bydliště a přivezu AJPéčka s sebou na vozejku a pujdem se svézt někde po okolí..jen si zavolej at se dohodneme kdy a kde..
Naposledy editováno 30.11.2013 11:38:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Tak u obojího se ventily štelují velice rychle a jednoduše..u obou mi to zabere cca 15-20 minut.
oba motory mají pouze víčka na štelování ventilů,nesundavá se ventilové víko a není potřeba sundat z motorky nic..jen povolit boční plast..vůle se opravdu šteluje jen šroubkem,žádné podložky.
Právě on i ten LC motor je takový nenáročný hybrid výkonný a nenáročný.. Proto mají ve sloganu MUCH MORE THAN POWER
Jinak ta 240 cc je opravdu jak já říkám blbuvzdorná motorka ve spoustě ohledech je vynikající,ale pokud máš u sebe bandu kamarádu s EXC , RR, SX atd. je lepší 250 ,protože když za to zatáhnou někde na rovince ten vzducháč trochu ztrácí..
A opravdu se neboj 250, to že je to vodník a má cca 30 koní neznamená,že je to nějaký sportovní náčiní na motohodiny.. popravdě byli jsme na testovačce v Benešově ,současně tam s námi byly KTM freeride , to je ten test co vyšel v motorbike č.11 .Hrozně pršelo,hrozně bahna..i to co nevyjel freeride se ta 240 (200) vyškrábala, sice rychlostí hlemýždě, ale vytraktovala to nahoru...což bylo super,ale pak přišla otevřená část a tam ta 250 prostě peláší...
Jinak na webu nemáme aktualizaci : motory 200 cc skončily a nahradily je 240 cc, čekalo se na homologaci,která přišla minulý týden..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Streetmoto píše: mart.> Jasný, testovačku máme k dispozici a skladem PR5 a i tu PR5 extreme a obě za velmi akční ceny starého eura a se slevou ,myslim cca za 119 900,-s DPH tu PR5..ale to je jediný kus..
Takže přijet můžeš kdykoliv se mrknout a na testovačku zavolej..nebo vymysli nějaké místo u Tvého bydliště a přivezu AJPéčka s sebou na vozejku a pujdem se svézt někde po okolí..jen si zavolej at se dohodneme kdy a kde..
díky za info, jsem docela často v Plzni, takže se nejdřív zastavím potom se kdyžtak domluvíme na dalším...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Chtěl bych se ale optat na podvozek té PR4? Jestli má původní vidle a centrál, nebo převzal vyšší zdvihy a centrál Sachs z PR5 (štelovatelné)?
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
...Přivedlo mě to k takové hodně ulítlé otázce, ale zeptám se ... Byl by podsedlový rám u těch AJPček v sériové podobě schopen unést nějaký nosič s nákladem, případně třeba topcase? Je mi jasné, že nosiče se na to neprodávají , ale zajímalo by mě, jestli by na ten podsedlák šlo něco "namódit" a udělat z toho skutečně stroj pro všechno . Případně, je na té motorce nějaké místečko, kam se dá dát alespoň povinná výbava a drobnej vercajk?
1.verze Enduro : vidlice Sachs zdvih 260 mm a central sachs 300 mm - obojí nenastavitelné,u centrálu jen pružina..řídítka s hazdou atd..
2.Verze PRO : nastavitelný centrál vzadu komplet a vidilce SACHS z PR5 enduro, konicka řídítka reikon atd.
3. Verze Extreme : vidlice Marzocchi ,plně stavitelné, centrál sachs plně stavitelný,jiné páčky,stupačky,řídítka,kryt motoru atd..
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1) Byla tu zmínka, že jdou k enduru dokoupit motardová kola. Jak je to ale s legislativou? Lze pak s motardovými koly legálně jezdit po silnici? Jinými slovy, jsou obě varianty kol zapsané v techničáku?
2) Vzhledem k tomu že nádrž je pod sedlem, mají i karburátorové 240ky palivové čerpadlo?
Naposledy editováno 10.12.2013 21:18:08
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Streetmoto píše: mart.> ok. Budeme se těšit
...tak jsem se koncem minulýho týdne stavil a musím potvrdit, že konstrukce AJP působí solidním dojmem (když pominu designovou avantgardu kyvky). To, co u mě navodilo určité otazníky je tuhej chod spojky (a to dost) a absurdně nesladěná barva páček (spojky a př. brzdy), už se o tom i psalo, a přestože jsem to předem věděl, tak mě to překvapilo (ta tuhost). Barva páček samozřejmě není problém, to se dá snadno vyřešit (proč to výrobce vůbec pustil do světa?), ale u spojky by mě zajímalo, jestli se jedná o konstrukční problém, nebo "jen" krátké táhlo spojky na těle motoru? Dá se říct, že jsou to banality a možná je už výrobce odstranil...
Nicméně, budeli příležitost, AJPčko bych rád testnul.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Jinak koupil jsem ČMN 2013/25 a zde jsem naskenoval test AJP PR5:
Fotka č.2 a č.3 se zde jemně překrývají z důvodu, aby byl zachován kompletní text. Na zlomu novin se přeci jen blbě čte
Jsem na tom podobně jako mart.
Hodlám přejít ze středního endura (LC4) na něco lehčího. A hlavním důvodem je to, že jezdím - prozkoumávám čím dál těžší terén a LC4 je těžké a zbytečně výkonné.
Do lehké ostré se mi ale nechce. Také bych ji nevyužit a měnit olej každých 10 Mth a každý rok GO motoru, už se mi nechce vůbec!
Proto se poohlížím po nějakém "neuplněostrém" enduru 250-350 ccm.
Zatím mám vyhlédnutou KTM350 Freeride, a po přečtení testu zde na motorkářích, tohoto tématu a skenovaných novin vyvstal vážný rozhodovací problém!
Diskuzi budu dále sledovat!
Prvním krokem ale musí být dobře prodat LC4, což se mi zatím nepodařilo.
2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
je hezky vidět skloubení lehkého endurka se servisní a cestovní nenáročností
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro | srsen600 | 1 | 15.9.2018 v 16:16 Beletsky |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... | Streetmoto | 8 | 6.5.2016 v 08:06 COMATIK |
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... | Streetmoto | 2 | 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto |